Obroty 1500 1.6 GL gaznik
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Obroty 1500 1.6 GL gaznik
Witam...i...pozdrawiam...
Mam taki problem, gdy auto sie zagrzeje dźwigają mi sie obroty do 1500 i tak utrzymują.
- płyn chłodniczy w normie
- układ dolotowy w porządku także sprawdzałem z usuniętą obudowa filtra powietrza i żadnych zmian /odmy w porządku
- odpinałem także czujnik temperatury z wtyczki - bez żadnej reakcji
teraz mam odpięty + plus z akumulatora - ktoś pisał żeby tak zrobić aby komputer z resetować nie wiem sprawdzę jutro
''czy macie jakie jeszcze pomysły" ???
dodam że gaznik był robiony 2 lata temu
po wyłaczeniu silnika i ponownym odpaleniu obroty utrzymują sie na poziomie 800-900 a po paru kilometrach znów to samo
Mam taki problem, gdy auto sie zagrzeje dźwigają mi sie obroty do 1500 i tak utrzymują.
- płyn chłodniczy w normie
- układ dolotowy w porządku także sprawdzałem z usuniętą obudowa filtra powietrza i żadnych zmian /odmy w porządku
- odpinałem także czujnik temperatury z wtyczki - bez żadnej reakcji
teraz mam odpięty + plus z akumulatora - ktoś pisał żeby tak zrobić aby komputer z resetować nie wiem sprawdzę jutro
''czy macie jakie jeszcze pomysły" ???
dodam że gaznik był robiony 2 lata temu
po wyłaczeniu silnika i ponownym odpaleniu obroty utrzymują sie na poziomie 800-900 a po paru kilometrach znów to samo
- marcinek84
- Forum Master
- Posty: 1974
- Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
- Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
- Kontakt:
Obroty 1500 1.6 GL gaznik
Brakuje najważniejszego, jakie oznaczenie ma Twój gaźnik? Wygląda mi to na problem z nastawnikiem przepustnicy czy potencjometrem w 2ee.
Pierwsza PNka na BLOSie?
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- marcinek84
- Forum Master
- Posty: 1974
- Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
- Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
- Kontakt:
Obroty 1500 1.6 GL gaznik
Jak masz taki zielony okrągły zbiornik po lewej to masz 2e2 jak nie to w 2ee jest po lewej 2 wtyczki 2 i 3 przewody po prawej nastawnik i do niego duza wtyczka idzie bo sterowany jest przez komputer zamontowany po stronie kierowcy w podszybiu, jak podniesiesz maskę to widac go pod oslona.
Pierwsza PNka na BLOSie?
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- sokol26
- Użytkownik
- Posty: 292
- Rejestracja: czw sie 26, 2010 23:05
- Lokalizacja: Głowno (łódzkie)
- Kontakt:
Obroty 1500 1.6 GL gaznik
Zacytuje tu mój post z innego tematu, odnoście nastawnika:
...po prawej stronie gaźnika stojąc przodem do autasokol26 pisze:Podejrzewam że to nastawnik przepustnicy, sam miałem z tym problem a objawy takie same. Nastawnik znajduje się od prawej strony gaźnika (tu masz zdjęcie na odkręconym gaźniku i od dołu, nie sugeruj się napisem "przerwa") po dodawaj trochę gazu ciągnąc za dźwignie przepustnicy i zobacz czy ten bolec ze sprężynką się porusza. Podejrzewam że odpięcie od niego przewodów podciśnieniowych i brak zmian może potwierdzić że to membranka jest w nim pęknięta. Można też zdiagnozować problem za pomocą kodów błyskowych http://www.vwgolf.pl/porady/odczytywani ... i-oraz-vw/.
Obroty 1500 1.6 GL gaznik
dzieki panowie za pomoc samochód działa wporzadku dziwna sprawa ale rano podłaczylem + plus do akumulatora całą noc był odpiety , odpaliłem samochód auto sie zagrzało obroty były wysokie lecz niższe od poprzednich teraz -(1000-1100) pojezdzilem tak troche podjechałem na stacje zatankowac auto wlałem mu SHELL 98 cały bak i jak ręka odjął zrobiłem jeszcze 50 km dla pewności dałem mu w ''palnik" a on nic obroty w normie 700-800 i teraz niewiem czy auto mialo tylko takiego focha czy to od paliwa zależy ??? przyznam sie ze zawsze tankuje na bezobsługowych - jak najtaniej
choc mam teraz znów dziwne objawy lecz nie zawsze a mianowicie przy dojezdzie do swiateł wciskam sprzegło i obroty spadaja bardzo nisko niekiedy nawet zamruga lampka z ładowania - tak jak juz prawie miałby zgasnąć ... co może byc tego powodem ???
Ps jeszcze raz 100 krotne dzieki
choc mam teraz znów dziwne objawy lecz nie zawsze a mianowicie przy dojezdzie do swiateł wciskam sprzegło i obroty spadaja bardzo nisko niekiedy nawet zamruga lampka z ładowania - tak jak juz prawie miałby zgasnąć ... co może byc tego powodem ???
Ps jeszcze raz 100 krotne dzieki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości