Poluzowanie napinacza paska wieloklinowego 2,3 V5 silnik

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kubek_0071
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: sob lut 19, 2011 11:36

Poluzowanie napinacza paska wieloklinowego 2,3 V5 silnik

Post autor: kubek_0071 » ndz wrz 16, 2012 18:39

Witam,
mam problem z rozciągnięcie napinacza paska wieloklinowego w VW borze 2,3 V5. Mam go zdjętego bo wymieniałem pompę wody i wyskoczyła mi blokada po ściągnięciu i teraz za cholerę nie mogę go odciągnąć, napinacz zdjęty z samochodu, żeby założyć bez problemu pasek. \Moje pytanie jest takie czy macie jakiś sprawdzony sposób na jego rozciągnięcie żeby założyć pasek bezproblemowo i czy lepiej robić to na samochodzie czy na zdjętym napinaczu. Z góry dzięki za info.



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2807
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Poluzowanie napinacza paska wieloklinowego 2,3 V5 silnik

Post autor: waski1 » ndz wrz 16, 2012 21:38

Zamontuj na auto po czym zablokuj ponownie napinacz załóż pasek i odblokuj napinacz.Powinno grać.



kubek_0071
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: sob lut 19, 2011 11:36

Re: Poluzowanie napinacza paska wieloklinowego 2,3 V5 silnik

Post autor: kubek_0071 » pn wrz 17, 2012 07:06

No ok tylko powiedz mi jak mam go zablokować/odblokować żeby założyć pasek. Przy moim napinaczu jest brak jakiejkolwiek śruby luzującej/napinającej, jest tylko napinacz który sam się napina a żeby go "odblokować" trzeba użyć siły. Zdjęcia napinacza poniżej
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: Poluzowanie napinacza paska wieloklinowego 2,3 V5 silnik

Post autor: Borys » pn wrz 17, 2012 07:52

kubek_0071 pisze:No ok tylko powiedz mi jak mam go zablokować/odblokować żeby założyć pasek. Przy moim napinaczu jest brak jakiejkolwiek śruby luzującej/napinającej, jest tylko napinacz który sam się napina a żeby go "odblokować" trzeba użyć siły. Zdjęcia napinacza poniżej

musisz wkrecic srube 8m-kę w otworek z gwintem, dopiero wtedy będziesz mógł zdjąc pasek.

Obrazek
Obrazek



kubek_0071
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: sob lut 19, 2011 11:36

Re: Poluzowanie napinacza paska wieloklinowego 2,3 V5 silnik

Post autor: kubek_0071 » pn wrz 17, 2012 08:16

niestety nie ma tam żadnego miejsca na wkręcenie śruby 8-ki



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2807
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Poluzowanie napinacza paska wieloklinowego 2,3 V5 silnik

Post autor: waski1 » pn wrz 17, 2012 08:29

Patrząc na pierwsze zdjęcie i otwór całkiem z lewej strony tuż pod nim jest nadlew w kształcie trójkąta i nie ma tam otworu z gwintem ? Czy może jest a gwintu brak?



kubek_0071
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: sob lut 19, 2011 11:36

Re: Poluzowanie napinacza paska wieloklinowego 2,3 V5 silnik

Post autor: kubek_0071 » pn wrz 17, 2012 08:49

nie ma tam otworu z gwintem



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2807
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Poluzowanie napinacza paska wieloklinowego 2,3 V5 silnik

Post autor: waski1 » pn wrz 17, 2012 08:57

No to w takim razie trzeba pobawić się z tym w imadle aby go zablokować.Zastanawia mnie jak go zdemontowałeś ?



kubek_0071
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: sob lut 19, 2011 11:36

Re: Poluzowanie napinacza paska wieloklinowego 2,3 V5 silnik

Post autor: kubek_0071 » pn wrz 17, 2012 09:05

poprzez zsuwanie paska powoli i włożenie w otwór imbusa ale imbus mi wyskoczył z otworu i teraz mam problem.



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2807
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Poluzowanie napinacza paska wieloklinowego 2,3 V5 silnik

Post autor: waski1 » pn wrz 17, 2012 09:13

No to spróbuj w imadle tylko z głową żeby go nie uszkodzić.



kubek_0071
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: sob lut 19, 2011 11:36

Re: Poluzowanie napinacza paska wieloklinowego 2,3 V5 silnik

Post autor: kubek_0071 » pn wrz 17, 2012 18:36

Pasek założony, napinacz poluzowaliśmy zdjęty innym paskiem a w otwory gdzie na zdjęciu jest wsadzony imbus wkręciliśmy śrubę 8-kę po nagwintowaniu otworu i poszło bezproblemowo.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości