Czy to Wysokie obroty ?

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
lukaszbe18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn maja 09, 2011 11:45

Czy to Wysokie obroty ?

Post autor: lukaszbe18 » pt cze 03, 2011 09:43

Cześć, słuchajcie mam nowy gaźnik który kupiłem w sklepie i został on zamontowany w aucie jakieś 3 tyg temu gaźnik to PIERBURG 2E benzyna, gaz i teraz gdy wychodzę z domu np...rano lub w południe ale wtedy kiedy auto nie było odpalane gdy jest zimny silnik, to gdy go odpalę to chodzi bardzo głośno i ma przyspieszone obroty i mógł bym operować samym sprzęgłem ale gdy już np...zajadę do sklepu lub miasta a auto się rozgrzeje tak np..do 50'C to już chodzi cicho i normalnie.....Więc czy to coś z obrotami czy to normalny objaw tego typu gaźników...Chciałem dodać tak po za tematem że mój kumpel ma takiego samego golfa jak ja taki sam gaźnik ale gdy on odpali jak jest zimny to chodzi cicho i nie ma że jakieś wysokie obroty czy coś takiego.....bo ja nie chce jeździć autem gdzie chodzi jak traktor głośno i każdy się patrzy z daleka co za matoł jedzie denerwuje mnie coś takiego ;/



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Czy to Wysokie obroty ?

Post autor: Paweł Marek » pt cze 03, 2011 19:01

lukaszbe18 pisze:denerwuje mnie coś takiego
a mnie troszeczkę fakt że gdybys użył wyszukiwarki tobyś już się zorientował że 2E to tylko pierwszy człon nazwy gaźnika, jest 2E2 czyli zwykły gaźnik oraz 2EE czyli gaźnik wspomagany elektronicznie. Więc najpier obejrzyj fotki w necie porównaj albo daj własną .


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
lukaszbe18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn maja 09, 2011 11:45

Re: Czy to Wysokie obroty ?

Post autor: lukaszbe18 » sob cze 04, 2011 22:03

Proszę to jest mój film mój gaźnik oczywiście wtedy go montowałem i miał ogromne obroty ale już jest założony i wszystko szczelne jak nie wiem tak że proszę sobie zobaczyć jaki to gaźnik na nim pisze PIERBURG 2e a jak ma byś nie wiem 2EE czy 2e2 to ja tam już się na tym nie znam...tak więc czy to coś pomogło ?

" onclick="window.open(this.href);return false; <---- FILM



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Czy to Wysokie obroty ?

Post autor: Paweł Marek » sob cze 04, 2011 23:26

Pomogło masz gaźnik Pierburg 2E2. Wysokie obroty mogą być z wielu przyczyn. Najczęstsze: nieszczelny jeden z węzyków z tyłu gaźnika dochodzący do plastykowego trójniczka, niesprawny zawór elektroczasowy (masz go z kropką czerwoną pod zielonym baniaczkiem). Wsio opisano na forum szukajka na dole. Możesz nagrać filmik w czasie gdy są wysokie obroty tak żeby było widać zachowanie trzpienia siłownika 3-położeniowego, wyszukiwarka, tekst :"niedomagania Pierburga 2E2" pozwolą ci zlokalizować co gdzie jest. Po założeniu regenerowanego gaźnika należy ustawić tzw podwyższone obroty biegu jałowego na 3000/min oraz zwykłe obroty jałowe i skład mieszanki, bez tego ani rusz


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
lukaszbe18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn maja 09, 2011 11:45

Czy to Wysokie obroty ?

Post autor: lukaszbe18 » sob cze 04, 2011 23:31

Paweł Marek, no muszę przyznać że twoje wskazówki są dobre ale to zobaczę dopiero jutro co i jak ale mówię od razu gaźnik kupiony nówka za 400 zł tak więc mam nadzieje że to jakiś tylko wężyk :P bo inaczej ja sam nic nie zrobię tym bardziej że nie mam obrotomierza tylko jakiś zegar :P co za bez mózg dawał zegar analogowy zamiast obrotomierza ja nie mogę totalna wtopa od strony producentów tych modeli vw :P Dobra mniejsza o to jak jutro posprawdzam co i jak to mogę tutaj zgłaszać pytanie od nośnie pomocy w razie czego ? jak poczytam inne tematy i bym czegoś nie wiedział?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Czy to Wysokie obroty ?

Post autor: Paweł Marek » sob cze 04, 2011 23:36

żadna nówka to jest gaźnik regenerowany. Za nowy dałbyś 4 razy tyle. Pytaj śmiało. Wypadałoby jakiś obrotomierz podpiąć to pomaga w regulacji, jakiś tuningowy albo dorwać licznik z obrotomierzem to nie jest problem .


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
lukaszbe18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn maja 09, 2011 11:45

Czy to Wysokie obroty ?

Post autor: lukaszbe18 » pn cze 06, 2011 07:58

Paweł Marek, no niby tak wszystko jest podłączone, a od nośnie licznika to wiesz nawet jeżeli bym jakiś kupił to skąd mam wiedzieć jak podłączyć :P jak nie wiem nawet gdzie :P chciał bym mieć właśnie tam zamiast tego analogowego zegara bo to straszy naprawdę :P

To jeżeli wszystko ładnie podłączone to na czym powinienem się teraz skupić ?

chciałem dodać że praktycznie przy nim nic nie ruszałem o prócz jednej rzeczy już pokazuje czym się bawiłem :P że tak to ujmę:P

Obrazek

jak głośno chodził to kręciłem trochę w lewo trochę w prawo i nic nie dało ale jak dopiero go montowałem teraz od czasu gdy jest wszystko podłączone to już nic nie dotykałem nawet.....wiem że jestem męczący ale ja nie pojadę do mechanika chce coś w końcu zrobić sam :food:


Jeszcze dodam że znalazłem na forum jak ktoś komuś odpisuje na temat wysokich obrotów co zrobić i pisze tak
podreguluj to najpierw na siłowniku 3 położeniowym, a jak nie da rady to
z prawej strony gaźnika masz dwie śrubki na imbusy (bodajże rozmiar to 4), tą dalej weź żeby była tak wyżej ( bo jak u mnie była niżej to wysokie obroty były) a tą bliżej później doregulujesz
metoda prób i błędów
tylko nie wiem gdzie to się znajduje i te śruby i ten siłownik :kac:



Awatar użytkownika
lukaszbe18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn maja 09, 2011 11:45

Czy to Wysokie obroty ?

Post autor: lukaszbe18 » śr cze 08, 2011 09:24

Sorry ze post pod postem....Jednak pojadę do mechanika bo na tym się nie znacz, czekam tutaj drugi dzień na odpowiedź tak że nie mam innego wyjść auto musi jeździć a ja nie mam czasu...Dzięki chociaż za tą pomoc..

Bo znalazłem temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=19771" onclick="window.open(this.href);return false; ale tam nic nie pisze o początkowych wysokich obrotach, no mi się wydaje że uszkodzonego gaźnika ze sklepu nie kupiłem tak że go trzeba tylko wyregulować ale ja nie wiem jak tak więc
Temat można zamknąć.


Jedno Pytanie jeszcze Ile mniej więcej kosztuje WYREGULOWANIE GAŹNIKA ? u mechanika czy gdzie tam ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości