Problem z naciągiem paska od alternatora
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z naciągiem paska od alternatora
Mam problem z naciągnięciem paska klinowego.To znaczy mogę go naciągnąć tak,że się nie ugnie pod palcem,lecz po jakimś czasie znowu się luzuje,że aż piszczy po starcie.Tak za każdym razem.Co naciągnę....luz.Pasek nowy Contitech.
- sokol26
- Użytkownik
- Posty: 292
- Rejestracja: czw sie 26, 2010 23:05
- Lokalizacja: Głowno (łódzkie)
- Kontakt:
Problem z naciągiem paska od alternatora
Też miałem taki problem, ale wystarczyło dobrze dokręcić śruby przy regulacji. Chyba że masz zjechane ząbki na mocowaniu i na śrubie, jeżeli tak to kup nowe, śrubka nowa to koszt kilka zł, a mocowanie w lepszym stanie możesz na szrocie znaleźc.
- Tomasz Bis
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
- Lokalizacja: lubelskie Bychawa
- Kontakt:
Problem z naciągiem paska od alternatora
Załóż szerszy pasek 11,9 mm
Koła pasowe masz wytarte i pasek ślizga się po dnie koła .Na 90 %
Koła pasowe masz wytarte i pasek ślizga się po dnie koła .Na 90 %
Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Problem z naciągiem paska od alternatora
tez to obstawiam. W szczególności na koło alternatora, jest najmniejsze i to ono się najszybciej zużywa.Tomasz Bis pisze:Koła pasowe masz wytarte i pasek ślizga się po dnie koła .Na 90 %
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
- Tomasz Bis
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
- Lokalizacja: lubelskie Bychawa
- Kontakt:
Problem z naciągiem paska od alternatora
W silniku JP będzie to pasek 11,9 / 950 mm przy alternatorze 45A . Ja zmieniłem alt. na 90A i pasek o długości 965mm.
Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Problem z naciągiem paska od alternatora
Nie mam zamiaru zmieniać alternatora,co najwyżej pasek zmienić na szerszy o ile taki zabieg coś da.Silnik JP i altek 45A.Pasek nie wiem jaki jest,ale jak mam kupować szerszy to jaki do tego alternatora?
- Tomasz Bis
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
- Lokalizacja: lubelskie Bychawa
- Kontakt:
Problem z naciągiem paska od alternatora
11,9mm szerokość /popularnie mówiąc dwunastka /ck pisze:jak mam kupować szerszy to jaki do tego alternatora?
950 mm długość
taki http://sklep.intercars.com.pl/?grut=101 ... eaf=101909" onclick="window.open(this.href);return false;
Zazwyczaj jest zakładany pasek o szerokości 10mm , jak dalej będzie problem to zmiana koła pasowego .
Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Problem z naciągiem paska od alternatora
Kupiłem taki jak polecaliście i jest zdecydowanie lepiej.Raz założyłem i jak na razie nie trzeba naciągać.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości