Jako że zabrałem się za samochód kompleksowo to przydałoby się też wymienić wszystko w zawieszeniu i tu pojawia się problem, za cholerę nie potrafię okręcić sanek. Ukręciłem już na nich klucz z Gedore Macie jakiś patent na odkręcenie tak trzymających śrub ? Ściągnąłem nawet tapicerkę z podłogi i dostałem się do śruby od drugiej strony bo myślałem że zapieczona, jednak po rdzy ani śladu. Zastanawiałem się nad podgrzaniem gwintu ale wolałbym tego uniknąć żeby nie uszkodzić fabrycznej konserwacji.
Przy okazji czy ktoś z was wymieniał elementy gumowe trzymające sanki z karoserią samochodu ? Interesuje mnie czy nada się do tego ten sam element gumowy co w wahaczu, ewentualnie gdzie to można nabyć lub pod jakim hasłem szukać tego w allegro. Planuję wymienić wszystko co gumowe z przodu + końcówki drążków (tył już zrobiony). Koszt średni a przynajmniej spokojna głowa na któryś rok.
Problem z odkręceniem sanek
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Problem z odkręceniem sanek
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
Problem z odkręceniem sanek
Masz tam luz??sebekgolf pisze:czy ktoś z was wymieniał elementy gumowe trzymające sanki
Problem z odkręceniem sanek
trzeba kluczem udarowym najlepiej pneumatem probowac z nasadka kingtony udarową. Mozna tez ewnetualnie potraktowac miejsce nakretki z boku spawarka. Ngrzeje to wystarczajaco by puscilo przy odkrecaniu. Robilem tak w oplu kiedys bo nie chciala sie odkrecic tez jedna sruba od sanek.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Problem z odkręceniem sanek
Luzu nie ma, póki co olałem. Po prostu robię po kupnie samochodu całe przednie zawieszenie ( tylne zrobił poprzedni właściciel w lutym - sprawdzone). Dziś przyszła paczka z rozrządem, wszystkimi gumami zawieszenia, sworzniami, drążkami. Te w samochodzie są jeszcze oryginalne ( auto ma już prawie 170tysi ). Dla tego wymieniam bo u nas to pojeździ z 5 tyś km i padnie a ja w środku roku akademickiego nie będę miał kiedy tego zrobić
Co do tej spawarki też myślałem o tym. W sumie już nie raz takie coś robiłem ale jakoś było mi żal tak traktować nowy samochód Dotychczasowy samochód jest przespawany przeze mnie wzdłuż i wszerz
Co do tej spawarki też myślałem o tym. W sumie już nie raz takie coś robiłem ale jakoś było mi żal tak traktować nowy samochód Dotychczasowy samochód jest przespawany przeze mnie wzdłuż i wszerz
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Problem z odkręceniem sanek
spawaj; nic sie niestanie i nie zaszkodzi.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości