alternator

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kuba88s
Grupa Tomaszowska
Grupa Tomaszowska
Posty: 675
Rejestracja: ndz lis 21, 2010 17:00
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

alternator

Post autor: kuba88s » śr gru 05, 2012 18:14

Witam....jak w temacie...problem z alternatorem , wymieniłem już go trzy razy w ciągu dwóch lat.....już naswietlam temat.....posiadam golfa III 1.9 TDI wersja z klimą...alternator 120....kiedy jest zimno czasem też i przy odpalaniu alternator wydaje metaliczny dźwięk....pierwsza diagnoza była taka że sprzegielko było do wymiany więc tak zrobiłem i była cisza na jakiś miesiąc....po miesiącu znów ten dźwięk.....i znów demontaz...okazało się że do wymiany było łożysko,szczotki,szczotkotrzymacz i komutator....także generalny remont musiałem zrobić....i spokój był tak na pół roku aż pewnego dnia jadę po godzinie 22.00 oczywiście ciemno jak w du.ie deszcz napier..la i jest burza i nagle jebudu...światła przygasly i zapaliła się lampka od ladowania.....alternator stanął i się nie chciał kręcić dalej...i zostałem scholowany.....i trzeba było kupić regenerowany na podzespolach bosha ( jakieś 600 stow dałem ) i gwarancje na pół roku....i jak to zwykle bywa minęło pół roku a tu znowu alternator wydaje ten przerazliwy metaliczny dźwięk....podlaczylem autoko do polskiego vaga i wyskakuje błąd " niewłaściwy naciag paska alternatora " ...napinacz jest dobry chodzi elegancko i pasek jest napięty akurat....ladowanie też dobre..sprawdzone miernikiem...już nie wiem co mam zrobić z tym alternatorem...


XX Jahre
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 5#p5334205" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

alternator

Post autor: rysiektr » śr gru 05, 2012 20:02

masz na samonapinaczu ?? Nie blokuje CI się ? płynnie pracuje ??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
kuba88s
Grupa Tomaszowska
Grupa Tomaszowska
Posty: 675
Rejestracja: ndz lis 21, 2010 17:00
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

alternator

Post autor: kuba88s » śr gru 05, 2012 20:21

tak...mam na samonapinaczu bo wersja z klimą jest i płynnie chodzi....biore go przechylam w skrajne położenie i płynnie wraca na swoje miejsce... :?


XX Jahre
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 5#p5334205" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

alternator

Post autor: rysiektr » śr gru 05, 2012 21:10

Dziwne to trochę jest.. pasek Ci nie skacze?? Albo nie chodzi krzywo ?? Bo to że padają sprzęgiełka może świadczyć albo o ich słabej jakości albo za duże naprężenie paska, ale skoro samonapinacz mówisz że dobry jest. A łożyska w altku masz ok ??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
kuba88s
Grupa Tomaszowska
Grupa Tomaszowska
Posty: 675
Rejestracja: ndz lis 21, 2010 17:00
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

alternator

Post autor: kuba88s » śr gru 05, 2012 23:29

no łożyska były dobre do tej pory ale jak zaczął znowu altek skrzypieć to podejrzewam że znowu będą do wymiany.....no dziwna sytuacja....mechanior też już nie ma pomysłów jak to rozgrysc....ojciec elektromechanik 25 lat w zawodzie i też dziwi co z tym zrobić.....


XX Jahre
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 5#p5334205" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

alternator

Post autor: rysiektr » czw gru 06, 2012 10:19

No faktycznie dziwna sytuacja, może jak włączasz klimę czy coś to jakiegoś dziwnego obciążenia dostaje i zabija sprzęgiełko ?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
kuba88s
Grupa Tomaszowska
Grupa Tomaszowska
Posty: 675
Rejestracja: ndz lis 21, 2010 17:00
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

alternator

Post autor: kuba88s » czw gru 06, 2012 12:01

no głośniejsze piazczenie jest kiedy dostaje większe napięcie...np. gdy wlaczam szyby elektryczne


XX Jahre
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 5#p5334205" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości