4X4 do MK II TDI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
4X4 do MK II TDI
Panowie konkretnie:
-z jakiego modelu wziąć cały mechanizm?
-wasze sugestie?
-koszta?
-z jakiego modelu wziąć cały mechanizm?
-wasze sugestie?
-koszta?
4X4 do MK II TDI
No powiem Ci Kolego ze plan ambitny, ale ciezki do wykonania z racji chociazby tego, ze golfy II syncro czyli 4x4 mialy glebszy srodkowy tunel, inne zawieszenie z tylu, inny bak z tego co pamietam, plytszy bagaznik i inne roznice...
Tak wiec juz konstrukcyjnie buda golfa 4x4 sie roznila od zwyklej... pasuje wiec miec bude od syncro na poczatek wiec mysle ze taniej bedzie kupic po prostu calego golfa syncro...
Wiem ze ktos na forum przerabial zwykla bude - spawal tunel i reszta dziadostwa zeby wszadzic syncro do zwyklego golfa... tak czy siak rzezba wielka i mysle ze koszty tez niemale, szczegolnie jakbys chcial zlecic robote a nie robic samemu. To na poczatek sugestie
Co do modelu to raczej od golfa II mechanizm syncro taki jak fabrycznie byl montowany, nie wiem jak wyglada sprawa z wsadzeniem 4motion...
A jesli chodzi o koszta to juz napisalem ze duze, poza tym kupic kompletny sprawny mechanizm od syncro graniczy z cudem:)
Nie chce Cie zniechecac ale przemysl dobrze zanim wpakujesz sie w bagno
Tak wiec juz konstrukcyjnie buda golfa 4x4 sie roznila od zwyklej... pasuje wiec miec bude od syncro na poczatek wiec mysle ze taniej bedzie kupic po prostu calego golfa syncro...
Wiem ze ktos na forum przerabial zwykla bude - spawal tunel i reszta dziadostwa zeby wszadzic syncro do zwyklego golfa... tak czy siak rzezba wielka i mysle ze koszty tez niemale, szczegolnie jakbys chcial zlecic robote a nie robic samemu. To na poczatek sugestie
Co do modelu to raczej od golfa II mechanizm syncro taki jak fabrycznie byl montowany, nie wiem jak wyglada sprawa z wsadzeniem 4motion...
A jesli chodzi o koszta to juz napisalem ze duze, poza tym kupic kompletny sprawny mechanizm od syncro graniczy z cudem:)
Nie chce Cie zniechecac ale przemysl dobrze zanim wpakujesz sie w bagno
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y182/johnnie_oo/zakaz-1.jpg[/img]
4X4 do MK II TDI
Fifel,pomysł narodził się we mnie po przejażdżce MK 4 TDI 4 MOTION,nie do opisania są wrażenia z jazdy... Trzyma się zakrętów jak bolid,rusza ze świateł puszczając z dymem nawet silniejsze samochody,dla mnie rewelacja!
4X4 do MK II TDI
No jasna sprawa ze 4motion to torpeda bo przy ruszaniu bierze na 4 łapy dlatego wlasnie mowie ze najlepiej by bylo kupic golfa syncro bo ze zwyklym to straszna rzezba bedzie... nie zmienia to faktu ze do takiego mk2 syncro spokojnie wsadzisz TDI i spasujesz ze skrzynia syncro (przynajmniej tak mi sie wydaje - niech ktos potwierdzi) i wtedy tez masz niezla torpede nie mowiac o silnikach typu ABF czy KR
Podsumowujac szukaj jednak gotowych i nie bierz sie za rzezbe ktora mozesz sie wpuscic w niezle maliny
A jesli chodzi o 4motion czy syncro to moim kolejnym samochodem jak Bog da tez bedzie wlasnie mk4 4motion TDI
Podsumowujac szukaj jednak gotowych i nie bierz sie za rzezbe ktora mozesz sie wpuscic w niezle maliny
A jesli chodzi o 4motion czy syncro to moim kolejnym samochodem jak Bog da tez bedzie wlasnie mk4 4motion TDI
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y182/johnnie_oo/zakaz-1.jpg[/img]
4X4 do MK II TDI
sprzedaj to co masz dokladaj kase i kupuj 4x4 mk4. Koszt bedzie porownywalny. mk4 nie kosztuje 40 czy 50 tys zl zeby bawic sie w swapy tego typu. Jesli chciales robic taka przekladke to trzeba bylo to robic 5-7 lat temu gdzie jeszcze wtedy mk4 bylo nieosiagalne dla zwyklego smiertelnika.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
4X4 do MK II TDI
najlepszym rozwiązaniem jest zakup golfa mk2 country - masz i napęd i wysokie zawieszenie - tylko że to auto trzyma cenę (TD na allegro 8,5tys. zł)
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
4X4 do MK II TDI
a no fakt jest takie cos. Sasiad unas ma takie cudo i ostatnio widzialem ze nawet lawete podpiąl i wiózl jakies auto. 4x4 SB lub RA i mozna jezdzic.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
4X4 do MK II TDI
Tylko o mk2 country z TD/D też łatwo nie jest bo to są swapy. Fabrycznie wychodził tylko w benzynie.
A taka przeróbka budu dla mnie to bez sensu. Lepiej kupić budę syncro a nie bawić się w taką rzeźbę. Ciekawe jak utrzyma się to przed rdzą...
A taka przeróbka budu dla mnie to bez sensu. Lepiej kupić budę syncro a nie bawić się w taką rzeźbę. Ciekawe jak utrzyma się to przed rdzą...
4X4 do MK II TDI
Dzięki Panowie,przeliczyłem wszystko dzwoniąc po hurtowniach części,jeżdżąc po szrotach i wiem,że gra nie jest warta świeczki.Za kasę którą musiałbym włożyć w graty + robocizna której w połowie sam bym nie ogarnął.wychodzi mi równowartość MK 4 Temat uważam za zamknięty.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 63 gości