Temperatura silnika dziwny przypadek..zegary?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Temperatura silnika dziwny przypadek..zegary?
4ka, czujnik temp plynu sprawdzony moze on klamac ? wymiana termostatu 40 minut 6 srobek odkrecic i wilelki problem. ale po wezach sprawdzisz czy jest dobry bo jak zepsuty to przeciez dolny waz nie bedzie cieply?
czy miezenie plynu w zbioerniczku ma sens? no pewnie przeciez tam jest taka sama temperatura jak w silniku. a co do pompy to odkrecisz korek od zbiorniczka i widac czy tym małym wezykiem wraca plyn do zboiorniczka, a nawed przy gwaltownym przygazowaniu mozna zauwazyc jak plyn krazy.
czy miezenie plynu w zbioerniczku ma sens? no pewnie przeciez tam jest taka sama temperatura jak w silniku. a co do pompy to odkrecisz korek od zbiorniczka i widac czy tym małym wezykiem wraca plyn do zboiorniczka, a nawed przy gwaltownym przygazowaniu mozna zauwazyc jak plyn krazy.
Temperatura silnika dziwny przypadek..zegary?
mka 3 czujnik temp plynu to ten w chlodnicy tak? 3 czujniki w sumie byly sprawdzane i sa ok (jesli mowa o tym czujniku w chlodnicy nie wiem czy nie ma kolejnego gdzies??)
Na moje to Termostat jest doby,weze cieple , chlodnica takze.
Tym malym wezykiem leci plyn , jak wroci moja kobita z trasy to jutro sprawdze jak sie zachowuje przy przygazowaniu , patrzylem jak odpowietrzalem uklad to pamietam ze leciala tam woda i powietrza ciutke bylo.
Co do odkrecania i przykrecania to nie jest to dla mnie zaden problem bo czesto przy starych autach grzebalem ale niestety VW kompletnie nie stad te pytania
W takim razie kupie ten termometr i zobaczymy taki bedzie okej? http://www.ebay.de/itm/Benetech-Infraro ... 257af9176d" onclick="window.open(this.href);return false;
lub http://www.ebay.de/itm/Temperaturmessge ... 256c75f610" onclick="window.open(this.href);return false;
no chyba,ze jak mowie jest jeszcze jakis inny czujnik odpowiadajacy za przekazywanie informacji na zegary.
Na moje to Termostat jest doby,weze cieple , chlodnica takze.
Tym malym wezykiem leci plyn , jak wroci moja kobita z trasy to jutro sprawdze jak sie zachowuje przy przygazowaniu , patrzylem jak odpowietrzalem uklad to pamietam ze leciala tam woda i powietrza ciutke bylo.
Co do odkrecania i przykrecania to nie jest to dla mnie zaden problem bo czesto przy starych autach grzebalem ale niestety VW kompletnie nie stad te pytania
W takim razie kupie ten termometr i zobaczymy taki bedzie okej? http://www.ebay.de/itm/Benetech-Infraro ... 257af9176d" onclick="window.open(this.href);return false;
lub http://www.ebay.de/itm/Temperaturmessge ... 256c75f610" onclick="window.open(this.href);return false;
no chyba,ze jak mowie jest jeszcze jakis inny czujnik odpowiadajacy za przekazywanie informacji na zegary.
pozdrawiam
Temperatura silnika dziwny przypadek..zegary?
4ka, czujnik w chłodnicy jest tylko od właczania wentylatora w chlodnicy. a czujnik w kruccu co idzie waz do chlodnicy to ten co pokazuje na liczniku temp plynu!
Temperatura silnika dziwny przypadek..zegary?
O fak... to moze to ten czujnik.... Moglbys go mi pokazac na jakiejs fotce?
Edit czy to jest to?? http://www.teilesuche24.de/beru/kuehlmi ... 34&at=1694" onclick="window.open(this.href);return false;
Jesli tak to gdzie on sie znajduje??
Edit czy to jest to?? http://www.teilesuche24.de/beru/kuehlmi ... 34&at=1694" onclick="window.open(this.href);return false;
Jesli tak to gdzie on sie znajduje??
pozdrawiam
Temperatura silnika dziwny przypadek..zegary?
4ka, zdjecia nie moge dodac . ale ten czujnik jest na gornym wezu zaraz jak wychodzi z glowicy taki na 4 piny, tam nic innego nie ma. bez problemu znajdziesz.
a ten czujnik co pokazałes to jest prawdo podobnie od temp. oleju ale on znajduje sie obok czujnikow oleju
a ten czujnik co pokazałes to jest prawdo podobnie od temp. oleju ale on znajduje sie obok czujnikow oleju
Temperatura silnika dziwny przypadek..zegary?
http://www.golf3.de/direktupload/i/800/ ... 882784.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; ??
http://img94.imageshack.us/img94/8406/dsc01491a.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
zna ktos nr tego czujnika potrzebnego do mnie ? abs 90km
mozliwe ze to on odpowiada za przeklamywanie ?
http://img94.imageshack.us/img94/8406/dsc01491a.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
zna ktos nr tego czujnika potrzebnego do mnie ? abs 90km
mozliwe ze to on odpowiada za przeklamywanie ?
pozdrawiam
Temperatura silnika dziwny przypadek..zegary?
4ka, jesli go nie wymienisz to nie bedziesz wiedzial? kupisz go w kazdym sklepie z czesciami ale z lepszej pulki , lub jakiegos auto złomu kup za grosze. a naj lepiej to spradz termometrem i bedziesz wiedział, mi ten czujnik okłamywał i temp 110C poakzaywał . gdzies na forum sa opornosci jakie powinien pokazywac przy danej temp!
tu masz:
przy 0°C 5600 ± 600 Ω
- przy 10°C 4000 ± 500 Ω
- przy 20°C 2500 ± 500 Ω
- przy 30°C 1750 ± 250 Ω
- przy 40°C 1250 ± 250 Ω
- przy 50°C 825 ± 125 W
- przy 60°C 625 ± 125 Ω
- przy 70°C 450 ± 50 Ω
- przy 80°C 300 ± 75 Ω
- przy 90°C 235 ± 35 Ω
- przy 100°C 200 ± 25 Ω
tu masz:
przy 0°C 5600 ± 600 Ω
- przy 10°C 4000 ± 500 Ω
- przy 20°C 2500 ± 500 Ω
- przy 30°C 1750 ± 250 Ω
- przy 40°C 1250 ± 250 Ω
- przy 50°C 825 ± 125 W
- przy 60°C 625 ± 125 Ω
- przy 70°C 450 ± 50 Ω
- przy 80°C 300 ± 75 Ω
- przy 90°C 235 ± 35 Ω
- przy 100°C 200 ± 25 Ω
Temperatura silnika dziwny przypadek..zegary?
Kupie ori bo badziewia nie lubie,podobnie jest i u mnie 110C pokazuje.
Nie wiem tylko jak mam go sprawdzic wedlug tej tabeli.... nie mam przyrzadu zadnego,kupie czujnik i tyle ,zawsze bede mial 100% pewnosci .... tylko jaki dokladnie potrzebuje chodzi o nr czesci do mojego auta.
Nie wiem tylko jak mam go sprawdzic wedlug tej tabeli.... nie mam przyrzadu zadnego,kupie czujnik i tyle ,zawsze bede mial 100% pewnosci .... tylko jaki dokladnie potrzebuje chodzi o nr czesci do mojego auta.
pozdrawiam
Temperatura silnika dziwny przypadek..zegary?
4ka, powiedza ci w sklepie nie znam kodu tego czujnika... ztego co sie orjetuje to byly stosowane wszystkie jednakowe
Temperatura silnika dziwny przypadek..zegary?
ok kutro to obczaje i na pewno opowiem o tym tutaj
mka 3 byc moze mi pomogles w rozwiklaniu zagadki
mka 3 byc moze mi pomogles w rozwiklaniu zagadki
pozdrawiam
Temperatura silnika dziwny przypadek..zegary?
a jak z temperaturą dolnego węża od chłodnicy? i węży wchodzących do nagrzewnicy ? Kuzyn miał w 1.8 AAM problem z golfikiem bo mu temp wskakiwała na 110 i wiatrak sie nie włączał mimo że gorący był górny wąż od chłodnicy, jak się później okazało była winna pompa wody, łopatki nie obracały się a powinny, obieg był wymuszony przez konwekcję więc górny wąż się nagrzewał i podczas jazdy zdołał ochłodzić silnik bo i pompa wody na wysokich obrotach coś tam pompowała, błachostka była a co do termostatów WAHLERA nie jestem przekonany, kupiłem w sklepie i okazał się wadliwy bo nie otwierał się po nagrzaniu autka, kupiłem w tej samej cenie VERNET i upał jest w autku nawet w zime, znajomi narzekają że za gorąco, po przejechaniu 4-5 km na blacie 90 stopni
Mój GolF Mk3 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=503143
Temperatura silnika dziwny przypadek..zegary?
Sukces!
A wiec tak czujnik kupilem (drogi yebany 27 euro) i nagle okazuje sie ze auto sie nie dogrzewa, pokazuje max 70C jade to temp spada = Termostat
Ale ... Postanowilem zobaczyc co z tym czujnikiem w chlodnicy... i na parkingu czekam ... przekracza 70 i wiatrak sie zalacza.. studzi do ciutke nizej jak 70 C ...
Okazuje sie ze czujnik ktory kupowalem i wymienialem twierdzac sprzedawcy ze zepsuty bo stary zalacza a nowy nie... wiec ten ori czujnik ktory kupowalem wlasciwie mierzy temp a ten stary nie wiem z jakiego modelu pocodzi ale wlacza wiatrak duzo wczesniej.czujnik chlodnicy tez wymienilem teraz i jutro zaobserwuje do ilu sie podgrzeje.
Termostat mam od 3 tyg ale nie mialem jakos ochoty sie za to zabrac... a dzisiaj sie zabralem ale... nagle zabraklo mi nasadowej 16" wiec jutro wezme z roboty...
A termostat kupuje zawsze od tego samego sprzedawcy i producenta Behr.
Co do temp wezy w chlodnicy sa cieple i miekkie Jak dla mnie to teraz wymienic musze termostat i oczywiscie zaleje porzadny plyn do chlodnicy , w sumie to 6L ale max leje sie 3L plynu 3L wody destylowanej i bedzie cacy.
mka 3
A wiec tak czujnik kupilem (drogi yebany 27 euro) i nagle okazuje sie ze auto sie nie dogrzewa, pokazuje max 70C jade to temp spada = Termostat
Ale ... Postanowilem zobaczyc co z tym czujnikiem w chlodnicy... i na parkingu czekam ... przekracza 70 i wiatrak sie zalacza.. studzi do ciutke nizej jak 70 C ...
Okazuje sie ze czujnik ktory kupowalem i wymienialem twierdzac sprzedawcy ze zepsuty bo stary zalacza a nowy nie... wiec ten ori czujnik ktory kupowalem wlasciwie mierzy temp a ten stary nie wiem z jakiego modelu pocodzi ale wlacza wiatrak duzo wczesniej.czujnik chlodnicy tez wymienilem teraz i jutro zaobserwuje do ilu sie podgrzeje.
Termostat mam od 3 tyg ale nie mialem jakos ochoty sie za to zabrac... a dzisiaj sie zabralem ale... nagle zabraklo mi nasadowej 16" wiec jutro wezme z roboty...
A termostat kupuje zawsze od tego samego sprzedawcy i producenta Behr.
Co do temp wezy w chlodnicy sa cieple i miekkie Jak dla mnie to teraz wymienic musze termostat i oczywiscie zaleje porzadny plyn do chlodnicy , w sumie to 6L ale max leje sie 3L plynu 3L wody destylowanej i bedzie cacy.
mka 3
pozdrawiam
Temperatura silnika dziwny przypadek..zegary?
4ka, 16" nasadki ci brakło? tam wystarczy 13" i 10" klucz nasdkowy. nie odkrecaj samej pompy ino cala z łapa , łatwiejsze to jest i szybsze. popuszczasz pompe , sciagasz pasek odkrecasz łap i masz dojscie do termostatu... aha jak bedziesz zakladał to go sprawdz przed zalozeniem w jakims garku kiedy sie otworzy, porownaj go ze starym...powiem ci ze z termostatem w dzisiejszych czasach ciezko o dobry wymieniałem az 4 razy .Temp otwarciu 87 C tam przychodzi, i ja załozyłem termostat z disla ,bo jest taka sama temp otwarcia a zarazem srednica jest ciutke wieksz od termostatu od bezyny co za tym idzie wiekszy przepływ i jak narazie spisuje sie swietnie.
Temperatura silnika dziwny przypadek..zegary?
Ano teraz przeczytalem info aby nie odkrecac calej pompy wiec odkrecilem ale juz wiem jak to wszystko wyglada
Termostat wymieniony-dziala odpalilem przejechalem sie i doszlo do 90C zjechalem zobaczyc co i jak , patrze a dolny waz zimny gorny goracy, ale za chwile juz wlaczyl sie wiatrak i dolny zostal otwarty - termostat dziala temp czy to jade czy stoi wacha sie pomiedzy 87-90 C a raczej stoii w miejscu na 87C (tak mysle ze to 87)
Takze Sukces
Odrazu olej wymienilem (Valvoline max life 10W40 mam dobre doswiadzenia z tym silnikiem czy to E30 czy E28 to zawsze silnik lepiej chodzil na nim)
Edit: PODSUMOWANIE
Jezeli komus wskazuje licznik 110C to raczej bedzie to czujnik ten od licznika 4 Piny
Jezeli w trakcie jazdy temp spada - termostat
Termostat wymieniony-dziala odpalilem przejechalem sie i doszlo do 90C zjechalem zobaczyc co i jak , patrze a dolny waz zimny gorny goracy, ale za chwile juz wlaczyl sie wiatrak i dolny zostal otwarty - termostat dziala temp czy to jade czy stoi wacha sie pomiedzy 87-90 C a raczej stoii w miejscu na 87C (tak mysle ze to 87)
Takze Sukces
Odrazu olej wymienilem (Valvoline max life 10W40 mam dobre doswiadzenia z tym silnikiem czy to E30 czy E28 to zawsze silnik lepiej chodzil na nim)
Edit: PODSUMOWANIE
Jezeli komus wskazuje licznik 110C to raczej bedzie to czujnik ten od licznika 4 Piny
Jezeli w trakcie jazdy temp spada - termostat
pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości