silnik z polo g40 do mk2
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
silnik z polo g40 do mk2
witam mam pytanie nie wiem czy to odpowiedni dzial ale zaryzykuje:) chodzi mi o silnik z vw polo 1.3 g40 tam chyba jest 130KM nie pytam czy podejdzie do golfa 2 92' (bo tam mozna pewnie wszystko wlozyc kwestia pieniedzy) tylko czy duzo jest z tym roboty przerobek itd czy wszystko pasuje elegancko prosze o odpowiedz z gory dzieki
MK2 BY CARGO109 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=517800
silnik z polo g40 do mk2
Nie 130 tylko 112 koni , szczerze nie warto .
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
silnik z polo g40 do mk2
widziałem co robi takie g40 w mk1 - np z całym czerwonym TDI w a6 - mina k ierowcy audi bezcenna - cytując reklamę. W tej mocy możesz sobie kupić PFa tej samej mocy, ale z g40 coś tam więcej może by się udało podnieść mocy - zależy ile masz "kapusty" na to
silnik z polo g40 do mk2
Tylko ile to pozyje, jak wyciśniesz z niego więcej mocy? Według mnie tuning kosiarek nie ma sensu. Jak mawiaja Amerykanie - chcesz więcej mocy, kup większy silnik i to ma sens.-=ren=- pisze:ale z g40 coś tam więcej może by się udało podnieść mocy - zależy ile masz "kapusty" na to
silnik z polo g40 do mk2
większy silnik większa masa i inne problemy których nie ma w g40 z tym "ile to pożyje" gadasz jak Ci co boją się zrobić program w tdi, a od prawie 15 lat ludziska śmigają. A z 1,8T jest kwestia ceny jeszcze... I zupełnie inna klasa auta - inna generacja silnika która może "nie pasować" do klasyka - taki może mieć ktoś punkt widzenia. Na szczęście VW jest mało amerykański i tendencje są zupełnie inne - podpowiem że downsizing jest na topie Ale o tym to można by powieśc napisać. Co do pytania autora... Jak z każdym swapem jest sporo roboty i zwykle wyskakuje jakiś temacik o którym się zapomniało lub nie przewidziało. Najlepiej mieć dawcę do dyspozycji. Ktoś by mógł dać znać jak jest ze skrzynką, czy jest podobna czy taka sama jak w mk2. Poza tym schematy są ogólnie dostepne już do obydwu aut i wersji silnikowych, mechanikę da się dopasować, skrynia biegów musiałaby być również od g40 lub innego silnika pochylonego do przodu z rozrusznikiem z tyłu. Należałoby wymierzyć półosie, bo tez nie wiem czy pasują.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 36 gości