Proszę o wskazówki do ww. tematu
1.Z tego co czytalem, płyn trzeba wlewać przez zbiorniczek. Nie zauważyłem odpowietrzników, czy występują ?
2. W jednej z książek doczytałem się, że regulator temeratury wnętrza ustawić na "kalt" (zimno). Wówczas zamyka się obieg nagrzewnicy, zawory zamknięte. Dotychczasowe doświadczenia mam inne, właśnie odwrotnie - tak żeby cały obieg był jednak otwarty Czy nie jest to pomyłka?
3. Inne wskazówki
pozdrawiam
wymiana płynu chłodzącego - 1,6 FSI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
wymiana płynu chłodzącego - 1,6 FSI
Jak dla mnie ustawienie ogrzewania na zimno ma na celu szybsze nagrzanie się silnika i płynu a tym samym szybsze samoodpowietrzenie układu. Ale to juz po wymianie płynu.
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
wymiana płynu chłodzącego - 1,6 FSI
a dlaczego chcesz wymieniać płyn? Masz jakiś remont? Generalnie płynu się nie wymienia jeśli ma prawidłową krzepliwość
wymiana płynu chłodzącego - 1,6 FSI
No właśnie "krzepliwość" - sprawdzałem i mam wątpiwości. Za 80,- nie bedę ryzykował rozwalenia głowicy czy bloku.
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
wymiana płynu chłodzącego - 1,6 FSI
to odessij ze zbiorniczka wyrównawczego i dolej koncentratu, jakie masz wątpliwości?Jaką ma temperaturę krzepliwości?
wymiana płynu chłodzącego - 1,6 FSI
zazwyczaj wlewa się przez zbiorniczek, odpowietrza się samoczynnie...grotof pisze:.Z tego co czytalem, płyn trzeba wlewać przez zbiorniczek. Nie zauważyłem odpowietrzników, czy występują ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości