Problem z odkręceniem sanek

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Problem z odkręceniem sanek

Post autor: sebekgolf » wt wrz 13, 2011 23:48

Jako że zabrałem się za samochód kompleksowo to przydałoby się też wymienić wszystko w zawieszeniu i tu pojawia się problem, za cholerę nie potrafię okręcić sanek. Ukręciłem już na nich klucz z Gedore :banghead: Macie jakiś patent na odkręcenie tak trzymających śrub ? Ściągnąłem nawet tapicerkę z podłogi i dostałem się do śruby od drugiej strony bo myślałem że zapieczona, jednak po rdzy ani śladu. Zastanawiałem się nad podgrzaniem gwintu ale wolałbym tego uniknąć żeby nie uszkodzić fabrycznej konserwacji.

Przy okazji czy ktoś z was wymieniał elementy gumowe trzymające sanki z karoserią samochodu ? Interesuje mnie czy nada się do tego ten sam element gumowy co w wahaczu, ewentualnie gdzie to można nabyć lub pod jakim hasłem szukać tego w allegro. Planuję wymienić wszystko co gumowe z przodu + końcówki drążków (tył już zrobiony). Koszt średni a przynajmniej spokojna głowa na któryś rok.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Problem z odkręceniem sanek

Post autor: stonefree » śr wrz 14, 2011 12:42

sebekgolf pisze:czy ktoś z was wymieniał elementy gumowe trzymające sanki
Masz tam luz??



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9252
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Problem z odkręceniem sanek

Post autor: wesol » śr wrz 14, 2011 13:24

trzeba kluczem udarowym najlepiej pneumatem probowac z nasadka kingtony udarową. Mozna tez ewnetualnie potraktowac miejsce nakretki z boku spawarka. Ngrzeje to wystarczajaco by puscilo przy odkrecaniu. Robilem tak w oplu kiedys bo nie chciala sie odkrecic tez jedna sruba od sanek.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Problem z odkręceniem sanek

Post autor: sebekgolf » pt wrz 16, 2011 18:35

Luzu nie ma, póki co olałem. Po prostu robię po kupnie samochodu całe przednie zawieszenie ( tylne zrobił poprzedni właściciel w lutym - sprawdzone). Dziś przyszła paczka z rozrządem, wszystkimi gumami zawieszenia, sworzniami, drążkami. Te w samochodzie są jeszcze oryginalne ( auto ma już prawie 170tysi ). Dla tego wymieniam bo u nas to pojeździ z 5 tyś km i padnie a ja w środku roku akademickiego nie będę miał kiedy tego zrobić :)

Co do tej spawarki też myślałem o tym. W sumie już nie raz takie coś robiłem ale jakoś było mi żal tak traktować nowy samochód :bigok: Dotychczasowy samochód jest przespawany przeze mnie wzdłuż i wszerz :grin:


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9252
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Problem z odkręceniem sanek

Post autor: wesol » pt wrz 16, 2011 19:02

spawaj; nic sie niestanie i nie zaszkodzi.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości