co zrobić? remont czy zmienić silnik?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- bulgar_mk2
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: pn cze 06, 2011 12:27
- Lokalizacja: WSI
co zrobić? remont czy zmienić silnik?
witam wszystkich. mam problem z silnikiem 1.8 PF ponieważ brakuje mu sporo mocy i ciągnie jak 1.6 albo i to nie. na pb i lpg to samo był ostatnio u mechanika z wadą zapłonu... mechanik trochę go sprawdzał i na dwóch świecach ma tyko 6 barów ciśnienia a mechanik powiedział że powinien mieć min. z 10 i mam pare pytań w tej sprawie:
ile może kosztować generalny remont silnika?
co może być tego przyczyną?
i czy warto w takie coś się bawić?
może ktoś robił taki remont. proszę o pomoc.....
ile może kosztować generalny remont silnika?
co może być tego przyczyną?
i czy warto w takie coś się bawić?
może ktoś robił taki remont. proszę o pomoc.....
- dani3lo
- Gadatliwa bestia
- Posty: 737
- Rejestracja: sob lut 28, 2009 12:37
- Lokalizacja: Radomsko [ERA]
- Kontakt:
co zrobić? remont czy zmienić silnik?
słabe cisnienie moze być spowodowane tylko uszczelką. NIe wiadomo może i pierscienie a może zawory. Po sciągnięciu glowicy bd bardziej wiadomo. Zrób próbe olejową to się przekonasz czy pierścienie czy nie. Kupując silnik tak naprawde nie wiesz w jakim stanie jest wiec trzeba się zastanowic. Jak robisz to wiesz ze jest zrobione tak jak nalezy.
co zrobić? remont czy zmienić silnik?
6 to stanowczo za mało, 10 to taka wartość graniczna.
wiec widzisz ile kosztują części. Wybór nalezy do Ciebie.
p.s
ja bym robił, bo po takiej naprawie masz pewność że motor sprawny a nie wiadomo co kupisz...
remont.....hmmm zależny czy robiłbyś sam czy dawał komuś. Jesli sam to tak: pierscionki 130pln, plan glowicy i uszczelka 120pln, panewki korby i gł,ówne 200pln, popychacze 150pln, uszczelniacze zaworów 20pln, pasty zaworowe i cała reszta simeringów to 150pln === 800zł ( ceny podałem Ci orientacyjne, do tego może byc potrzebny jak bardzo zjechane szlif wału i honowanie cylindrów)ile może kosztować generalny remont silnika?
co może być tego przyczyną?
i czy warto w takie coś się bawić?
może ktoś robił taki remont. proszę o pomoc.....
wiec widzisz ile kosztują części. Wybór nalezy do Ciebie.
p.s
ja bym robił, bo po takiej naprawie masz pewność że motor sprawny a nie wiadomo co kupisz...
ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
co zrobić? remont czy zmienić silnik?
i to jest najczęściej spotykana opinia...jak zmieniać to tyko na coś mocniejszego, bo jak to samo chcieć wstawiać to lepiej wyremontować i mieć pewność że silnik będzie jak nowyLucki pisze:ja bym robił, bo po takiej naprawie masz pewność że motor sprawny a nie wiadomo co kupisz...
- bulgar_mk2
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: pn cze 06, 2011 12:27
- Lokalizacja: WSI
co zrobić? remont czy zmienić silnik?
a jak zrobić taką prubę?
no tak by było najlepiej zrobić remont...
a co do swap-u też myślałem jakiś pasek w 16V ale też nie wiadomo co kupie dzięki za odp.... pozdrawiam
no tak by było najlepiej zrobić remont...
a co do swap-u też myślałem jakiś pasek w 16V ale też nie wiadomo co kupie dzięki za odp.... pozdrawiam
- dani3lo
- Gadatliwa bestia
- Posty: 737
- Rejestracja: sob lut 28, 2009 12:37
- Lokalizacja: Radomsko [ERA]
- Kontakt:
co zrobić? remont czy zmienić silnik?
tu masz o próbie olejowej:
Kod: Zaznacz cały
http://www.ceramizer.pl/content/view/37/74/
- bulgar_mk2
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: pn cze 06, 2011 12:27
- Lokalizacja: WSI
-
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: sob cze 11, 2011 08:00
co zrobić? remont czy zmienić silnik?
Ja tak samo mialem ze swoim PF, cisnienie na tlokach pokazywalo 9,9,7,7 , wina tego wszystkiego byla glowica a dokladnie zle ustawiony gaz gdzie przegrzewalo zawory na trzecim cylindrze, przez co sie nie otwieraly dobrze i nie zamykaly zawory na nim z czwartym bylo to samo. Doprowadzilo to do tego ze wygonilo mi uszczelke pod glowica, remont glowicy sie nie oplacal bo bylo trzeba wymienic wszystkie prowadnice zaworow. Skonczylo sie na wymianie silnika na taki sam(udalo sie znalezc niedaleko na szrocie, gdzie zostal wyjety z jetty i zostalo sprawdzone na miejscu cisnienie na tlokach i pokazywalo po 11 na kazdym, sprawdzone zostalo jakis ta specjalistycznym miernikiem do tej pory nie bylo jeszcze problemow po wymianie silnika
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości