Problem z identyfikacja silnia w MK 4

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

bartekb85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt kwie 19, 2011 08:15

Problem z identyfikacja silnia w MK 4

Post autor: bartekb85 » śr lut 27, 2013 10:24

Witam, kolega kupił golf 4 1999 silnik AGR jak wykazują dokumenty. Natomiast zauważył on ze na bloku ma oznaczenie ASV. Wiadomo ze skrzynia była zmieniana z automatu na manualna. teraz pytania:)
1) jak zidentyfikować jaki to silnik ?
2) jeśli silnik był zmieniany to sterownik silnika też by był od ASV(w vagu pokazuje sterownik od agr) ?
3) z powodu szarpania na niskich obrotach na dwójce zmieniłem na vagu kod bloku engine z 0001 na 00002 czy jakoś tak, problem znikł związany z tą dwójka natomiast jakby gorzej kreci i trzyma niskie obroty na jałowym biegu, aż dziwnie pracuje. Czym to może być spowodowane i jak bym mógł mu podkręcić obroty vagiem ? chodzi o dokładny blok i wartość.

Pozdrawiam



iigAlisArr
->|<-
->|<-
Posty: 1750
Rejestracja: sob mar 20, 2010 16:44
Lokalizacja: northern

Problem z identyfikacja silnia w MK 4

Post autor: iigAlisArr » śr lut 27, 2013 11:29

1. Na obudowie rozrządu jest jeszcze oznaczenie, ewentualnie po oznaczeniu turbawy jeśli jest fabryczna.


Kupię:

- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.


" What does the World, mean to You ? "

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Problem z identyfikacja silnia w MK 4

Post autor: Shmatan » śr lut 27, 2013 12:48

Ja to widzę tak - był zmieniany słupek na asv (te silniki konstrukcyjnie są identyczne, różnią się tylko wydajnością wtryskiwaczy). Jakbyś pojechał do ogarniętego tunera na program to by Ci ocenił czy wtryski są z agr'a czy asv



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 125 gości