![satan :satan:](./images/smilies/satan.gif)
![satan :satan:](./images/smilies/satan.gif)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Belka musi zostać z mk2, ta z mk3 pasuje ale jest szersza i koła będą wystawaćmatthew152 pisze:belka tylna jest ta sama??
Wspomaganie prawie pasuje, maglownice przełożysz ale drążki kierownicze musisz mieć z mk2. (takie od przekładni bez wspomagania nie pasują) Rurki od pompy do przekładni kierowniczej są troszkę inne ale powinno dać się je dopasować/podoginać . ABS też powinno dać się wpasować do mk2.matthew152 pisze:Wspomaganie i Abs pasuje??
Półosie z przegubami zostają stare (mk3 ma dłuższe półosie), przeguby będą pasować do zwrotnic z mk3.matthew152 pisze:Jak jest z półosiami? i przegubami zostają od Mk2 czy od Mk3
Dobrze kolega wspomniał >1988r. sworzeń 17mm w nowszych 19mm.jhosef pisze:W zależności od rocznika może być wymagana wymiana sworznia wahacza
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości