Witam
Mam taki mały problemik. Podczas jazdy coś zachrobotało przy prawym kole po oględzinach okazało się że to półośka. Po odkręceniu śruby przy piaście od przegubu i odchyleniu zwrotnicy cała półośka wypadła z przekładni kątowej łącznie z przegubem wewnętrznym, po czy wysypały się ze środka kulki. Moje pytanko brzmi. Czy to normalne że bez odkręcenia śrubek typu torx cała półoś wyszła z przekładni? Jakiego klucza użyć do odkręcenia tych torx-ów przy przegubie wewnętrznym ( chodzi o rozmiar bo te które posiadam zdaje się że nie pasują)? Czy można wymienić sam przegub wewnętrzny? Czy nie powinno być jakiegoś zabezpieczenia przy przekładni żeby sama się nie wypięła?
Za wszystkie rady będę wdzięczny.
Pzdr
Wymiana półosi syncro
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wymiana półosi syncro
Podbije temat nowym pytaniem.
Jak uzupełnić poziom oleju w przekładni kątowej,gdyż jednoznacznej wypowiedzi odnośnie smarowania ze skrzyni biegów nie znalazłem.
pzdr
Jak uzupełnić poziom oleju w przekładni kątowej,gdyż jednoznacznej wypowiedzi odnośnie smarowania ze skrzyni biegów nie znalazłem.
pzdr
Wymiana półosi syncro
zabezpieczenie powinno byc sam przegob wewnetrzny mozesz zmienic bez problemu a co do smarowania to zalezy jaka skrzynie masz jak na drut to ma odzdzielne smarowanie i tzreba zmieniac jak w skrzyni jest spust i wlew jak skrzynia na linki to jest polaczone tak ze ma smarowanie ze skrzyni na przekladnei kataowaale tez wlewy sa
mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7
1/4 mili best et 12.7
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości