poszerzanie stali

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
matthew152
Miota mną jak szatan!!
Miota mną jak szatan!!
Posty: 276
Rejestracja: śr lip 27, 2011 21:18
Lokalizacja: Kluczewsko/TLW

poszerzanie stali

Post autor: matthew152 » sob kwie 07, 2012 23:17

witam wiec tak chce sobie poszerzyć stalowki moim mk3 gti rozmiar to 5x100 195/55/15 i mam pytanie:
- ile poszerzyć przód a ile tył?
-skąd wziat ta blache do spawac
dodam ze bedzie mi to spawal kolega ktory na codzien spawa aluminium i stal oraz nierdzewke wiec zna sie na tym :bigok: dodam tez ze jak wypali z tymi to wezme sie za alusy :helm:
bardzo prosze o jakie kolwiek podpowiedzi wszyscy moze cos wymyslimy :pub:



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

poszerzanie stali

Post autor: Johnatan » sob kwie 07, 2012 23:44

matthew152 pisze:-skąd wziat ta blache do spawac
Nigdy bym tego nie robił. Może i wykona ci to dobrze, ale do opony 195 wystarczy ci 8 kół. Kumpel robił z ośmiu i porobił sobie 22cm a 25cm ze spokojem uzyskasz.


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
matthew152
Miota mną jak szatan!!
Miota mną jak szatan!!
Posty: 276
Rejestracja: śr lip 27, 2011 21:18
Lokalizacja: Kluczewsko/TLW

poszerzanie stali

Post autor: matthew152 » sob kwie 07, 2012 23:53

no wlasnie 2 komplet potrzeba :-( :-( a nie da sie z blechy bo jak ogladam fotki to widac łaczenie czyli nie z felg tylko jakby blacha walcowana



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

poszerzanie stali

Post autor: Johnatan » ndz kwie 08, 2012 00:11

możesz dać blache walcowaną :) ale bedziesz miał łącznie 3 spawy. Wszystko musi być równo żeby koła nie biły. bo nikt tego nie wyprostuje. Im wiecej spawów tym wieksza groźba że metal sie ściągnie ale skoro kumpel zawodowiec to zrobi to odpowiednio. Jak masz dostęp do blachy i walcarki to kombinuj jak nie to wydaje mi się że taniej i szybciej bedzie 8 kół.


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
matthew152
Miota mną jak szatan!!
Miota mną jak szatan!!
Posty: 276
Rejestracja: śr lip 27, 2011 21:18
Lokalizacja: Kluczewsko/TLW

poszerzanie stali

Post autor: matthew152 » ndz kwie 08, 2012 00:20

po swietach poszukam blachy albo jakiejs rury:) mam tez dostep do prostownicy tak ze po spawaniu przetocze potem wyprostuje, dam do wulkanizacji zeby zalozyli opone i wyważyli poczekam czy zejdzi powietrze nastepnie zdejme opone wypiaskuje sobie i poloze lakier i potem znow na wulkanizacje, co o tym myslisz? moze co wyjdzi. jak beda gotowe to wrzuce fotki i ocenice ale przed lakierowaniem jeszcze dobierzemy jak je omalowac



WESOLEGO JAJAKA :pub:



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

poszerzanie stali

Post autor: Johnatan » ndz kwie 08, 2012 00:23

Nom przed malowaniem załóż oponki żeby było szczelnie. A spawać, musisz to pospawać spawarką elektrodową o odpowiedniej elektordzie żeby przetopić materiał i zlać spawem wszystko żeby było szczelnie. lub też tigiem:)


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
matthew152
Miota mną jak szatan!!
Miota mną jak szatan!!
Posty: 276
Rejestracja: śr lip 27, 2011 21:18
Lokalizacja: Kluczewsko/TLW

poszerzanie stali

Post autor: matthew152 » ndz kwie 08, 2012 00:28

NO MOWI MOGE MINI MAgIEM ALE NIE BEDZIE szczelne a jak pospawamy tigiem to daje gwarancje ze 100 procent szczelne bo spawa wezownice z nierdzewki i nie sprawdza bo na pewno szczelne.a poza tym po tigiem jest malo toczenia i ladny przetop :bigok: ale tak jak mowimy lepiej sprawdzic przed lakierowaniem



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

poszerzanie stali

Post autor: Johnatan » ndz kwie 08, 2012 00:39

znajdz sobie kogoś kto ci założy te opony żeby nie było zdziwka :)


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
matthew152
Miota mną jak szatan!!
Miota mną jak szatan!!
Posty: 276
Rejestracja: śr lip 27, 2011 21:18
Lokalizacja: Kluczewsko/TLW

poszerzanie stali

Post autor: matthew152 » ndz kwie 08, 2012 00:41

tzn ? nie dadza rady? opone chyba wsadza na lelge a reszte to jakos dam rade :grin: czytalem ze szwaby (niemcy) zeby naszla opona na ranty to wstrzykuja np plaka do srodka i podpalaja i jak pierd.olnie to nasuwa i jest git ale to wyjdzie w trakcie co prawda a co mit
Ostatnio zmieniony ndz kwie 08, 2012 00:54 przez matthew152, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

poszerzanie stali

Post autor: Johnatan » ndz kwie 08, 2012 00:52

na bardzo szerokie koła bedzie problem bo nie nadmuchają tego. Opone trzeba wstrzelić powietrzem. lub plak i zapałki :D
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
matthew152
Miota mną jak szatan!!
Miota mną jak szatan!!
Posty: 276
Rejestracja: śr lip 27, 2011 21:18
Lokalizacja: Kluczewsko/TLW

poszerzanie stali

Post autor: matthew152 » pn kwie 09, 2012 12:01

a czy wiesz moze co co na to nasza,,kochana" policja mowi jak widzi szeroka stal (nie pluja sie,dowodu nie chca zabrac??) i jak z przegladami przechodzi bez problemu?? to raz a dwa to mam orginalnie 6,5 cala zawieszenie orginalne-20 to ile poszerzyć z tyłu a ile z przodu ??? rozmiar kół to 195/55/15 jeśli będzie trzeba opony mogę zmienić dodam ze auyem jezdze na codzien



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

poszerzanie stali

Post autor: Johnatan » pn kwie 09, 2012 12:16

hm hm hm. Kumplowi wystaje z tyłu rant i na razie nic sie nie czepiali. To juz jest indiwidualne spotkanie i ocena policjanta. Najważniejsze żeby opona miała naciąg i sie schowała w nadkolu. Wydaje mis ie że opona 195 55 nie bedzie dobra. Najlepsza bedzie 195/50 z ochroną rantu. Wszystko musisz dopasować i wymierzyć bo trudno jest p[owiedzieć jak to wyjdzie.


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
matthew152
Miota mną jak szatan!!
Miota mną jak szatan!!
Posty: 276
Rejestracja: śr lip 27, 2011 21:18
Lokalizacja: Kluczewsko/TLW

poszerzanie stali

Post autor: matthew152 » pn kwie 09, 2012 12:20

kurde a ja mam bez ranta:( bez ranciku brzydko wyglada czy co?

i mam male pytanie pada mi zawieszeni i mysle zmieni tylko hhhmmm na jakie
-oryginalne -20
-MTS gwintowane
-MTS SPORTOWE
Ostatnio zmieniony pn kwie 09, 2012 12:30 przez matthew152, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

poszerzanie stali

Post autor: Johnatan » pn kwie 09, 2012 12:27

matthew152 pisze: bez ranciku brzydko wyglada czy co?
no bedzie troszkę że tak powiem wiejsko :) w ogóle opona z rantem wydaje się wezsza z profilu


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości