zmieniam w moim mk3 zwykła klimę na climatronic z mk4. miałem stary typ sprężarki węże wkręcane. nowy typ sprężarek jest na takiej zasadzie jak mk4 czyli dwa węże doduszane kawałkiem aluminium

Co radzicie w tej sprawie?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Nie jechał by. Bo skrzybnia biegów źle by sie kręciła. Ale silnik chodził by lewo prawo. tylko nie wiem jak by zawory i iskra sie zgrywały bo zawory są synchronizowane. A Spręzarka nie ma zaworów i paska rozrządu.. ma stalowe płytki zaworowe. Ssanie tłoka zamyka samoczynnie zawory tłoczne a tłocznie cylindra zamyka samoczynnie zawory ssące.. Wiem bo mam 3 lata doświadczenia i za każdym razem gdy spręzarki brały cholernie wysoki prąd lub stukały na wale to zmienialiśmy kierunek obrotu silnika trójfazowego i czasami poprawiało się. Mowa tu o spręzarkach przemysłowych.matisim pisze:bo jakby było tak z każdym silnikiem to równie dobrze mozna by było odpalić go na wstecznym i tak samo by jechał
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości