Pasek alternatora

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

VW3TDI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn gru 15, 2008 20:50
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Pasek alternatora

Post autor: VW3TDI » ndz maja 01, 2011 23:32

Witam
Dzisiaj zauważyłem że mój pasek od alternatora schudł (poszarpany z lewej i prawej )
Czy już czas go wymienić czy jeszcze z miesiąc pochodzi.
Od razu bym wymienił rolkę. Mam tylko pytanie jak się do tego zabrać Czy można zmienić pasek luzując tylko ramię napinacza czy trzeba jeszcze coś odkręcić. Jak wstępnie oglądałem to na przeszkodzie stoi jeszcze jeden pasek od strony filtru powietrza.
pomocy !



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Pasek alternatora

Post autor: Qto » pn maja 02, 2011 02:29

VW3TDI pisze:Czy już czas go wymienić czy jeszcze z miesiąc pochodzi.
jakiej odpowiedzi oczekujesz ?? :banghead: Może wytrzyma rok albo dwa...pod warunkiem że nie będziesz jeździł
Pasek może strzelić w każdej chwili także wymień go jak najszybciej...i obadaj wszystkie elementy na których kręci się pasek



hejfranekkk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pt sty 07, 2011 23:22

Re: Pasek alternatora

Post autor: hejfranekkk » pn maja 02, 2011 09:24

woź ze sobą drugi i komplet kluczy to jak się popsuję to założysz nowy...



Awatar użytkownika
Warren.
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 20:00
Lokalizacja: ZST
Silnik: AEB

Re: Pasek alternatora

Post autor: Warren. » pn maja 02, 2011 11:32

hejfranekkk pisze:woź ze sobą drugi i komplet kluczy to jak się popsuję to założysz nowy...
hejfranekkk Przy takim toku myślenia, to powinien wozić bagażnik części zapasowych i komplet kluczy.

VW3TDI Nie czekaj, aż Ci pęknie w czasie jazdy, tylko wymieniaj.



VW3TDI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn gru 15, 2008 20:50
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Pasek alternatora

Post autor: VW3TDI » pn maja 02, 2011 23:37

wybiorę się po jutrze do intercarsu i zakupię ROLKĘ i PASEK Potem zapiszę się do mechaniora. Pogrzebał bym sam ale mój półtoraroczny synek zabiera mi cały wolny czas. Jak pęknie to powinno starczyć akumulatora żeby dojechać do domu.

oj chyba linki nie działają. Rolka firmy INA , Pasek contitecha



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Pasek alternatora

Post autor: Dziku VR6 » wt maja 03, 2011 00:39

VW3TDI pisze:Jak pęknie to powinno starczyć akumulatora żeby dojechać do domu.
Akumulatora moze i starczy ale czy Ci sie motur nie zagotuje to nie jestem tego pewien ;p


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
Waqa
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 923
Rejestracja: wt cze 30, 2009 16:58
Lokalizacja: Gorzów Wlkp FG
Kontakt:

Pasek alternatora

Post autor: Waqa » wt maja 03, 2011 10:53

Dziku GTI a czemu ma mu się motor zagotować?? pompa wody jest na rozrządzie a my mówimy o wieloklinie. chyba ze w mk3 jest inaczej.



Awatar użytkownika
Warren.
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 20:00
Lokalizacja: ZST
Silnik: AEB

Pasek alternatora

Post autor: Warren. » wt maja 03, 2011 21:28

Waqa, z tego co wiem to VW3TDI, ma 1Z i tam pompa jest napędzana paskiem, no chyba że ma klimę, bo wtedy bodajże alternator i klima jest na jednym pasku a pompa wody i wspomaganie na drugim .



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Pasek alternatora

Post autor: Qto » wt maja 03, 2011 21:50

Skalmar pisze:1Z i tam pompa jest napędzana paskiem, no chyba że ma klimę, bo wtedy bodajże alternator i klima jest na jednym pasku a pompa wody i wspomaganie na drugim
autor nie podał oznaczenia silnika ale w 1Z dokładnie tak jest jak piszesz...a nie we wszystkich silnikach pompa jest na pasku wielorowkowym...i myślę że na tym zakończymy bo autor już wie co należy z paskiem zrobić.



Zablokowany

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości