z silnikiem 2.0 8V z mk3 jaki wydech?

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Bakamura
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:31
Lokalizacja: Katowice

z silnikiem 2.0 8V z mk3 jaki wydech?

Post autor: Bakamura » sob cze 18, 2011 13:40

Witam.

Mam w swoim golfie mk2 silnik z mk3. Chciałbym założyć jakiś seryjny układ wydechowy, aby było cicho i nie sprawiał kłopotów. Zastanawiam się jaką średnicę wydechu dobrać, waham się pomiędzy 50mm a 55 mm. Dodam również że obecnie przejściowo zamontowany jest układ wydechowy z mk3.

Niepokoi mnie jedna rzecz.. Chciałbym usuną katalizator ale są przy nim dwie sondy i zastanawiam się czy nie będzie problemów. Czytałem że drugą sondę można dać na tulei aby odsunąć ją od strumienia spalin. Jak zrobić aby uniknąć problemów? oczywiście będę to robił w zakładzie a nie u siebie w garażu przy domu :) Dodam jeszcze, że samochód zasilany jest LPG.

Proszę o pomoc bo nie chciałbym zrobić gorzej niż jest, auto jeździ bardzo dobrze. Tylko układ chcę zrobić od mk2 bo obecny stuka o podwozie. Nie liczę na przyrost mocy, chcę bezproblemowy układ wydechowy, bez katalizatora, z tłumikiem środkowym i końcowym :)



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

z silnikiem 2.0 8V z mk3 jaki wydech?

Post autor: jeryk10 » sob cze 18, 2011 17:08

Zaloz sobie caly wydech z mk2 1,8 16V i napewno bedziesz zadowolony Co do sond to masz tylko jedna sonde nie wiem skand masz druga Sonde mozesz smialo wkoponowac w kolektor wydechowy w tak zwane portki w rure ktura jest u ujsciu i przykrenca sie do reszty wydechu i napewno bedzie ok


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Bakamura
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:31
Lokalizacja: Katowice

z silnikiem 2.0 8V z mk3 jaki wydech?

Post autor: Bakamura » sob cze 18, 2011 22:19

jeryk10, mam dwie sondy :) jedna przed katalizatorem druga za nim. Dlatego boję się komplikacji :)

w 16V były właśnie dwie średnice, 50 i 55 mm dlatego też pytam :)



Awatar użytkownika
maciejhan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: ndz lis 21, 2010 16:14
Lokalizacja: WLKP okolice Poznania

z silnikiem 2.0 8V z mk3 jaki wydech?

Post autor: maciejhan » sob cze 18, 2011 23:00

najtaniej wychodzi do tych średnic adaptacja wydechu z golfa 3 tdi.
tak. średnice te same. ostatni tłumik patrzy trochę bardziej w dół. za prywacizne więcej niż 200 pln nie zapłaicisz.



Bakamura
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:31
Lokalizacja: Katowice

z silnikiem 2.0 8V z mk3 jaki wydech?

Post autor: Bakamura » ndz cze 19, 2011 00:15

maciejhan, dobrze wiedzieć :) chociaż wolałbym klasyczną dwururkę z gti, żadne ultery mugeny itd :)

wezmę to pod uwagę i na pewno zasugeruję tłumikarzowi.



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

z silnikiem 2.0 8V z mk3 jaki wydech?

Post autor: jeryk10 » ndz cze 19, 2011 10:06

Te silniki mialy jedna sonde :-) ta druga sonda napewno jest nie podlaczona sprawdz


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Bakamura
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:31
Lokalizacja: Katowice

z silnikiem 2.0 8V z mk3 jaki wydech?

Post autor: Bakamura » ndz cze 19, 2011 10:40

jeryk10, jesteś w błędzie.

Silnik o oznaczeniu ABA na rynek amerykański. i ma dwie sondy :bajer:

P.S.

W ogóle samochody na rynek amerykański z vw były bezpieczniejsze (dodatkowe orurowania w drzwiach) i podejrzewam że normy odnośnie spalań też był większe stąd dwie sondy :)



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

z silnikiem 2.0 8V z mk3 jaki wydech?

Post autor: jeryk10 » ndz cze 19, 2011 11:04

Oj to przepraszam :-) myslalem o silniku 2E Mogles odrazu pisac ze masz ABA teraz sprawa jest jasna


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Bakamura
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:31
Lokalizacja: Katowice

z silnikiem 2.0 8V z mk3 jaki wydech?

Post autor: Bakamura » wt cze 21, 2011 13:18

jeryk10, nie wiedziałem że tylko w tym był 2 sondy :pub: wiesz może jak wygląda sprawa pozbycia się katalizatora w takim przypadku ? :bajer:

P.S. Nadal nie wiem czy dać 50 czy 55mm :bajer:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości