![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)
Panowie czy idzie skasować luz w układzie kierowniczym czy maglownicy?? Rozchodzi się tutaj o Audi A4 B5
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Jakiś czas temu na zimówkach R15 ruszając kierownicą krótkimi r u cha mi w prawo i w lewo czułem lekki luz, na dniach założyłem letnie opony R17 i wtedy szok, ruszając kierownicą krótkimi r u cha mi czuć luz na kierownicy i słychać maglownicę(?).
Jakiś czas temu przy takich r u cha ch kierownicą na wyłączonym silniku tez to było słychać ale ponoć to normalne bo jak włączyłem silnik to przestało bo wspomaganie działało. A teraz nawet przy włączonym silniku to słychać
![banghead :banghead:](./images/smilies/banghead.gif)
Idzie jakoś skasować taki luz czy czeka mnie wymiana maglownicy??
![Think :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
PS. nie wiem czemu pisząc słowo "r u cha mi" jest ono banowane jakby to było przekleństwo wiec musiałem napisać ze spacjami
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)