witam. Mam golfa II z 91roku TD wresja 70km, moje problemy sa nastepujace:
- pierwszy objawia sie tym ze po przykladowych 10km jazdy gdy satawiam samochod i chce go zgasic obroty skacza od przykladowo 800 na 1000 tzw falowanie?
- drugi objaw - w trasie podczas jazdy przy predkosci np 80km/h gdy wciskam sprzeglo i wlaczam na luz i puszczam sprzeglo ( jedzie na luzie) to pojawia sie charakterystyczne tykanie po lewej stronie samochodu jakby ( tak mi sie wydaje) po wcisnieciu sprzegla tykanie ustepuje, ostatnio ustopilo po dodaniu gazu, kumpel podsunal mi mysl ze moze sprzeglo ma juz dosyc, ale nie chce rozbierac samochodu i wydawac siana na sprzeglo jesli okaze sie ze to nie to,
świece nowki, filtr paliwa wymieniany na zime i teraz jakies 2 tygodnie temu byl znow zmieniony, filtr powietrza tez nowka, olej i filtr oleju zmieniam co 6, max 7 tys km, ( ale trzymam sie 6 ) ogolnie samochod nie jest zaniedbany, staram sie naprawiac wszystko na poczekaniu, ale nie moge rozgrysc tych falujacych obrotow i tego stukania, podpowiadaja mi ze stukanie - brak oleju w skrzyni lub sprzeglo, jakies rady?
pozdrawiam
golf 2 td stuki i falujace obroty
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
golf 2 td stuki i falujace obroty
Ustaw wydatek resztkowy i będzie git.filip tp pisze:obroty skacza od przykladowo 800 na 1000 tzw falowanie?
Tutaj nieco gorsza sytuacja,bo przyczyn może być więcej.Może to być wina łożyska dociskowego,ale równie dobrze może to być wina tłumika drgań skrętnych w tarczy sprzęgłowej,albo łożysk wałka głównego w skrzyni.filip tp pisze: gdy wciskam sprzeglo i wlaczam na luz i puszczam sprzeglo ( jedzie na luzie) to pojawia sie charakterystyczne tykanie po lewej stronie samochodu
golf 2 td stuki i falujace obroty
hm, a jak ustawic ten wydatek? a co do tego stukania, to nowe sprzeglo? i nowe lozyska w skrzyni? jak to w ogole z tym wyglada?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
golf 2 td stuki i falujace obroty
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100796" onclick="window.open(this.href);return false;filip tp pisze: jak ustawic ten wydatek?
Śruba regulacji wydatku,to ta spoczynkowa dźwigni gazu.
Najpierw trzeba ustalić przyczynę,a później cokolwiek wymieniać.Dlatego też napisałem wcześniej,że z tym trochę gorsza sprawa.Nikt Ci tutaj nie udzieli jednoznacznej odpowiedzi,bo to Ty masz auto w zasięgu ręki,a nie myfilip tp pisze: nowe sprzeglo? i nowe lozyska w skrzyni? jak to w ogole z tym wyglada?
Podsunąłem Ci,co może być nie halo,więc teraz wszystko w Twoich rękach.Jak padnięta tarcza sprzęgła-wymiana,łożyska-wymiana.
Jest jeszcze taka opcja,że jak ustawisz wydatek i wyregulujesz obroty biegu jałowego,to łożysko przestanie grzechotać,bo zazwyczaj na niskich obrotach jest słyszalne.
golf 2 td stuki i falujace obroty
co do tych obrotow jeszcze, to tez spotkalem sie z opiniami ze moze brac powietrze na filtrze paliwa i przez to... ale ile prawdy w tym to niewiem,
ok, dzieki za porady
ok, dzieki za porady
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości