1.6 8V powazne problemy po remoncie silnika prosze o pomoc

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Majda1990
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz sie 18, 2013 20:50
Lokalizacja: Santok

1.6 8V powazne problemy po remoncie silnika prosze o pomoc

Post autor: Majda1990 » pt maja 23, 2014 20:45

A wiec tak :
W golfie objaw był taki na poczatku : przy wysokich obrotach kopcił na czarno , sladowa ilość opiłków metalu w oleju.

Remont:
Głowica : wymiana uszczelniaczy , prowadzeń zaworowych , planowanie głowicy sprawdza szczelność 200% sprawna.
Panewki na korbowodach
Olej silnika pierw 0/W30 póżniej 10/w40
Uszczelka pod głowice
Kompletny rozrząd

Po złożeniu silnika odpaleniu było ok troszke stukały szkłanki gdy silnik sie rozgrzał zaczął dymić na biało przy dodaniu gazu jeszcze gorzej nic za nim nie było widać jak z komina parowozu biały dym nie szczypiacy w oczy ,

Remont Remontu :
Głowice sciagnełem zawiazłem do sprawdzenia czy aby wszystko z nia ok . to samo sprawdzona sprawna .
Wymieniłem dodadtkowo :
pierscienie tłokowe
sonda lambda

wszystko złożone tak jak sie nalezy
odpalam i dalej to samo, olej w normie płyn chłodzący tak samo .

wziełem sie za wydech odkreciłem cały z ostatniego tłumika wylałem 3 litry wody
szklanki klepia chodzi jak stary diesel
ma problem z wkrecaniem sie na obroty jest słaby

Ręce opadaja klient wsciekły choć sugerowałem wymiane silnika

prosze o pomoc



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

1.6 8V powazne problemy po remoncie silnika prosze o pomoc

Post autor: Michał_1977 » pt maja 23, 2014 22:27

Vag- podpinałeś? Pokazał coś? :bajer:
Mi to pachnie uszkodzoną sondą lub jej okablowaniem.
Majda1990 pisze:szklanki klepia chodzi jak stary diesel
Niekoniecznie musza szklanki się tłuc.Może to byś stukot detonacyjny spowodowany zbyt dużą ilością paliwa,stąd ten dym.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Majda1990
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz sie 18, 2013 20:50
Lokalizacja: Santok

1.6 8V powazne problemy po remoncie silnika prosze o pomoc

Post autor: Majda1990 » pt maja 23, 2014 23:21

też tak mysle ponieważ stukot już ustał i póżniej znowu sie pojawił , i ta duza ilosc wody w tlumiku z katalizatora , ale co jest przyczyna tak duzego dawkowania paliwa

podpinany komputer był wyskoczyla sonda sonda jst nowa okablowanie sprawne



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

1.6 8V powazne problemy po remoncie silnika prosze o pomoc

Post autor: Michał_1977 » sob maja 24, 2014 05:23

Majda1990 pisze:ale co jest przyczyna tak duzego dawkowania paliwa
Sonda :bigok:
Majda1990 pisze:sonda jst nowa okablowanie sprawne
Sonda,a sonda,to może być różnica. Nowa ze sklepu zwykłego często na dzień dobry jest niesprawna. Najlepiej założyć sprawny oryginał,błąd usunąć i ma być.
Nie masz mozliwości pożyczenia od kogoś na próbę,żeby się upewnić?
Majda1990 pisze:podpinany komputer był wyskoczyla sonda
Punkt zaczepienia masz,wystarczy drążyć problem aż do skutku :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Majda1990
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz sie 18, 2013 20:50
Lokalizacja: Santok

1.6 8V powazne problemy po remoncie silnika prosze o pomoc

Post autor: Majda1990 » sob maja 24, 2014 07:50

no własnie nie mam :/
dzisiaj pojade na kompa błąd pewnie siedzi po starej sondzie na kompie



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

1.6 8V powazne problemy po remoncie silnika prosze o pomoc

Post autor: Michał_1977 » sob maja 24, 2014 07:55

Majda1990 pisze:no własnie nie mam
Jak nie masz,skoro piszesz,że błąd lambdy był? :bajer:
Majda1990 pisze:pojade na kompa błąd pewnie siedzi po starej sondzie na kompie
Wykasuj,nagrzej dziada do roboczej i znów podepnij czy wywala byka. Jeśli wywali,to odpowiedź prosta- nowa lambda jest do doopy.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Majda1990
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz sie 18, 2013 20:50
Lokalizacja: Santok

1.6 8V powazne problemy po remoncie silnika prosze o pomoc

Post autor: Majda1990 » sob maja 24, 2014 10:31

a wiec podpiety pod komputer i wykazał :

czujnik połozenia wałka rozrzadu tez jest nowy założony

i tu robi sie ciekawiej na drugim wtryskiwaczu komputer pokazuje o wiele wieksza wartość onapiecia od pozozstałych
1 3 4 maja w granicach 0,7
2 od 1,2 do 1,7 jak spada do 1,2 stukot staje sie cichszy , czyli kolega wyżej dobrze podpowiada ze za duzo paliwa dostaje ,


oraz czujnik spalania stukowego

sonda jest w parzadku



Majda1990
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz sie 18, 2013 20:50
Lokalizacja: Santok

1.6 8V powazne problemy po remoncie silnika prosze o pomoc

Post autor: Majda1990 » pn maja 26, 2014 22:41

dzisiaj zostało założone nowe kółko od wałka rozrzadu i czujnik .
nie kopci wkreca sie dobrze na obroty ale dalej klepie

jutro ostania szansza pod komputerem



Majda1990
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz sie 18, 2013 20:50
Lokalizacja: Santok

1.6 8V powazne problemy po remoncie silnika prosze o pomoc

Post autor: Majda1990 » pn cze 02, 2014 15:06

Znalazłem problem !
na pierwszym cylindrze pękł popychacz zaworu od wewnętrznej strony



Majda1990
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz sie 18, 2013 20:50
Lokalizacja: Santok

1.6 8V powazne problemy po remoncie silnika prosze o pomoc

Post autor: Majda1990 » czw cze 05, 2014 13:17

popychacze wymienione przez poł godziny było dobrze pozniej znowu zaczął klepać.

straciłem cierpliwosc wymieniełem silnik i jest ok

a w starym motorze dalej twi problem a w silnik włożone ponad 1000zł



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 31 gości