Wymiana półosi syncro

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ubnt
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr gru 21, 2011 15:19

Wymiana półosi syncro

Post autor: ubnt » śr gru 21, 2011 21:13

Witam
Mam taki mały problemik. Podczas jazdy coś zachrobotało przy prawym kole po oględzinach okazało się że to półośka. Po odkręceniu śruby przy piaście od przegubu i odchyleniu zwrotnicy cała półośka wypadła z przekładni kątowej łącznie z przegubem wewnętrznym, po czy wysypały się ze środka kulki. Moje pytanko brzmi. Czy to normalne że bez odkręcenia śrubek typu torx cała półoś wyszła z przekładni? Jakiego klucza użyć do odkręcenia tych torx-ów przy przegubie wewnętrznym ( chodzi o rozmiar bo te które posiadam zdaje się że nie pasują)? Czy można wymienić sam przegub wewnętrzny? Czy nie powinno być jakiegoś zabezpieczenia przy przekładni żeby sama się nie wypięła?

Za wszystkie rady będę wdzięczny.
Pzdr



ubnt
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr gru 21, 2011 15:19

Wymiana półosi syncro

Post autor: ubnt » wt gru 27, 2011 22:21

Podbije temat nowym pytaniem.

Jak uzupełnić poziom oleju w przekładni kątowej,gdyż jednoznacznej wypowiedzi odnośnie smarowania ze skrzyni biegów nie znalazłem.

pzdr



Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Wymiana półosi syncro

Post autor: golfiarz1 » ndz sty 01, 2012 18:32

zabezpieczenie powinno byc sam przegob wewnetrzny mozesz zmienic bez problemu a co do smarowania to zalezy jaka skrzynie masz jak na drut to ma odzdzielne smarowanie i tzreba zmieniac jak w skrzyni jest spust i wlew jak skrzynia na linki to jest polaczone tak ze ma smarowanie ze skrzyni na przekladnei kataowaale tez wlewy sa


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 131 gości