Co robić przy okazji regeneracji głowicy Golf IV ARL

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

lokomotion
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: pn kwie 11, 2011 14:23
Lokalizacja: Łomianki
Kontakt:

Co robić przy okazji regeneracji głowicy Golf IV ARL

Post autor: lokomotion » czw kwie 26, 2012 11:43

Witam ;)
Czeka mnie w niedługim czasie regeneracja głowicy w Golfie 1,9 Tdi ARL. Chciałbym zadać kilka pytań które mnie nie pokoją.
1. Czy mam się czego obawiać po regeneracji głowicy? Czy jeśli zabieg będzie wykonany poprawnie, wszystko powinno grać i śpiewać?
2. Ile powinien wziąć mechanik za sam montaż demontaż (rozsądna cena)
3. Co warto zrobić przy tak rozebranym silniku?
4. Turbo jeśli pompuje zadane ciśnienie wg Vaga, nie warto ruszać przy okazji? Jedynie kolektory poczyścić? Od nowości nie byly czyszczone.
5. Czy do wyjęcia pompek trzeba rozbierać głowicę, czy wystarczy pokrywę zaworową (taka czarna)?
6. Czy do włożenia pompek w głowice wystarczy kupić nowe uszczelki?
7. Mam możliwość kupienia zregenerowane głowicy za 600 zł od golfa 1,9. Czy wszystkie głowice do golfów 4 na pompkach miały tą samą konstrukcję? http://www.skotmar.pl/?page=0.079" onclick="window.open(this.href);return false;
8. Czy dając do regeneracji nazleży zdjąć pompę Vacum? (problem z uszczelkami do LUK'a ;/)

Z góry dzięki wielkie za odpowiedzi. Jestem zielony w temacie. Bedę to robił razem z mechanikiem, więc pewnie jakąś małą fotorelacje później zapodam jak tylko zgromadzę kasę na remont kapitalny.
Pozdrawiam ;)


vw - be inspired :D

Awatar użytkownika
hutton
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: wt gru 16, 2008 22:37
Lokalizacja: Brzesko
Kontakt:

Co robić przy okazji regeneracji głowicy Golf IV ARL

Post autor: hutton » pt kwie 27, 2012 22:37

zeby wyjac pompki musisz sciagnac pokrywe i potem dwa walki z popychaczami czy jak sie to zwie zeby je zalozyc spowrotem trzeba komplet nowych srob 4 do pompek +8 do walkow warto tez wymienic popychacze hydrauliczne tzw szklanki i sprawdzic walek rozrzadu i tu znowu przy sciagnieciu walka trzeba zlozyc panewki w te same miejsca chyba ze zalozysz nowe i do tego 10 nowych srub do stopek walka rozrzadu jesli sciagniesz glowice to tez nowe sruby wszyscy pisza ze po planowaniu glowicy zaklada sie taka sama usczelke bo zawory nie wystaja poza glowice u mnie jakos wystawaly i dalem usczelke najgrubsza tak jak firma mowila od glowicy przy probie nmioerzenia cisnienia jesli bedzie slabo zrob tez probe olejowa z glowica trzeba sprawdzic czy nie wyrobione sa gniazda pompowtryskiwaczy remont takiej glowicy pochlonol mnie z nowym walkiem i cala reszta ponad dwa kola a za te kase mozna znalesc silnik z glowica o oznaczeniu blt mozna dorwac wmiare swiezy


o to mój dupowóz viewtopic.php?f=89&t=449192

lokomotion
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: pn kwie 11, 2011 14:23
Lokalizacja: Łomianki
Kontakt:

Co robić przy okazji regeneracji głowicy Golf IV ARL

Post autor: lokomotion » wt maja 15, 2012 18:00

Dzięki wielkie za pomoc. Udało mi się znaleźć głowicę w dobrym stanie. Będę przekładał pod koniec Maja. Przydadzą się info dotyczące poszczególnych elementów. A przy przekładaniu głowicy rusza się uszczelki, simeringi pompowtrysków? Czy tam nic się nie dotyka? Przy okazji warto wymienić łożysko z uszczelniaczem wałka rozrządu?


vw - be inspired :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości