Problem z odpalaniem

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
golofs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pn maja 30, 2005 09:32
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Re: Problem z odpalaniem

Post autor: golofs » śr paź 10, 2012 08:08

Czujnik temp. silnika sprawdzić

Ten który jest we wtrysku ?

Dodając kolejne spostrzerzenia po restarcie kompa jest nawet dobrze ale w miare upływających godzin np następnego dnia jest coraz gorzej.
Tak jakby lapal coraz więcej bledow.


Ech te VW'je jak te kobiety nigdy dosyć i zawsze czarują !

Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2807
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Problem z odpalaniem

Post autor: waski1 » śr paź 10, 2012 08:36

golofs pisze:Ten który jest we wtrysku ?
On jest w króćcu przy głowicy.
golofs pisze:Tak jakby lapal coraz więcej bledow.
Odczytaj te błędy vagiem.



Awatar użytkownika
golofs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pn maja 30, 2005 09:32
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Re: Problem z odpalaniem

Post autor: golofs » śr paź 10, 2012 08:51

Ten czujnik temperatury cieczy wymieniłem auto ma 20 lat więc nie zaszkodzi wymiana.

Jak jest dobry programik do odczytu błędów vwtool ?


Ech te VW'je jak te kobiety nigdy dosyć i zawsze czarują !

Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2807
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Problem z odpalaniem

Post autor: waski1 » śr paź 10, 2012 09:08

golofs pisze: vwtool
Może być powinien sobie poradzić bez problemu.



Awatar użytkownika
golofs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pn maja 30, 2005 09:32
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Re: Problem z odpalaniem

Post autor: golofs » czw paź 11, 2012 22:29

Czujnik temp. zasycanego powietrza G42 - przerwa lub zwarcie do plusa.

Pogrzebałem w kablach i już brak bledu ale silnik pracuje bardzo nieregularnie.

Zrobiłem reset kompa i blad czujnika G42 powrócił.

Jest on uszkodzony czy kable są gdzieś przetarte ?


Ech te VW'je jak te kobiety nigdy dosyć i zawsze czarują !

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Problem z odpalaniem

Post autor: Paweł Marek » pt paź 12, 2012 17:51

Zmierz napięcie w wypiętej wtyczce czujnika na włącznym zapłonie ma być ok 5V. Jesli napięcie jest to kable są dobre. Wtyczka 4 -pinowa ta sama co do wtryskiwacza jest u góry z przodu wtrysku. Kolorów kabli i numerów styków nie pamiętam ale doszukasz sobie na forum albo drogą prób i błedów znajdź własciwe


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
golofs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pn maja 30, 2005 09:32
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Re: Problem z odpalaniem

Post autor: golofs » pt paź 12, 2012 18:34

Jest napięcie 5,08V na przewodach skrajnych we wtyczce.

Czy ten czujnik moze powodować mulenie na benzynie a na gazie nie ?


Ech te VW'je jak te kobiety nigdy dosyć i zawsze czarują !

Awatar użytkownika
golofs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pn maja 30, 2005 09:32
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Re: Problem z odpalaniem

Post autor: golofs » sob lis 10, 2012 13:07

Kolejne spostrzezenia:

Na bezpieczniku 18 po przekręceniu kluczyka jest 12V na chwile potem 0V.
Następnie w momencie startu rozrusznika jest 10V.
Po odpaleniu silnika (piłowanie z 20sek) następuje wzrost napięcia na 12V.

Czy te 10V w momencie odpalania nie jest za mało dla pompy która powinna dostawać 12V ?
Czy to może wina przekaźnika 67 ?


Ech te VW'je jak te kobiety nigdy dosyć i zawsze czarują !

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości