2E - jak odkręić kolektor ssący

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Gawior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1807
Rejestracja: śr lip 15, 2009 21:38
Lokalizacja: Częstochowa

2E - jak odkręić kolektor ssący

Post autor: Gawior » wt cze 12, 2012 19:41

Witam. Pytanie mam takie jak w temacie, czyli jak odkręcić kolektor ssący w silniku 2E ( Golf III ).


Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

2E - jak odkręić kolektor ssący

Post autor: jeryk10 » czw cze 14, 2012 19:42

na lusterko :-)


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

borek77222
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: czw paź 13, 2011 18:30
Lokalizacja: Białogard

2E - jak odkręić kolektor ssący

Post autor: borek77222 » ndz lip 08, 2012 15:53

lusterko albo endoskop i już:)



Awatar użytkownika
Grzechotnik
Grupa Świętokrzyska
Grupa Świętokrzyska
Posty: 242
Rejestracja: ndz lip 08, 2012 14:16
Lokalizacja: TLW

2E - jak odkręić kolektor ssący

Post autor: Grzechotnik » ndz lip 08, 2012 16:40

jesli masz dostep do ruznych nasadek wałów kardana itd to dasz rade nawet jak to mówią po palcu:) mam cały silnik na chodzie 2e z sekwencja 8 miesieczna jak cos:)



Awatar użytkownika
Gawior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1807
Rejestracja: śr lip 15, 2009 21:38
Lokalizacja: Częstochowa

2E - jak odkręić kolektor ssący

Post autor: Gawior » pt lip 13, 2012 10:06

Kolektor ssący chciałem odkręcić, bo obrobiła się śruba imbusowa od przepustnicy, ta dolna od str. grodzi.
Próbowałem rozwiercić i bym się zajechał, razem z przekładnią kontową , bo inaczej nie było dojścia.
W końcu udało się nabić torx T40 i wykręciłem.

Silnik sam w sobie mam zdrowy, ale mam problem z obrotami i częstym zmuleniem po zmianie biegu na wyższy ( zwłaszcza przy ostrzejszej jeździe ), prawdopodobnie przez sondę lambda.
Wymieniłem 2x sondę nowe oryginalne BOSCH-a i jedną używaną oryginalną ( w sumie 3 sondy ), ale od auta bez problemów itp. ( czytaj sprawna ). Wymienianie sond nic nie dawało. Na VAG-u widać, że sondy pracują jak chcą.
Jakiś czas temu urwał mi się kabel sygnałowy od sondy i chwile tak jeździłem ( 2-3 tygodnie, bo nie wiedziałem o tym ). Wtedy nie było problemu z obrotami i muleniem, ale palił więcej itp. - nie mam LPG


Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości