motujemy przewody w stalowym oplocie tu dyskutujemy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
motujemy przewody w stalowym oplocie tu dyskutujemy
Adammsorry że w twoim temacie ale nawet te ori przewody od golfa 3 po wkręceniu w zacisk S2 blokują założenie koła,już sam nie wiem co mam robić,skróciłem u tokarza te końcówki co idą w zacisk do minimum długości i mimo to dalej nie pozwalają założyć koła,no normalnie cyce opadają,najbardziej mnie denerwuje fakt że wszyscy co montowali zaciski od S2 nie mają żadnych problemów tylko ja dziś spróbuje przymierzyć fele 16 może starczy,a nawet gdyby no to kupuj specjalnie felgi 16 gdzie aktualnie mam trzy komplety kół z oponami-dwa na lato i jeden na zime,wszystkie 15, roczne opony- no tragedia.Myslałem o dystansie na przód ale wychodzi że musiałbym dać ze 2 cm a co za tym idzie podginać ranty itd,pomóżcie bo już nie wyrabiam,może jakiś przewód z końcówką pod kątem albo cuś? no nie wiem
Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
[MK3] TDI by Adamm-czyli szybka lodówka-new car project
Jaki ? może masz jakieś foto? może wiesz gdzie kupić ,szukać albo od czego?
Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Re: [MK3] TDI by Adamm-czyli szybka lodówka-new car project
Fahoo dzięki za podpowiedż,jedyne co tam może wejść to ta końcówka z oczkiem przez niektórych zwana banjo,ale jak ją zablokować w zacisku aby przy skręcaniu kołem po którymś tam razie nie wykręciła sie? zacisk nie jest do tego przystosowany a koło skręca sie w tej samej płaszczyżnie co śruba w oczku od przewodu hamulcowego,to najbardziej mnie interesuje,bo na przykład takie przewody jak na zdjęciu mają wyfrezowane miejsce w zacisku co by nie mogły sie odkręcić,to jak to rozwiązać przy okrągłym oczku?
Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
[MK3] TDI by Adamm-czyli szybka lodówka-new car project
jaaano, doszły do mnie przewody w oplocie i tez nie ma tego elementu blokujacego jak w standardowych przewodach...chodzi o ten zamek który blokuje się w zacisku...
Obserwujac systemy hamulcowe w moto bike-ach nie konieczne jest stosowanie tych zamków...Jak wspomniałem wczesniej dostałem przewody tylko z "banjo" bez zamka i uwazam że: nie może to nie działać
Obserwujac systemy hamulcowe w moto bike-ach nie konieczne jest stosowanie tych zamków...Jak wspomniałem wczesniej dostałem przewody tylko z "banjo" bez zamka i uwazam że: nie może to nie działać
motujemy przewody w stalowym oplocie tu dyskutujemy
Ps do wszystkih zainteresowanych:
Dorwałem fajne przewody firmy viper performance
wykonane tak samo jak goodridge a kosztują połowe ceny
wykonane w Wielkiej Brytani tak jak goodridge
omawiane przewody
Dorwałem fajne przewody firmy viper performance
wykonane tak samo jak goodridge a kosztują połowe ceny
wykonane w Wielkiej Brytani tak jak goodridge
omawiane przewody
Ostatnio zmieniony ndz cze 19, 2011 18:04 przez Fahoo, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: motujemy przewody w stalowym oplocie tu dyskutujemy
z jakiegoś usa forum,kolo twierdzi że mu to działa bez uwag,a tak przy okazji Fahoo co dalej w moim temacie o pompie abs?
Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
motujemy przewody w stalowym oplocie tu dyskutujemy
jaaano, a masz zamontowane do amortyzatorów uchwyty do przewodów?
Pewnie nie i dla tego ci trze..
Te przetarte to jakiej firmy?
Nowe gdzie i co brałeś/?
Pewnie nie i dla tego ci trze..
Te przetarte to jakiej firmy?
Nowe gdzie i co brałeś/?
Re: motujemy przewody w stalowym oplocie tu dyskutujemy
Fahoo to na fotkach to nie moja fura,tak jak napisałem-to jakiś koleś z usa.Swoje przewody kupiłem nie myśląc jeszcze o swapie przednich zacisków na S2 a tylnych na te z golfa 4 i dlatego są one teraz nie przydatne-pewnie za jakiś czas wystawie je w dziale giełda bo pasują tylko do ori układu hamulcowego w pasku B4 na cztery tarcze.Ogólnie dałem pięć stów w firmie HEL PERFORMANCE i w porównaniu do zwykłych gumowych sztywne jak cholera.
Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Re: motujemy przewody w stalowym oplocie tu dyskutujemy
Fahoo jak tylko wróce z podróży służbowej to nie omieszkam zamieścić foty,żeby było śmieszniej to zamówiłem sobie żółte to czarnego auta,prosze wytłumacz mi o co chodzi z tym zaworem pompy abs-u bo mechanior czeka co ma robić?
Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
motujemy przewody w stalowym oplocie tu dyskutujemy
w pompie powinien byc zaworek on blokuje sie czasami
motujemy przewody w stalowym oplocie tu dyskutujemy
Fahoo,
Albo mi się wydaje, albo te przewody, które prezentujesz na zdjęciach nie mają zewnętrznej powłoki tworzywa na oplocie, co zmniejsza sztywność oplotu i umożliwia przedostawanie się pyłu i środków chemicznych pod oplot - czyli do przewodu gumowego.Być może dlatego te przewody są znacznie tańsze niż Goodridge.
Jak się dobrze poszuka, to na ebay-u można kupić nowe przewody goodridge'a w dobrej cenie - mniej więcej połowę taniej niż w PL.
Pozdrawiam
Albo mi się wydaje, albo te przewody, które prezentujesz na zdjęciach nie mają zewnętrznej powłoki tworzywa na oplocie, co zmniejsza sztywność oplotu i umożliwia przedostawanie się pyłu i środków chemicznych pod oplot - czyli do przewodu gumowego.Być może dlatego te przewody są znacznie tańsze niż Goodridge.
Jak się dobrze poszuka, to na ebay-u można kupić nowe przewody goodridge'a w dobrej cenie - mniej więcej połowę taniej niż w PL.
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości