płytka od ssania

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

carljohnson
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: pt wrz 30, 2011 22:38

płytka od ssania

Post autor: carljohnson » sob mar 17, 2012 15:00

mam niezwykle upierdliwy problem, dotyczy benzyny ale jest to raczej mechaniczna usterka,
golf II 1.8 gaźnik 2E2 1984 r. ma ssanie automatyczne, i właśnie to ssanie powoduje że zimny ma 4500 obr. a ciepły 3000 obr
nie jest to kwestia odpowiedniego ustawienia, ssanie jest jak najbardziej sprawne, po prostu po bliższych oględzinach stwierdziłem że klapka od ssania jak jest przymknięta blokuje przepustnicę, wywaliłem to urządzenie z bisprężynką, obroty są już ok. 900 , co tam sie porobiło że klapka od ssania blokuje przepustnicę ?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

płytka od ssania

Post autor: Paweł Marek » sob mar 17, 2012 20:11

między kopułką urządzenia rozruchowego a korpusem gaźnika jest taka dźwigienka która przenosi siłę spręzyny bimetalowej w kopułce na przepustnicę rozruchową (to co nazywasz klapką). Coś się tam musiało skichać ale co nie mam pojęcia - jakieś dokładne fotki musiałbyś porobić, najlepiej po odkręceniu urządzenia rozruchowego (kopułki razem z podstawką)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

carljohnson
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: pt wrz 30, 2011 22:38

płytka od ssania

Post autor: carljohnson » ndz mar 18, 2012 20:09

porobię jutro, tam sie wlaśnie da tylko to urządzenie z bimetalem odkręcić, dalej jakbym chciał wymontować to śruba się kręci



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

płytka od ssania

Post autor: Paweł Marek » pn mar 19, 2012 00:04

sa trzy śruby mocujące podstawę kopułki do korpusu, ale w sumie cały mechanizm widac bez odkręcania. Centralnie jest oś na której obraca się dźwignie połączona ze sprężyną, Ma ona coś jakby zagiętą wypustkę, musi ona się blokować o krzywkę osi przepustnicy. W sumie trzymam całe to ustrojstwo właśnie w ręku patrzę i nie mam pojęcia co i jak mogło się tam zablokować


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości