Jetta II 1.8 - problem podczas odpalania

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

theriddlen
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt gru 25, 2012 15:50

Jetta II 1.8 - problem podczas odpalania

Post autor: theriddlen » wt gru 25, 2012 16:16

Hej

Dzisiaj (dosyć ciepły dzień) Jetta nie chciała długo odpalić (już od pewnego czasu gorzej odpala) - w końcu jednak ruszyła, dojechała gdzie trzeba (trochę szarpała podczas jazdy), ale kiedy ok. 20 min później chciałem odjechać, nic jej nie ruszyło. Długo kręciłem rozrusznikiem, wrażenie jest takie jakby w pewnym momencie jeden cylinder się zatrzymywał. Po pewnym czasie zaczął jeszcze wydawać podczas tego zatrzymania taki dziwny dźwięk.

https://dl.dropbox.com/u/3462156/jetta.m4a" onclick="window.open(this.href);return false; - tutaj nagrałem Jettę (słychać też silnik Corsy która pomagała)

Potem próbowałem odpalić go kabelkami z pomocą Corsy, ale to nic nie dało - dopiero podczas holowania odpaliła. Potem jednak podczas jazdy zgasła, wydawało mi się że akumulator był wyładowany, bo już nawet nie rozrusznik nie chciał działać - po czym poczekałem parę minut, i odpaliła na dotyk.
Podczas (krótkiej, Jetta zatrzymała się dość blisko domu) jazdy, świeciła się kontrolka sugerująca brak ładowania.
Ma ktoś pomysł o co tu może chodzić?

Od pewnego czasu Jetta także nie chciała grzać wnętrza, czy to może być połączone?
Ostatnio zmieniony wt gru 25, 2012 23:25 przez theriddlen, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
DADAN MK2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: wt kwie 03, 2012 00:04
Lokalizacja: Krzeszowice, Miekinia

Jetta II 1.8

Post autor: DADAN MK2 » wt gru 25, 2012 17:06

Jak chcesz odrzymac odp na temat awarii twojego auta to napisz to kakretnie i rzeczowo a nie jakiś opowiadanie bo piszesz bez ładu i składu więc raczej nikt z forum nie będzie miał ochoty ci pomuc ja np nic z tego nie rozumiem.


Borowik MK4 By DADAN http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=603774" onclick="window.open(this.href);return false;

theriddlen
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt gru 25, 2012 15:50

Jetta II 1.8

Post autor: theriddlen » wt gru 25, 2012 18:25

Najbardziej to chciałbym wiedzieć, co może powodować to zatrzymanie tłoka przy (nieskutecznej) próbie uruchomienia samochodu i ten dziwny dźwięk. Mi wygląda to na jakiś problem z rozrusznikiem, ale sam nieszczególnie się znam.



Awatar użytkownika
DADAN MK2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: wt kwie 03, 2012 00:04
Lokalizacja: Krzeszowice, Miekinia

Jetta II 1.8

Post autor: DADAN MK2 » wt gru 25, 2012 19:24

A on ci sam tak przerywa to krecenie silnikiem czy tu mu odpuszczasz??. Fakt dziwiek jest zastanawiajacy
moim zdaniem tloki uderzaly o zawory na tym nagraniu, a nie przeskoczyl ci czasem pasek rozrzadu?? Radzę sprawdzić ustawienie rozrządu i będziesz miał odpowiedź


Borowik MK4 By DADAN http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=603774" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Jetta II 1.8

Post autor: Michał_1977 » wt gru 25, 2012 20:28

Sprecyzuj temat.Pkt.3 regulaminu forum.
Mi ten dźwięk kojarzy się z uszkodzonym bendiksem w rozruszniku.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

theriddlen
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt gru 25, 2012 15:50

Jetta II 1.8 - problem podczas odpalania

Post autor: theriddlen » wt gru 25, 2012 23:26

On sam przerywa, właśnie w momencie tego dziwnego dźwięku.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Jetta II 1.8 - problem podczas odpalania

Post autor: Michał_1977 » śr gru 26, 2012 08:35

Przecież słychać,że wirnik rozrusznika kręci się jak szalony,a silnikiem zakręci od przypadku,do przypadku i to z wielkim trudem,bo sprzęgiełko w bendiksie ślizga się.
Bendiks do wymiany na 100%.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości