witam! mam taki oto problem.... wlozylem do siebie 2,0 abf jak rowniez pompe ABS/EDS... okazalo sie ze musze wymienic przewody idace na tyl bo byly juz na wykonczeniu...
ok kupilem jeden zakladamy pasuje idealnie dlugosc i koncowki natomiast przy 2 juz zonk ,
do korektora ladnie pasuje ale juz do wyjscia z pompy srednica koncowki jest za mala... i nie wiem co zrobic...
czy dokupic jakas tulejke czy jak?? jak juz wspominalem pozostale przewody pasuja
prosze o porade gdyz zalezy mi mega na czasie!!
[MK3] problem przy swapie pompy hamulcowej z ABFa
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[MK3] problem przy swapie pompy hamulcowej z ABFa
MOJE BIAŁE MK3: viewtopic.php?f=88&t=244242" onclick="window.open(this.href);return false; było fajnie, jest kapota a może znów będzie ładnie...
[MK3] problem przy swapie pompy hamulcowej z ABFa
Albo kupiłeś nie taki komplet , albo rzeczywiście czeka Cię podjazd do jakiegoś speca i dorobienie tulejki by to spasować ... innej możliwości nie widzę .
pamiętam ,że kiedyś u kolegi wymieniałem przewody w ABF - i nie miałem takich problemów o jakich napisałeś... ( przewody zamówione były w ASO )
pamiętam ,że kiedyś u kolegi wymieniałem przewody w ABF - i nie miałem takich problemów o jakich napisałeś... ( przewody zamówione były w ASO )
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
[MK3] problem przy swapie pompy hamulcowej z ABFa
kupilem z koncowkami do golfa i 1 pasowal a 2 okazal sie za maly... ale podobno mozna dokupic redukcje sie okaze
MOJE BIAŁE MK3: viewtopic.php?f=88&t=244242" onclick="window.open(this.href);return false; było fajnie, jest kapota a może znów będzie ładnie...
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
[MK3] problem przy swapie pompy hamulcowej z ABFa
masz tam prawdopodobnie wymiar gwintu M 12x1.5, a wszystkie pozostałe połączenia są M10x1 -standardowe do Golfa. Przejściówki dostaniesz - bez większego problemu
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
[MK3] problem przy swapie pompy hamulcowej z ABFa
Ewentualnie możesz szukać warsztatu gdzie zaprawią Ci nową końcówkę z gwintem M12x1,5. Będą musieli obciąć te przetłoczenie na końcu i zrobić nowe więc przewód się skróci o około 1 cm.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości