wał korbowy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
wał korbowy
Witam
Najprawdopodbniej będę miał do wymiany wał korbowy, Golf IV 1,4 55 kW, kod AKQ
nie wiadomo czy będzie się nadawał do szlifowania, nic na internecie nie umiem znaleźć, orienatycjnie koszt nowego wału? podobno do tego typu silnikia ciężko znaleźć a nowy podobno bardzo drogi, poradzicie coś ?
Najprawdopodbniej będę miał do wymiany wał korbowy, Golf IV 1,4 55 kW, kod AKQ
nie wiadomo czy będzie się nadawał do szlifowania, nic na internecie nie umiem znaleźć, orienatycjnie koszt nowego wału? podobno do tego typu silnikia ciężko znaleźć a nowy podobno bardzo drogi, poradzicie coś ?
wał korbowy
Kolego lepiej poszukaj drugiego silnika , jeśli siadła panewka i wał trzeba szlifować i osiować to i blok jest nieciekawy . Kupisz używany i też nie wiesz czy długo pochodzi w Twoim bloku , decyzja należy do Ciebie
wał korbowy
problem jest w tym, że mam praktycznie nowy silnik (tzn. pełna regeneracja łącznie z wymianą wszystkiego) i wszystko by było oki, ale przed złożeniem okazało się że problem jest z wałem (przekrzywiony) i praktycznie chodzi tylko i wyłącznie o sam wał, dlatego że silnik jest po kapitalnym remoncie
- Waqa
- Gadatliwa bestia
- Posty: 923
- Rejestracja: wt cze 30, 2009 16:58
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp FG
- Kontakt:
wał korbowy
http://allegro.pl/tlok-wal-korbowod-vw- ... 55128.html" onclick="window.open(this.href);return false;
wał korbowy
a napisałem na forum, bo mechanik powiedział że za nowy wał zaplacę z 7000 tyś k...wa jakaś masakra
wał korbowy
jeżeli po przykręceniu wału na nowych panewkach ciężko się kreci to miałem tak samo i nie była to wina wału tylko bloku .Blok jest aluminiowy a stopy żeliwne i ''siadają'' u mnie po przykręceniu na nowych panewkach nie można było obrócić walem a na starych kręcił się w miarę normalnie niestety kompozytu brak [zółte]
wał korbowy
u mnie podobno jest krzywy ten wał, bo silnik był kilkakrotnie przegrzany, stąd jego pełna regeneracja. mam tylko nadzieję, ze da się go wyszlifować, dzisiaj będę wszystko wiedział. Zreszta okazało się, z moim szczęściem, że zakupione auto było gotowe (zrobione) na sprzedaż, do silnika wlany MOTODOKTOR stąd przy zakupie nic nie wskazywało na to że pada silnika, ale ja mam zawsze szczęście do aut, muszę jeszcze na forum umieścić, który auto komis w gliwicach omijać z daleka ...
wał korbowy
7 tysięcy to raczej nie (tym bardziej nie 7000 tyś to to jest 7000000 zł);)
Wał do mk5 TDi to koszt 4,5 tysiąca w ASO. Poza pewnie sporo mniej. Do mk3 1,9 TD poprzedni właściciel mojego golfika płacił w Intercars 1500 zł.
Poszukałbym używki, zapłacisz kilkaset zł.
Wał do mk5 TDi to koszt 4,5 tysiąca w ASO. Poza pewnie sporo mniej. Do mk3 1,9 TD poprzedni właściciel mojego golfika płacił w Intercars 1500 zł.
Poszukałbym używki, zapłacisz kilkaset zł.
wał korbowy
a co myślisz o tym ??
http://allegro.pl/tlok-wal-korbowod-vw-" onclick="window.open(this.href);return false; ... 55128.html
te ceny zbiły mnie z tropu ....... 7 000 a tu wał na allegro 500 takie różnice (choc te 7 to chyba żart był)
http://allegro.pl/tlok-wal-korbowod-vw-" onclick="window.open(this.href);return false; ... 55128.html
te ceny zbiły mnie z tropu ....... 7 000 a tu wał na allegro 500 takie różnice (choc te 7 to chyba żart był)
wał korbowy
Błędny link.koloslask pisze:/allegro.pl/tlok-wal-korbowod-vw- ... 55128.html
Ogólnie wał jest drogi. Ale naście tysięcy kosztuje słupek bez głowicy. W domu podałbym dokładną cenę ale teraz nie mam dostępu do ETKI.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości