Wspomagania Passat b3 Vr6

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

spawer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pn paź 05, 2009 09:36
Lokalizacja: Lubuskie

Wspomagania Passat b3 Vr6

Post autor: spawer » śr lis 21, 2012 19:47

Witam po wymianie po wymianie pompy wspomagania która skończyła żywot i sie zatarla skrzypiala nadal jest to samo. O dziwo nie skrzypi mocno przy skrecaniu, wspomaganie chodzi . Zaczyna wyć po przekroczeniu 1.800 obr. Co to moze byc pomocy!


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=359312

MOJ GOLFIK

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: Wspomagania Passat b3 Vr6

Post autor: Borys » pn lis 26, 2012 09:27

spawer pisze:Witam po wymianie po wymianie pompy wspomagania która skończyła żywot i sie zatarla skrzypiala nadal jest to samo. O dziwo nie skrzypi mocno przy skrecaniu, wspomaganie chodzi . Zaczyna wyć po przekroczeniu 1.800 obr. Co to moze byc pomocy!
A płukałes układ wspomagania po zamontowaniu nowej pompy? Ja zazwyczaj przepuszczam przez cały ilład 2 -3 l nowego płynu i dopiero zalewam, zeby cały syf wypłukać.



Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

Re: Wspomagania Passat b3 Vr6

Post autor: EnejVW » pn lis 26, 2012 13:45

A jakim to zalałeś płynem? może masz za gęsty i się zapowietrza.



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: Wspomagania Passat b3 Vr6

Post autor: Borys » wt lis 27, 2012 08:58

TDiesel power pisze:A jakim to zalałeś płynem? może masz za gęsty i się zapowietrza.
Febi zielony, taki uzywam, zapowietrzyc to sie nie zapowietrza jedynie moze sie spienić, ale piana opada po kilkunastu minutach



pawlickiPO
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz sty 27, 2013 17:01

Wspomagania Passat b3 Vr6

Post autor: pawlickiPO » ndz sty 27, 2013 19:25

czołem, ja też mam problem z wyciem. najbardziej przy zimnym silniku a bardziej przy nie nagrzanym płynie. Problem polega, tak mi się wydaje, na sztukowanym przewodzie powrotnym. Jakiś popapruch opylił mi serwo bez oryginalnego węża który jest zespolony z pompą. Na końcu tego przewodu jest krótki przewód gumowy, który łączy się z przewodem met lub alu pod zderzakiem. TAK JEST W ORYGINALE. Teraz mam patent z wkręcanym dziadostwem na gint M18. Dalej rurka połączona opaskami itp. Wyje jak SZLA... Co za dziadostwo. Płyn zielony czerwony i nic. Nie wim o c b, ale będe sprawdzał ostatni sposób na wycie tj. przyspawanie do pompy giętego alu przewodu. SPRAWDZ KOLEGO CZY ZADEN Z PRZEWODÓW NIE JEST WYGIĘTY. ZAŁAMANY ITP...



pawlickiPO
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz sty 27, 2013 17:01

Wspomagania Passat b3 Vr6

Post autor: pawlickiPO » ndz sty 27, 2013 19:30

na początku zastosowałem przewód powrotny z wygiętej gumy ale podciśnienie na wylocie jest duże i przewód dosłownie się spłaszczył. wył tak że polsilwer się o niego zapytał.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości