1.6 AEE ciśnienie na cylindrach.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.6 AEE ciśnienie na cylindrach.
Witam
Dzisiaj byłem na sprawdzeniu ciśnienia sprężania i wyszły takie wyniki 1 cylinder 11,5. 2 cylinder 12,0. 3 cylinder 14,5. 4 cylinder 14,0.
Czy ktoś może mi napisać czy jest to dobre ciśnienie czy nie. jak jest złe to co można zrobić żeby je poprawić i jakie powinno być.
Z góry dziękuję
Dzisiaj byłem na sprawdzeniu ciśnienia sprężania i wyszły takie wyniki 1 cylinder 11,5. 2 cylinder 12,0. 3 cylinder 14,5. 4 cylinder 14,0.
Czy ktoś może mi napisać czy jest to dobre ciśnienie czy nie. jak jest złe to co można zrobić żeby je poprawić i jakie powinno być.
Z góry dziękuję
1.6 AEE ciśnienie na cylindrach.
Silnik AEE
Średnica cylindra: 76.5 mm
Skok tłoka: 86.9 mm
Pojemność skokowa: 1598 cm3
Stopień sprężania: 9.8
Ciśnienie sprężania:
* nominalne 1.0-1.5 MPa
* minimalne 0.7 MPa
Więc mieścisz się w normach nie szukaj sobie problemów na zaś....
Średnica cylindra: 76.5 mm
Skok tłoka: 86.9 mm
Pojemność skokowa: 1598 cm3
Stopień sprężania: 9.8
Ciśnienie sprężania:
* nominalne 1.0-1.5 MPa
* minimalne 0.7 MPa
Więc mieścisz się w normach nie szukaj sobie problemów na zaś....
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
1.6 AEE ciśnienie na cylindrach.
za duża różnica. przed testem nalej do cylindrów oleju troszkę i one uszczelnią pierścienie. jak się ciśnienie podniesie tzn że masz do wymiany pierścienie, jak zostania taka sama jak z testem na sucho to zawory masz walnięte. Zdejmujesz głowicę i obrazasz ją dogury nogami, zalewasz ją benzyną i patrzysz czy ucieknie paliwo przez zamknięte zawory.
Nie sprawdzałem oczywiście jaka jest granica ale tu kolega napisał że sie mieścisz.. jak cie to drażni to zrób tak jak ci napisałem![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
Nie sprawdzałem oczywiście jaka jest granica ale tu kolega napisał że sie mieścisz.. jak cie to drażni to zrób tak jak ci napisałem
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 1.6 AEE ciśnienie na cylindrach.
Dzięki za odpowiedzi zrobię test jeszcze raz na olej wtedy będę wiedział dokładnie czy wszystko git. Test robiłem ponieważ po 3 tygodniowym postoju w mrozach po odpaleniu auta zaczęła się jazda typu palenie na 3 gary i mrugająca kontrolka.Przestraszyłem się i dlatego też zrobiłem ten test.Nie robił mi tego do tej pory.
dziwnie zaczął się zachowywać i chcę dojść do przyczyny takiej pracy silnika.
dziwnie zaczął się zachowywać i chcę dojść do przyczyny takiej pracy silnika.
1.6 AEE ciśnienie na cylindrach.
Przyczyny szukaj nie w ciśnieniu a w wilgoci w układzie zapłonowym ... nic innego
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Re: 1.6 AEE ciśnienie na cylindrach.
Witajcie
Haki- miałeś rację że przyczyna może leżeć w instalacji, miałem złamany kabel wysokiego napięcia na 3 cylindrze i on powodował to że jak był rano zimny to chodził na 3 gary a jak się rozgrzał to telepało silnikiem bo źle podawał prąd. Poza tym miałem regulator napięcia do wymiany nie było już prawie szczotek i alternator aż wył jak pracował silnik. Teraz chodzi jak zegarek,jeszcze muszę zrobić adaptację przepustnicy i będzie git. Kontrola oleju też przestała mrugać bo chodzi równo i nie ma za niskich obrotów. Mam nadzieję że ta wymiana kabli i regulatora pomoże, okaże się jutro rano jak po nocy zapali.Na razie dzięki za podpowiedź.
Pozdrawiam
Darek Gdynia
Haki- miałeś rację że przyczyna może leżeć w instalacji, miałem złamany kabel wysokiego napięcia na 3 cylindrze i on powodował to że jak był rano zimny to chodził na 3 gary a jak się rozgrzał to telepało silnikiem bo źle podawał prąd. Poza tym miałem regulator napięcia do wymiany nie było już prawie szczotek i alternator aż wył jak pracował silnik. Teraz chodzi jak zegarek,jeszcze muszę zrobić adaptację przepustnicy i będzie git. Kontrola oleju też przestała mrugać bo chodzi równo i nie ma za niskich obrotów. Mam nadzieję że ta wymiana kabli i regulatora pomoże, okaże się jutro rano jak po nocy zapali.Na razie dzięki za podpowiedź.
Pozdrawiam
Darek Gdynia
1.6 AEE ciśnienie na cylindrach.
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości