zmiana intercoolera

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Kedzior VW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz gru 05, 2010 12:13

zmiana intercoolera

Post autor: Kedzior VW » wt maja 10, 2011 21:25

witam mam takie male pyt czy do MK4 TDI 115 km PD mozna zalozyc kolektor ssacy i cooler od ARL-a
Ostatnio zmieniony wt maja 10, 2011 22:42 przez Kedzior VW, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
rybaka669
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 12:43
Lokalizacja: LJA
Kontakt:

intercooler

Post autor: rybaka669 » wt maja 10, 2011 21:57

można tylko co chcesz tym osiągnąc?? cooler ma tą sama wydajnosc co w twoim a kolektor nie wiele sie rozni o ile dobrze kojarze.



Kedzior VW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz gru 05, 2010 12:13

intercooler

Post autor: Kedzior VW » wt maja 10, 2011 22:00

mam zalozony program na 150 km i ponoc to ma pomoc w tym zeby mial silnik lzej



Kedzior VW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz gru 05, 2010 12:13

intercooler

Post autor: Kedzior VW » wt maja 10, 2011 22:04

tak mi doradzil znajomy ze najlepiej bylo by wymienic ten kolektor coolera i zwiekszyc doloty a najlepiej cale turbo



Kedzior VW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz gru 05, 2010 12:13

intercooler

Post autor: Kedzior VW » wt maja 10, 2011 22:08

poprstu chcialbym zeby jakos to gralo ze soba



Awatar użytkownika
rybaka669
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 12:43
Lokalizacja: LJA
Kontakt:

zmiana intercoolera

Post autor: rybaka669 » śr maja 11, 2011 05:52

kolektor dolotowy jak najbardziej sie opłaca montować wiecej dostanie powietrza natomiast co do coolera od arl to lepiej sie zastanów bo warto pomyslec tu o fmic a lepiej na tym wyjdziesz.



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

zmiana intercoolera

Post autor: italiano_83 » śr maja 11, 2011 10:23

rybaka669 pisze: cooler ma tą sama wydajnosc co w twoim
Intercooler z ALR-a jest o niebo wydajniejszy od IC z 115, ale to jest dużo zabawy gdyż umieszczony jest centralnie z przodu i pomiędzy chłodnicą klimy a chłodnicą wody, więc rzeźby będzie dużo :bajer:

115kM AJM
Obrazek

150kM ARL
Obrazek

Jak bardzo chcesz, to możesz zmienić na FMIC i wrzucić większe turbo od ARL i udać się na korektę softu, tylko specjalnie nie rozumiem po co, ludzie dłubią 115 na okolice ~145kM i jeżdżą na ori gratach :bajer:


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Kedzior VW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz gru 05, 2010 12:13

zmiana intercoolera

Post autor: Kedzior VW » śr maja 11, 2011 23:05

teraz dokladnie mam w golfie 138 km i 358 nmax ale chce go wykrecic na 150 Obrazek



Kedzior VW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz gru 05, 2010 12:13

zmiana intercoolera

Post autor: Kedzior VW » śr maja 11, 2011 23:11

a moze ktos dokladniej powiedziec co to jest fmic bo tak szczeze to nie bardzo kumam :-(



Kedzior VW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz gru 05, 2010 12:13

zmiana intercoolera

Post autor: Kedzior VW » śr maja 11, 2011 23:17

ale jak zaloze kolektor od arl-a to czy moj cooler ma wystarczajaca wydajnosc????



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

zmiana intercoolera

Post autor: italiano_83 » śr maja 11, 2011 23:29

Kedzior VW pisze:a moze ktos dokladniej powiedziec co to jest fmic bo tak szczeze to nie bardzo kumam :-(
Najprościej mówiąc jest to intercooler zamontowany centralnie z przodu.
Kedzior VW pisze:ale jak zaloze kolektor od arl-a to czy moj cooler ma wystarczajaca wydajnosc????
Jedno nie ma nic wspólnego z drugim :bajer:
Poczytaj sobie w dziale speed, tam są opisy modyfikacji i możliwych do uzyskania mocy na danym osprzęcie. Jest też podwieszony temat o montażu FMIC we własnym zakresie, w temacie są zdjęcia opisy.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Kedzior VW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz gru 05, 2010 12:13

zmiana intercoolera

Post autor: Kedzior VW » śr maja 11, 2011 23:37

dzieki



Kedzior VW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz gru 05, 2010 12:13

zmiana intercoolera

Post autor: Kedzior VW » czw maja 12, 2011 07:13

gdzie moge dostac wieksze doloty i wszystko do zmatowania fmic???



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości