motujemy przewody w stalowym oplocie tu dyskutujemy

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jaaano
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 407
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:49
Lokalizacja: ELA

motujemy przewody w stalowym oplocie tu dyskutujemy

Post autor: jaaano » śr cze 15, 2011 09:29

Adammsorry że w twoim temacie ale nawet te ori przewody od golfa 3 po wkręceniu w zacisk S2 blokują założenie koła,już sam nie wiem co mam robić,skróciłem u tokarza te końcówki co idą w zacisk do minimum długości i mimo to dalej nie pozwalają założyć koła,no normalnie cyce opadają,najbardziej mnie denerwuje fakt że wszyscy co montowali zaciski od S2 nie mają żadnych problemów tylko ja :banghead: dziś spróbuje przymierzyć fele 16 może starczy,a nawet gdyby no to kupuj specjalnie felgi 16 gdzie aktualnie mam trzy komplety kół z oponami-dwa na lato i jeden na zime,wszystkie 15, roczne opony- no tragedia.Myslałem o dystansie na przód ale wychodzi że musiałbym dać ze 2 cm a co za tym idzie podginać ranty itd,pomóżcie bo już nie wyrabiam,może jakiś przewód z końcówką pod kątem albo cuś? no nie wiem :crazy:


Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

[MK3] TDI by Adamm-czyli szybka lodówka-new car project

Post autor: Fahoo » śr cze 15, 2011 10:08

jaaano, zastosuj inny krociec


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
jaaano
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 407
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:49
Lokalizacja: ELA

[MK3] TDI by Adamm-czyli szybka lodówka-new car project

Post autor: jaaano » śr cze 15, 2011 10:30

Jaki ? może masz jakieś foto? może wiesz gdzie kupić ,szukać albo od czego?


Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

[MK3] TDI by Adamm-czyli szybka lodówka-new car project

Post autor: Fahoo » czw cze 16, 2011 07:29

jaaano, niestety wiem :jezor:
Obrazek


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
jaaano
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 407
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:49
Lokalizacja: ELA

Re: [MK3] TDI by Adamm-czyli szybka lodówka-new car project

Post autor: jaaano » czw cze 16, 2011 13:29

Fahoo dzięki za podpowiedż,jedyne co tam może wejść to ta końcówka z oczkiem przez niektórych zwana banjo,ale jak ją zablokować w zacisku aby przy skręcaniu kołem po którymś tam razie nie wykręciła sie? zacisk nie jest do tego przystosowany a koło skręca sie w tej samej płaszczyżnie co śruba w oczku od przewodu hamulcowego,to najbardziej mnie interesuje,bo na przykład takie przewody jak na zdjęciu mają wyfrezowane miejsce w zacisku co by nie mogły sie odkręcić,to jak to rozwiązać przy okrągłym oczku? Obrazek


Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

[MK3] TDI by Adamm-czyli szybka lodówka-new car project

Post autor: Fahoo » ndz cze 19, 2011 12:52

jaaano, doszły do mnie przewody w oplocie i tez nie ma tego elementu blokujacego jak w standardowych przewodach...chodzi o ten zamek który blokuje się w zacisku...
Obserwujac systemy hamulcowe w moto bike-ach nie konieczne jest stosowanie tych zamków...Jak wspomniałem wczesniej dostałem przewody tylko z "banjo" bez zamka i uwazam że: nie może to nie działać :pub:


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

motujemy przewody w stalowym oplocie tu dyskutujemy

Post autor: Fahoo » ndz cze 19, 2011 13:26

Ps do wszystkih zainteresowanych:
Dorwałem fajne przewody firmy viper performance
wykonane tak samo jak goodridge a kosztują połowe ceny :okej:
wykonane w Wielkiej Brytani tak jak goodridge

omawiane przewody
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz cze 19, 2011 18:04 przez Fahoo, łącznie zmieniany 1 raz.


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
jaaano
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 407
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:49
Lokalizacja: ELA

Re: motujemy przewody w stalowym oplocie tu dyskutujemy

Post autor: jaaano » ndz cze 19, 2011 13:53

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek z jakiegoś usa forum,kolo twierdzi że mu to działa bez uwag,a tak przy okazji Fahoo co dalej w moim temacie o pompie abs?


Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

motujemy przewody w stalowym oplocie tu dyskutujemy

Post autor: Fahoo » ndz cze 19, 2011 18:06

jaaano, a masz zamontowane do amortyzatorów uchwyty do przewodów?
Pewnie nie i dla tego ci trze..
Te przetarte to jakiej firmy?
Nowe gdzie i co brałeś/?


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
jaaano
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 407
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:49
Lokalizacja: ELA

Re: motujemy przewody w stalowym oplocie tu dyskutujemy

Post autor: jaaano » ndz cze 19, 2011 18:47

Fahoo to na fotkach to nie moja fura,tak jak napisałem-to jakiś koleś z usa.Swoje przewody kupiłem nie myśląc jeszcze o swapie przednich zacisków na S2 a tylnych na te z golfa 4 i dlatego są one teraz nie przydatne-pewnie za jakiś czas wystawie je w dziale giełda bo pasują tylko do ori układu hamulcowego w pasku B4 na cztery tarcze.Ogólnie dałem pięć stów w firmie HEL PERFORMANCE i w porównaniu do zwykłych gumowych sztywne jak cholera.


Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

motujemy przewody w stalowym oplocie tu dyskutujemy

Post autor: Fahoo » pn cze 20, 2011 10:08

jaaano, daj fotki swoich przewodów


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
jaaano
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 407
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:49
Lokalizacja: ELA

Re: motujemy przewody w stalowym oplocie tu dyskutujemy

Post autor: jaaano » pn cze 20, 2011 14:37

Fahoo jak tylko wróce z podróży służbowej to nie omieszkam zamieścić foty,żeby było śmieszniej to zamówiłem sobie żółte to czarnego auta,prosze wytłumacz mi o co chodzi z tym zaworem pompy abs-u bo mechanior czeka co ma robić?


Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

motujemy przewody w stalowym oplocie tu dyskutujemy

Post autor: Fahoo » pn cze 20, 2011 22:55

w pompie powinien byc zaworek on blokuje sie czasami


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Zapah
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: wt sie 21, 2007 10:41
Lokalizacja: Łomianki

motujemy przewody w stalowym oplocie tu dyskutujemy

Post autor: Zapah » wt lip 05, 2011 14:38

Fahoo,
Albo mi się wydaje, albo te przewody, które prezentujesz na zdjęciach nie mają zewnętrznej powłoki tworzywa na oplocie, co zmniejsza sztywność oplotu i umożliwia przedostawanie się pyłu i środków chemicznych pod oplot - czyli do przewodu gumowego.Być może dlatego te przewody są znacznie tańsze niż Goodridge.
Jak się dobrze poszuka, to na ebay-u można kupić nowe przewody goodridge'a w dobrej cenie - mniej więcej połowę taniej niż w PL.
Pozdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości