Wymiana przewodu płynu wspomagania

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
sklejku
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: ndz lut 14, 2010 21:52
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Wymiana przewodu płynu wspomagania

Post autor: sklejku » wt lut 25, 2014 22:19

Witam wszystkich mam problem z przewodem doprowadzającym płyn do maglownicy (metalowo-gumowy), zaraz przy połączeniu jego z maglownica jest duży wyciek, sika po prostu przy odpaleniu auta, pytanie moje jest odnośnie wymiany przewodu, czy dam radę zrobić to bez kanału ściągając obudowę filtra żeby dostać się jak najbliżej kluczami. Problem w tym że musiałbym auto na lawetę zapakować a wiąże się to z niemałymi kosztami... Dodatkowo nie wiem czy po wymianie należy odpowietrzać układ czy samoczynnie się odpowietrzy, czy dać sobie spokój i nie robić to sam? Dzięki za odpowiedzi.


Zawsze warto mieć pod nogą więcej niżeli mniej ale w głowie mieć więcej jak w nodze to tak ku przestrodze

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Wymiana przewodu płynu wspomagania

Post autor: Michał_1977 » śr lut 26, 2014 08:31

sklejku,na pewno masz pęknięty przewód? Może wystarczy samo podkładki uszczelniające zmienić?
sklejku pisze:czy dam radę zrobić to bez kanału ściągając obudowę filtra żeby dostać się jak najbliżej kluczami
Na to pytanie musisz sam sobie odpowiedzieć,zaglądając pod maskę.Sprawa jest na tyle ułatwiona,że w mk4 przewody są przykręcane śrubami drążonymi,a nie tak jak we wcześniejszych modelach- przewody zakończone tak samo jak hamulcowe.
sklejku pisze:czy po wymianie należy odpowietrzać układ czy samoczynnie się odpowietrzy
Należy odpalić silnik i kręcić kierownicą w lewo i prawo,od oporu do oporu i układ odpowietrzy się.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
sklejku
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: ndz lut 14, 2010 21:52
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Wymiana przewodu płynu wspomagania

Post autor: sklejku » śr lut 26, 2014 10:58

Dziekuję za odp moze faktycznie tylko uszczelka jest do wymiany musze to wyciagnoc wszystko i zobacze. Dzieki jeszcze raz :-)

Ps: te uszczelki to oring czy miedziane?


Zawsze warto mieć pod nogą więcej niżeli mniej ale w głowie mieć więcej jak w nodze to tak ku przestrodze

Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8870
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Wymiana przewodu płynu wspomagania

Post autor: marcin7x5 » śr lut 26, 2014 15:30

miedziane



Awatar użytkownika
sklejku
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: ndz lut 14, 2010 21:52
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Wymiana przewodu płynu wspomagania

Post autor: sklejku » śr lut 26, 2014 18:36

Robilem ogledziny, wyglada na to ze uszczelki do wymiany, mam nadzieje ze jakos sie dostane do sruby klucz 19 od strony kola po zdjeciu jest lepszy dostep. Dzieki za pomoc :-)


Zawsze warto mieć pod nogą więcej niżeli mniej ale w głowie mieć więcej jak w nodze to tak ku przestrodze

PiterEL
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pt paź 28, 2011 08:16

Wymiana przewodu płynu wspomagania

Post autor: PiterEL » ndz mar 02, 2014 17:28

Sklejku czy udało Ci się odkręcic tą sribe i czy ogarnąłeś temat bo czeka mnie to samo...? tylko u mnie cały wąż do wymiany.

Znacie może rozmiary tych uszczelek miedzianych od tego węża przy maglownicy oraz przy pompie przy takiej dużej śrubie... Jakby przy chłodnucy. Silnik ASV jak to ma znaczenie.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Wymiana przewodu płynu wspomagania

Post autor: Michał_1977 » ndz mar 02, 2014 19:17

PiterEL pisze:Znacie może rozmiary tych uszczelek miedzianych od tego węża przy maglownicy oraz przy pompie
W opisie 6 i 7 :bajer:
Obrazek


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości