1,3 benzyna+lpg robi fochy

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ggolfistaa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn lis 01, 2010 20:40

1,3 benzyna+lpg robi fochy

Post autor: ggolfistaa » śr maja 25, 2011 19:13

Witam!
Problem dotyczy golfa II silnik 1,3 benzyna+lpg gaźnik, więc tak z rana nie chce odpalić z kluczyka ale rozrusznik normalnie kręci cewkę też sprawdzałem, a gdy wezmę go na popych od razu odpala i tak już później przez cały dzień odpala bez problemu, problem tyczy się i benzyny i gazu. Dodam jeszcze, że dzieje się to od niedługiego czasu. Proszę o wskazówki, porady.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

1,3 benzyna+lpg robi fochy

Post autor: Johnatan » śr maja 25, 2011 21:44

Iskra? za mało prądu ? Fura później odpala bo sie doładuje a w nocy stoi sobie sama. Proponuje taki eksperyment. Zostawić fure na 12h później zabrać albo prostownik, albo kable rozruchowe, dać mu prądu i zobaczyć czy odpali. lub po prostu inny akumulator. pozdro :)


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

ggolfistaa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn lis 01, 2010 20:40

1,3 benzyna+lpg robi fochy

Post autor: ggolfistaa » czw maja 26, 2011 10:38

Dzięki kolego za poradę. Dzisiaj jak rano odpalałem to bezproblemowo za pierwszym strzałem więc prąd w porządku. Zobaczymy jak jutro będzie heh :otepienie:



matipl6600
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: śr mar 10, 2010 20:08
Lokalizacja: SKL "CYRK" ;)

1,3 benzyna+lpg robi fochy

Post autor: matipl6600 » pn maja 30, 2011 01:37

miałem 1.3 B+G też nie odpalał po kilku dniach tylko na zaciąg. dzień przed sprzedażą historia ta sama zawiozłem do mechanika. pojechałem do domu, za pół godziny telefon, że auto zrobione. Zajechałem do mechanika i musiałem sie wstydzić: winne było przebicie na 2 kablach. Wymieniłem świece a na kable zabrakło kasy. Sprawdź kable. możliwe że to jest przyczyną Twojego problemu.


1.VW golf mk II CL 1.3 B+G MH 3d 1987 - był
2.VW golf mk II CL 1.6 TD JR 3d 1989 - był
VW golf mk II GL 1.8 B RH 5d 1987 - jest

Sprzedam: kiere polo g40, licznik passat b3 VR6 MFA,licznik passat b3 MFA, pająk z MFA, lampka wew. dzielona - passat b3

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: czw maja 05, 2011 19:31
Lokalizacja: WOLNE MIASTO GDAŃSK

1,3 benzyna+lpg robi fochy

Post autor: jjaworskyy » pn maja 30, 2011 09:44

jezeli rozumiem to odpalasz na benzynie. Więc może jest tak ze paliwo sobie przez noc spływa do zbiornika (pompa nie trzyma) i zanim zacągnie to troche pokręcisz?



ggolfistaa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn lis 01, 2010 20:40

1,3 benzyna+lpg robi fochy

Post autor: ggolfistaa » pn maja 30, 2011 18:21

jjaworskyy pisze:jezeli rozumiem to odpalasz na benzynie. Więc może jest tak ze paliwo sobie przez noc spływa do zbiornika (pompa nie trzyma) i zanim zacągnie to troche pokręcisz?
Odpalam różnie nie zawsze na benzynie, i z powrotem paliwo to chyba nie to, bo jak nie zakręci od razu to sobie mogę już pogwizdać muszę popchać. Ciekawostką jest teraz to, że od kilku dni jest normalnie.
matipl6600 pisze:miałem 1.3 B+G też nie odpalał po kilku dniach tylko na zaciąg. dzień przed sprzedażą historia ta sama zawiozłem do mechanika. pojechałem do domu, za pół godziny telefon, że auto zrobione. Zajechałem do mechanika i musiałem sie wstydzić: winne było przebicie na 2 kablach. Wymieniłem świece a na kable zabrakło kasy. Sprawdź kable. możliwe że to jest przyczyną Twojego problemu.
Z tymi kablami to może być to ponieważ w zimie raz tak dla sprawdzenia chciałem zobaczyć właśnie czy nie ma przebicia i odpaliłem oczywiście po ciemku i lekko się coś tam zaświeciło ale nie przejmowałem się tym jakoś zbytnio, lada chwila sprawdzę je.

Dzięki koledzy za porady.



ggolfistaa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn lis 01, 2010 20:40

1,3 benzyna+lpg robi fochy

Post autor: ggolfistaa » pn maja 30, 2011 21:40

Panowie oporność na przewodach zapłonowych wynosi od 13,4 do 13,7 kOhma a przy lpg żeby było dobrze to ma być do ok 7 bo to gaźnik poprawcie mnie jeśli się mylę. Jeszcze dochodzą przebicia więc na pewno wymienię przewody.



matipl6600
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: śr mar 10, 2010 20:08
Lokalizacja: SKL "CYRK" ;)

1,3 benzyna+lpg robi fochy

Post autor: matipl6600 » śr cze 01, 2011 20:17

i co tam nowego słychać?? przewody były winowajcą??


1.VW golf mk II CL 1.3 B+G MH 3d 1987 - był
2.VW golf mk II CL 1.6 TD JR 3d 1989 - był
VW golf mk II GL 1.8 B RH 5d 1987 - jest

Sprzedam: kiere polo g40, licznik passat b3 VR6 MFA,licznik passat b3 MFA, pająk z MFA, lampka wew. dzielona - passat b3

ggolfistaa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn lis 01, 2010 20:40

1,3 benzyna+lpg robi fochy

Post autor: ggolfistaa » czw cze 02, 2011 20:56

widzisz kolego niestety nie kupiłem ngk przedwczoraj wymieniłem od razu niby równiej chodzi ale dzisiaj z rana wsiadam zadowolony a tu znowu lipa, na zaciąg dopiero odpalił a później do końca dnia normalnie wszystko grało tylko jakby przy ruszaniu tak lekko przerywał, sam nie wiem co jest



ggolfistaa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn lis 01, 2010 20:40

1,3 benzyna+lpg robi fochy

Post autor: ggolfistaa » śr cze 08, 2011 10:00

2 dni temu udało mi się odnaleźć "przyczynę" lecz nie wiem dokładnie czy o to chodziło mianowicie po sprawdzeniu wszystkiego co możliwe i podmiany cewki modułu itd, zająłem się skrzynką z bezpiecznikami i przekaźnikami, na wolnym miejscu na przekaźnik były zmostkowane 2 piny wsuwkami, i gdy wyjąłem to od razu gofer odpalił później wsadziłem i dalej odpalał, więc nie wiem czy dłubanina zakończona czy nie, na razie wszystko jest w porządku. Za jakiś czas zdam relacje.



ggolfistaa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn lis 01, 2010 20:40

1,3 benzyna+lpg robi fochy

Post autor: ggolfistaa » ndz wrz 04, 2011 14:34

Już dawno to zrobiłem tylko nie pisałem, przyczyną był ukryty przycisk rozłączający cewkę taki antynapad a dokładnie przewody idące od niego były stare i do dupy nie stykały. Wywaliłem to i zrobiłem normalnie jak powinno być.
Pozdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości