2E - jak odkręić kolektor ssący
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
2E - jak odkręić kolektor ssący
Witam. Pytanie mam takie jak w temacie, czyli jak odkręcić kolektor ssący w silniku 2E ( Golf III ).
Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
2E - jak odkręić kolektor ssący
na lusterko
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
-
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: czw paź 13, 2011 18:30
- Lokalizacja: Białogard
- Grzechotnik
- Grupa Świętokrzyska
- Posty: 242
- Rejestracja: ndz lip 08, 2012 14:16
- Lokalizacja: TLW
2E - jak odkręić kolektor ssący
jesli masz dostep do ruznych nasadek wałów kardana itd to dasz rade nawet jak to mówią po palcu:) mam cały silnik na chodzie 2e z sekwencja 8 miesieczna jak cos:)
2E - jak odkręić kolektor ssący
Kolektor ssący chciałem odkręcić, bo obrobiła się śruba imbusowa od przepustnicy, ta dolna od str. grodzi.
Próbowałem rozwiercić i bym się zajechał, razem z przekładnią kontową , bo inaczej nie było dojścia.
W końcu udało się nabić torx T40 i wykręciłem.
Silnik sam w sobie mam zdrowy, ale mam problem z obrotami i częstym zmuleniem po zmianie biegu na wyższy ( zwłaszcza przy ostrzejszej jeździe ), prawdopodobnie przez sondę lambda.
Wymieniłem 2x sondę nowe oryginalne BOSCH-a i jedną używaną oryginalną ( w sumie 3 sondy ), ale od auta bez problemów itp. ( czytaj sprawna ). Wymienianie sond nic nie dawało. Na VAG-u widać, że sondy pracują jak chcą.
Jakiś czas temu urwał mi się kabel sygnałowy od sondy i chwile tak jeździłem ( 2-3 tygodnie, bo nie wiedziałem o tym ). Wtedy nie było problemu z obrotami i muleniem, ale palił więcej itp. - nie mam LPG
Próbowałem rozwiercić i bym się zajechał, razem z przekładnią kontową , bo inaczej nie było dojścia.
W końcu udało się nabić torx T40 i wykręciłem.
Silnik sam w sobie mam zdrowy, ale mam problem z obrotami i częstym zmuleniem po zmianie biegu na wyższy ( zwłaszcza przy ostrzejszej jeździe ), prawdopodobnie przez sondę lambda.
Wymieniłem 2x sondę nowe oryginalne BOSCH-a i jedną używaną oryginalną ( w sumie 3 sondy ), ale od auta bez problemów itp. ( czytaj sprawna ). Wymienianie sond nic nie dawało. Na VAG-u widać, że sondy pracują jak chcą.
Jakiś czas temu urwał mi się kabel sygnałowy od sondy i chwile tak jeździłem ( 2-3 tygodnie, bo nie wiedziałem o tym ). Wtedy nie było problemu z obrotami i muleniem, ale palił więcej itp. - nie mam LPG
Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości