1.8T Problem z Korbami

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

rmxxxx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: wt lut 15, 2011 07:40
Lokalizacja: Hajnówka/Białystok

1.8T Problem z Korbami

Post autor: rmxxxx » ndz sie 04, 2013 13:17

Witam mam taki problem po dokreceniu korb w golf IV 1.8T AGu na 30NM i nawet bez dokrecania juz 90st nie dam rady ruszyc walem ani recznie,noznie itd ani rozrusznikiem,dodam ze panewki czysczone i smarowane,podpory tez z ciekawosci wykrecilem wyczyscilem i nasmarowalem po zlozeniu znowu to samo,ani w prawo ani w lewo,po dokreceniu tak jakby cos sie blokuje,nastepnie musze rozebrac podbic tloki i juz lekko idzie,Silnik po kapitalnym remoncie tylko stal pol roku bez oleju :banghead: ale tloki chodza leciutkto jakies porady?



Awatar użytkownika
Fafik258
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: wt mar 16, 2010 23:47
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

1.8T Problem z Korbami

Post autor: Fafik258 » ndz sie 04, 2013 16:46

Skrecane zgodnie z zasadami?



rmxxxx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: wt lut 15, 2011 07:40
Lokalizacja: Hajnówka/Białystok

Re: 1.8T Problem z Korbami

Post autor: rmxxxx » ndz sie 04, 2013 21:31

kolega mi tylko powiedzial 2 srodkowe pozniej boczne i tyle.jesli to nie tak to prosze o opis



Awatar użytkownika
Fafik258
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: wt mar 16, 2010 23:47
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

1.8T Problem z Korbami

Post autor: Fafik258 » pn sie 05, 2013 07:25

Czyli sam wał na panewkach głównych się obraca. Jak nie pomieszałeś stopek korbowodów powinno być ok. Wygląda to tak jak by wał był przesunięty względem cylindrów skoro blokuje się po skręceniu korbowodów



rmxxxx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: wt lut 15, 2011 07:40
Lokalizacja: Hajnówka/Białystok

1.8T Problem z Korbami

Post autor: rmxxxx » pn sie 05, 2013 08:38

obraca sie takze jesli skrece korby na 15nm, nie ukrywam moglem cos pomieszac mozna rozpoznac w jakis sposob stopki?numeracja lub cos takiego?



rmxxxx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: wt lut 15, 2011 07:40
Lokalizacja: Hajnówka/Białystok

1.8T Problem z Korbami

Post autor: rmxxxx » śr sie 07, 2013 19:47

nik nic nie wie?



Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

1.8T Problem z Korbami

Post autor: J.B.S. » śr sie 07, 2013 20:46

Powinny byc ponumerowane .inaczej powiem w starych silnikach byly w nowszych głowy nie dam sobie uciąć.
Szlifowałes moze wał ,jest szansa że ktos zrobił źle szlif.Możesz mieć panewki nie w tym rozmiarze.Kiedys mi sie zdarzyło ze w komplecie była jedna nie z tego rozmiaru i ona blokowała po skręceniu.
Luzuj po kolei kazdy cylinder i patrz czy nie mozna obracać wałem.Wtedy jeśli trzyma jedna znajdziesz bez problemu.



rmxxxx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: wt lut 15, 2011 07:40
Lokalizacja: Hajnówka/Białystok

1.8T Problem z Korbami

Post autor: rmxxxx » śr sie 07, 2013 21:29

Nie nie samochod mam od 3 latek wczesniej bylo wszystko spoko,na weekendzie sprobje cos podmieniac przekladac itd,jesli ktos mialby jeszcze jakies ciekawe rady prosze o napisanie,wszystko zostanie przetestowane az do skutku:) Dzieki :D



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

1.8T Problem z Korbami

Post autor: souler » czw sie 08, 2013 10:07

misiek każda korba ma swoją stopkę. jak pomieszałeś to masz pecha i nie będzie banglać. kolega to widzę wujek dobra rada :rotfl: jeśli graty pochodzą dokładnie z tego samego miejsca, z którego zostały wyjęte to nie ma możliwości, żeby nie obrócić wałem. rada na przyszłość - składaj wg. instrukcji.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Robson91
VW Baron
VW Baron
Posty: 3352
Rejestracja: pn cze 11, 2012 11:51
Lokalizacja: Małopolskie

1.8T Problem z Korbami

Post autor: Robson91 » ndz sie 11, 2013 00:55

dokładnie tak jak kolega souler,pisze każda korba ma idealnie dopasowana stopke(dokładnie to pokrywę stopy) więc jeśli zostały podmienione to jest lipa (gdyby były zamienne to by miały gładką powierzchnie a mają chropowata) jak się rozkręca to albo się opisuje albo skręca do kupy żeby nie pomylić


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=533635" onclick="window.open(this.href);return false; powoli do przodu...

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości