Popychacze zaworowe
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Popychacze zaworowe
Witam.
Panowie mam dylemat. Jestem przed wymianą popychaczy zaworowych. Problemem jest to iż jest kilka rodzai tych popychaczy. Czy jest jakaś różnica w popychaczach od silnika ALH i AGR. Bo wcześniej miałem silnik AGR a teraz mam silnik z ALH tylko turbine zostawiłem ze starego bo stary silnik padł :/. I patrząc po hurtowniach to firma INA ma 2 rodzaje od numeru silnika takiego i takiego. Wymiarami się nie różnią są takie same. Czy będzie jakaś różnica czy raczej nie.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.
Panowie mam dylemat. Jestem przed wymianą popychaczy zaworowych. Problemem jest to iż jest kilka rodzai tych popychaczy. Czy jest jakaś różnica w popychaczach od silnika ALH i AGR. Bo wcześniej miałem silnik AGR a teraz mam silnik z ALH tylko turbine zostawiłem ze starego bo stary silnik padł :/. I patrząc po hurtowniach to firma INA ma 2 rodzaje od numeru silnika takiego i takiego. Wymiarami się nie różnią są takie same. Czy będzie jakaś różnica czy raczej nie.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Popychacze zaworowe
Producenci faktycznie podają dwa rodzaje...Etka milczy na ten temat - wszędzie takie same popychacze
Popychacze zaworowe
Czyli nie powinno być żadnego problemu. Bo wyglądem są takie same bo oglądałem na żywo a wymiarami też się nie różnią. Jedynie co to w jednej hurtowni widziałem nadwymiarowy +0.05mm tylko nie wiem do czego ten nadwymiar jest stosowany.
Popychacze zaworowe
Nadwymiar popychaczy jest stosowany po obróbce głowicy, gdy były wyrobione gniazda popychaczy.
Re: Popychacze zaworowe
No i jestem po wymianie i co śmieszne dalej stuka :/ tzn. jest słychać takie cykanie z okolic wałka. Zrobiłem wszystko według instrukcji itp i dalej tak samo. Robiłem ostatnio polówkę z silnikiem 1.9 D i chwile tak stukała i przestała a mój dalej stuka.
Przejechane ma 240 tyś km. Olej zalany to Castrol Magnatec Diesel 10w40.
Moje pytanie brzmi: czy może też tak stukać wałek rozrządu ? Bo nawet kiedyś tak mierzyłem z ciekawości suwmiarką krzywki tzn. długość i jest na każdej jakaś różnica w postaci 0.1-2mm i nie wiem czy to może być przyczyną. Mam zapasowy wałek na podmiankę ale czy warto się w to bawić. Wtryski ok nie leją, rozrząd raczej dobrze ustawiony a dalej stuka. Postaram się to nagrać i wrzucić tutaj.
Przejechane ma 240 tyś km. Olej zalany to Castrol Magnatec Diesel 10w40.
Moje pytanie brzmi: czy może też tak stukać wałek rozrządu ? Bo nawet kiedyś tak mierzyłem z ciekawości suwmiarką krzywki tzn. długość i jest na każdej jakaś różnica w postaci 0.1-2mm i nie wiem czy to może być przyczyną. Mam zapasowy wałek na podmiankę ale czy warto się w to bawić. Wtryski ok nie leją, rozrząd raczej dobrze ustawiony a dalej stuka. Postaram się to nagrać i wrzucić tutaj.
Popychacze zaworowe
dzis w sklepie sprzedawca pokazywal mi popychacze 420004300 i mowil ze to to samo co 420004310 (23.5zl INA). Prawda to??? Potrzebuje to do silnika ASV Dokladnie takie na opakowaniu pisze inaczej a na pudelku inaczej http://allegro.pl/popychacze-hydraulicz ... 16601.html" onclick="window.open(this.href);return false;
LEON 1.9ASV
Popychacze zaworowe
To są 2 różne rodzaje popychaczy przerabiałem to u siebie w AHF jedne są do 1Z i AFN a drugie do AHF,ASV poszukaj tematu w dziale z silnikami diesla jest opisane dokladnie czym się róźnią jest nawet załączone oświadczenie INA na ten temat.
Passat vr5 2.3 AZX 170ps
Popychacze zaworowe
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 0&start=56" onclick="window.open(this.href);return false;
http://motofocus.pl/nowosci/2195/wazna- ... zy-zaworow" onclick="window.open(this.href);return false;
Do agr takie są 420 0043 10.
http://motofocus.pl/nowosci/2195/wazna- ... zy-zaworow" onclick="window.open(this.href);return false;
Do agr takie są 420 0043 10.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 33 gości