
Chciałbym wyjąć silnik, ponieważ czy będę szukał innego, czy będę ratował tego to tak czy inaczej będzie trzeba go wyjąć. Przy okazji bym go rozebrał i obejrzał głowicę, czy jest sens to ratować. Niestety znajomy który zdecydowanie ogarnia te tematy nie jest w tej chwili na ZS - z resztą u siebie będzie teraz wymienial uszczelkę to chciałem dowiedzieć się jakie narzędzia są potrzebne, gdzie silnik jest mocowany, jak rozłączyć go od skrzyni itd żeby coś w temacie się ruszyło, kiedy znajomy wróci na ZS miałbym już go wyciągniętego i dalej by się coś działało. Z tego co wiem najlepiej podstawić coś pod silnik przed całkowitym odkręceniem, i odkręcić przedni pas, wtedy silnik powinien osiąść a bude swobodnie można by wypchnąć w tył jednak to tylko teoria i prosiłbym osoby bardziej o garniające o więcej informacji, i jaki konkretnie sprzęt jest do tego potrzebny (klucze nasadkowe, płaskie, oczkowe, itd itd itd). Pozdrawiam
