Witam wszystkich zabrałem się dziś za wyminę czopów i łożysk w swoim MKIII hamulce bębnowe wszystko było ok do puki nie natkałem się na nie wiem dokładnie jak się ten element nazywa jest to coś w stylu metalowego pierścienia o ringu który nabity jest na czop i zasłania 4 śruby mocujące czop do belki musiałem zdjąć ten element i troszkę się pokrzywił znajduje się on dokładnie na końcu czopu i tak jakby dociska ten o ring uszczelniający łożyska w bębnie nie wiem dokładnie za co ten element odpowiada i czy wo gule da się coś takiego dokupić co ciekawe w etce też nie mogę tego znaleźć oto fotki tajemniczego elementu morze ktoś wie czy ten element musi tam być i za co odpowiada bo nie wiem czy mogę to bez tego złożyć oto fotki element zaznaczony strzałką.
PozdraVWiam
Witam,
to jest pozostałość po jakimś starym uszczelniaczu-po zdjęciu gumy właśnie tak wygląda baza uszczelniacza-nie wszystkich.
I przy okazji, obróć sprężynkę samoregulatora-zaczepem na zewnątrz-będziesz miał możliwość jej wypięcia przez jeden z otworów w bębnie, jak kiedyś będziesz go zdejmował-wtedy łatwiej schodzi bęben.
To nie jest część po starym simeringu, taka blaszka - osłonka jest zakładana , chroni simering bębna czy tarczy przed brudem z wewnątrz hamulca, ja w tarczowych też ją mam, to znaczy jej marne resztki bo skorodowała. Więc powinna być ale można się obyć.
191501639A
część 8b na obrazku http://autopartmaster.com/imgbank/cat/v ... t=ED700CA9" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Czyli mogę bez obaw założyć bez czy lepiej wyprostować jak tylko się da i założyć z powrotem tylko nie wiem czy jak będzie choć odrobinkę krzywa czy nie zniszczy uszczelniacza w bębnie
To postaram się wyprostować te blaszkę, jak miałem zużyte czopy to ta uszczelka w bębnie tarła się o tom blaszkę teraz powiano być ok po wymianie czopów i łożysk ale boje się że jak będzie choć odrobinę krzywa to mi znów wytrze te uszczelkę zobaczę jak uda się to dość dobrze wyprostować to założę a jak nie to morze w ASO zamówię znalazłem według numeru katalogowego coś takiego ale te blaszki mają jeszcze dodatkowo jakiś kołnierz nie wiem czy nie tarł by się o koronkę ABS http://s194.photobucket.com/albums/z139 ... ter=images" onclick="window.open(this.href);return false;