Biały dym i szarpanie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- WZU Green Madison
- Posty: 44
- Rejestracja: ndz lip 14, 2013 12:16
Biały dym i szarpanie
Witam. Mój problem z golfikiem jest następujący. Gdy odpalę go rano(czyli gdy jest zimny) to bardzo szarpie, obroty spadają do zera i muszę mu dawać gazu aby nie zgasł, gdy dodaję mu gazu to tak jak by się dławił, przerywa i ciężko mu wejść na obroty. Po tym porannym odpaleniu z rury wydostaje się także biały dym (wiem że gdy zimno to normalne) i jest go dosyć dużo. Proszę o jakieś podpowiedzi co może być przyczyną takiej pracy silnika. I sorki jeśli napisałem coś niezrozumiale .
-
- WZU Green Madison
- Posty: 44
- Rejestracja: ndz lip 14, 2013 12:16
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 611
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
- Lokalizacja: SCZ
- Auto: mk3
- Silnik: 1Z
- Kontakt:
Re: Biały dym i szarpanie
Para wodna, jak płynu nie ubywa nie ma się czym martwić.marcin1992_3b pisze:A to dymienie na biało??
- Mavrick
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2064
- Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Biały dym i szarpanie
Sprawdz kable przy wtyczce od czujnika czy sie nie przerwaly jezeli sa ok to czujnik temp do wymiany.
-
- WZU Green Madison
- Posty: 44
- Rejestracja: ndz lip 14, 2013 12:16
Biały dym i szarpanie
Czujnik temp. to ten niebieski czy czerwony? W tym króćcu plastikowym z wężami wody??
- Mavrick
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2064
- Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Biały dym i szarpanie
Hmm ja u siebie mam jeden 4 pinowy. U Ciebie prawdopodobnie sa dwa 2 pinowe (jeden do kompa, drugi do zegarow). Zegary pokazuja Ci prawidlowa temperature?.marcin1992_3b pisze:Czujnik temp. to ten niebieski czy czerwony?
Takmarcin1992_3b pisze:W tym króćcu plastikowym z wężami wody??
-
- WZU Green Madison
- Posty: 44
- Rejestracja: ndz lip 14, 2013 12:16
Biały dym i szarpanie
Więc tak. Sprawdziłem kable i są całe. A czy zegary wskazują prawidłową temperaturę to nie jestem pewien. Bo jakiś czas temu zmieniłem nagrzewnicę bo przeciekała i po odpowietrzeniu układu wskazówka od temp. po przejechaniu 20km jest na drugiej kresce. Wcześniej przed odpowietrzeniem wystarczyło przejechać 5km aby wskazówka był na przedostatniej kresce. Nie wiem już co mam zrobić.
Dodam także że gdy ruszam na zimnym silniku to najpierw po puszczeniu sprzęgła jest takie szarpnięcie jakby go przylało lekko i idzie po chwili normalnie. Jakoś dziwnie się zachowuje. A czy przyczyną tych objawów może być zły kąt wyprzedzenia zapłonu?
Dodam także że gdy ruszam na zimnym silniku to najpierw po puszczeniu sprzęgła jest takie szarpnięcie jakby go przylało lekko i idzie po chwili normalnie. Jakoś dziwnie się zachowuje. A czy przyczyną tych objawów może być zły kąt wyprzedzenia zapłonu?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości