Problem z odpalaniem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: Problem z odpalaniem
Dzisiaj wymieniłem czujnik temperatury wody co jest nad termostatem.
Problem nadal występuje z odpaleniem jak jest zimny (1 min piłowania) a ja wymieniłem:
- silnik krokowy
- pompe paliwa
- filter paliwa
- czujnik temperatury wody
Jakieś pomysły ?
Problem nadal występuje z odpaleniem jak jest zimny (1 min piłowania) a ja wymieniłem:
- silnik krokowy
- pompe paliwa
- filter paliwa
- czujnik temperatury wody
Jakieś pomysły ?
Ech te VW'je jak te kobiety nigdy dosyć i zawsze czarują !
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Problem z odpalaniem
No jasne że są.Kable świece kopułka palec.Jakiej firmy jest czujnik temp. ten nowy ?golofs pisze:Jakieś pomysły ?
Re: Problem z odpalaniem
waski1 pisze:No jasne że są.Kable świece kopułka palec.Jakiej firmy jest czujnik temp. ten nowy ?golofs pisze:Jakieś pomysły ?
Kable, świece kopułka palec odpadają bo na gazie odpala od strzała.
Czujnik jest SWAG.
Ech te VW'je jak te kobiety nigdy dosyć i zawsze czarują !
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Re: Problem z odpalaniem
Który to przekaźnik ?waski1 pisze:Sprawdź przekaźnik który odcina prąd z mono-wtrysku i jego przewody.
Ech te VW'je jak te kobiety nigdy dosyć i zawsze czarują !
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Problem z odpalaniem
Jego założyli panowie gaziarze jak montowali instalację.Musisz znaleźć wiązkę idącą do mono wtrysku jest to wtyczka brązowa i z niej powinny iść przewody dodatkowe do przekaźnika z reguły ten przekaźnik montowali w okolicach ściany grodziowej.golofs pisze:Który to przekaźnik ?
Re: Problem z odpalaniem
Jest nowy trop.
Jesli chodzi o zimny silnik to musi działać przez chwilę wtryskiwacz rozruchowy silnika - koło kolektora ssącego.
Sprawdziłem na nim napięcie podczas odpalania na zimnym i jest 12V ale zauwazyłem że nie ma paliwa w wężyku doprowadzającym do niego ani też oczywiście w wężyku od niego do monowtrysku.
Wymieniałem wcześniej pompę paliwa i filter mogłem to zapowietrzyć jakoś ?
Jak pociągnąć teraz paliwo do tego wtryskiwacza rozruchowego ?
Jesli chodzi o zimny silnik to musi działać przez chwilę wtryskiwacz rozruchowy silnika - koło kolektora ssącego.
Sprawdziłem na nim napięcie podczas odpalania na zimnym i jest 12V ale zauwazyłem że nie ma paliwa w wężyku doprowadzającym do niego ani też oczywiście w wężyku od niego do monowtrysku.
Wymieniałem wcześniej pompę paliwa i filter mogłem to zapowietrzyć jakoś ?
Jak pociągnąć teraz paliwo do tego wtryskiwacza rozruchowego ?
Ech te VW'je jak te kobiety nigdy dosyć i zawsze czarują !
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Problem z odpalaniem
O czym ty piszesz bo nie bardzo kumam może foto zapodaj z tematu wynika że masz silnik 1.8 ABS więc żadnego wtryskiwacza rozruchowego tam nie powinno być jedynie mono-wtrysk.golofs pisze:Jesli chodzi o zimny silnik to musi działać przez chwilę wtryskiwacz rozruchowy silnika - koło kolektora ssącego.
- Mentos6660
- Mały gagatek
- Posty: 141
- Rejestracja: pt paź 15, 2010 23:25
- Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Problem z odpalaniem
Wtryskiwacz rozruchowy?:P pierwszy raz slysze.. Moze ci paliwo sie cofa poprostu i dlatego jest problem z odpaleniem.. wstaw zawor zwrotny na weyku od paliwa i sprobuj wtedy:)
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Problem z odpalaniem
No ja też.Mentos6660 pisze:Wtryskiwacz rozruchowy?:P pierwszy raz slysze
Nową ma pompę więc paliwo raczej nie powinno się cofać.
Re: Problem z odpalaniem
Podobno w pompie elektrycznej nie ma mozliwości powrotu paliwa.
A wtryskiwacz rozruchowy to mowa o tym silniczku który jest za filtrem powietrza zamocowany.
No chyba że jest to coś innego
A wtryskiwacz rozruchowy to mowa o tym silniczku który jest za filtrem powietrza zamocowany.
No chyba że jest to coś innego
Ech te VW'je jak te kobiety nigdy dosyć i zawsze czarują !
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Problem z odpalaniem
Chodzi ci o zawór odpowietrzania zbiornika?To jest żadne urządzenie rozruchowe.Proponuje ci założyć manometr na zasilaniu mono-wtrysku i sprawdzić ciśnienie paliwa.Zostawić go na noc i rano sprawdzić czy podczas kręcenia rozrusznikiem jest ciśnienie paliwa.golofs pisze:A wtryskiwacz rozruchowy to mowa o tym silniczku który jest za filtrem powietrza zamocowany.
Jeśli chodzi o pompę paliwa to owszem jest w niej zawór zwrotny który powinien to ciśnienie utrzymywać ale on też może być uszkodzony.To że coś jest nowe nie świadczy o tym że jest sprawne.
Re: Problem z odpalaniem
Podczas jazdy na gazie po przełączeniu na benzyne nawet nie zauważam momentu przełączenia.
Jest to problem tylko w przypadku zimnego silnika.
Coś związane z ssaniem automatycznym.
Tylko gdzie takie coś jest w 1.8 GT ABS ?
Jest to problem tylko w przypadku zimnego silnika.
Coś związane z ssaniem automatycznym.
Tylko gdzie takie coś jest w 1.8 GT ABS ?
Ech te VW'je jak te kobiety nigdy dosyć i zawsze czarują !
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Problem z odpalaniem
Wiem bo staram się czytać uważnie.golofs pisze:Jest to problem tylko w przypadku zimnego silnika.
Nie ma czegoś takiego.Sterownik ustala sam dawkę paliwa na podstawie temp. z silnika.golofs pisze:Coś związane z ssaniem automatycznym.
Więc jeszcze raz ; czujnik temp. silnika sprawdzić , sprawdzić przekaźnik odcinający prąd na mono wtrysku , sprawdzić pompę paliwa czy utrzymuje ciśnienie i czy rano pracuje.
Może go podłącz pod vaga ? Może są błędy a ty o tym nie wiesz?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości