Wyciek z pod kapy zaworowej problem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- janek1350
- VW MANIAK
- Posty: 459
- Rejestracja: śr paź 28, 2009 19:44
- Lokalizacja: Tarnowo Podgórne
- Kontakt:
Wyciek z pod kapy zaworowej problem
Witam mam golfa2 z silnikiem 1.8rp i zaczeło mi sie pocić z pod kapy zaworowej kupiłem nową uszczelke korkową i silnikon ładnie oczysciłem kapa i silnik złozyłem na silikon i jest problem bo cieknie z pod uszczelki w jednym miejscu od strony kolektora ale tak mocno ze po przejechaniu 1km z silnika uciekło ponad 1litr oleju.Co jest ze tak cieknie kapa krzywa ?.
A i jeszcze jedno pytanie w moim śilniku jest jedna odma ? bo tą w kapie zaworów przedmuchałem kompresorem ale drugiej nie widze.
A i jeszcze jedno pytanie w moim śilniku jest jedna odma ? bo tą w kapie zaworów przedmuchałem kompresorem ale drugiej nie widze.
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
Wyciek z pod kapy zaworowej problem
Odma to własnie gruszka w pokrywie zaworów. Pokrywa musi być prosta, co sprawdzisz przykłądając np. linijkę.Oczywiście muszą być pod nakrętkami podłożone podłużna blaszki z 4 otworami po obu stronach pokrywy.Jak jest prosta i równo przykręcasz to nie ma bata,żeby ciekło. Sprawdź, czy wszystkie szpilki mają kołnierzyki, a silikon dajesz tylko w miejscu łączenia z łódką przy wałku rozrzadu.
- janek1350
- VW MANIAK
- Posty: 459
- Rejestracja: śr paź 28, 2009 19:44
- Lokalizacja: Tarnowo Podgórne
- Kontakt:
Wyciek z pod kapy zaworowej problem
OK jutro sprawdze pokrywe czy jest prosta a te blaszki z 4 otworami nie patrzałem czy są proste jutro zobacze. A wszystkie szpilki mają kołnierzyki bo sprawdzałem a silikon dałem na kape i śilnik np w maluchu tak składałem i trzymało.
- golfista_1993
- Mały gagatek
- Posty: 111
- Rejestracja: wt sty 04, 2011 11:54
- Lokalizacja: Myszków
Wyciek z pod kapy zaworowej problem
a silikon dajesz tylko w miejscu łączenia z łódką przy wałku rozrzadu. Dokładnie ! Tam jest mniejsza siła docisku i tam ''może'' się coś pocić. Ja u siebie wymieniałem na Elring (korkowa) i niema żadnego pocenia itd. A nie dałem nawet grama silikonu Otłuściłem co trzeba, przykręciłem (z wyczuciem) i wszystko gra Moja jednostka to 1.8 EV 8V
Pozdrawiam !
Pozdrawiam !
- janek1350
- VW MANIAK
- Posty: 459
- Rejestracja: śr paź 28, 2009 19:44
- Lokalizacja: Tarnowo Podgórne
- Kontakt:
Wyciek z pod kapy zaworowej problem
Ja słyszałem ze trzeba dać cieniutką warstewke silokonu na silnik i kape i na łączenie z łodką przy wałku bo inaczej nie bedzie trzymać
- janek1350
- VW MANIAK
- Posty: 459
- Rejestracja: śr paź 28, 2009 19:44
- Lokalizacja: Tarnowo Podgórne
- Kontakt:
Wyciek z pod kapy zaworowej problem
Wielkie dzięki za pomoc złożyłem bez silikonu i trzyma a te balchy były krzywe wyprostowałem i jest ok.Temat do zamknięcia
Wyciek z pod kapy zaworowej problem
ma ktos moze zdjęcie tych blach ?
bo nie bardzo wiem o które chodzi?
byłbym bardzo wdzięczny
bo nie bardzo wiem o które chodzi?
byłbym bardzo wdzięczny
- golfista_1993
- Mały gagatek
- Posty: 111
- Rejestracja: wt sty 04, 2011 11:54
- Lokalizacja: Myszków
Wyciek z pod kapy zaworowej problem
..Polo.. Chodzi o te blaszki które dociskają pokrywę w momencie dokręcania nakrętek. Trzeba pamiętać żeby były one w miarę proste przy zakładaniu aby dobrze docisnęły pokrywę Dorzucam dwie fotki, na jednej zobaczysz o które blaszki chodzi a na drugiej dokładnie widać efekt krzywej blaszki która nie docisnęła dobrze pokrywy i się olej troszkę lał. Oczywiście zostało to naprawione - Nowa uszczelka Elring + porządny montaż
http://img138.imageshack.us/g/dsc00118ug.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
PozdraVWiam !!
http://img138.imageshack.us/g/dsc00118ug.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
PozdraVWiam !!
Wyciek z pod kapy zaworowej problem
ok - wielkie dzięki - pomogłeś bardzo.
A niewiecie moze ja sie pozbyc podobnego wycieku w MkIII?
A niewiecie moze ja sie pozbyc podobnego wycieku w MkIII?
- janek1350
- VW MANIAK
- Posty: 459
- Rejestracja: śr paź 28, 2009 19:44
- Lokalizacja: Tarnowo Podgórne
- Kontakt:
Wyciek z pod kapy zaworowej problem
kup gumową uszczelke kosztuje koło 40zł sprawdz czy kapa nie jest krzywa i te balchy a silikonu daj tylko tam silikon dajesz tylko w miejscu łączenia z łódką przy wałku rozrzadu.A przed załozeniem nowej uszczelki odtłuść pożadnie kape i śilnik.
Wyciek z pod kapy zaworowej problem
ale w MkIII nie ma tych blaszek ;/
uszczelkę wymieniłem, nie spojrzałem czy kapa nie jest krzywa a silikon nałożyc na uszczelke medzy pokrywa a silnikiem ?
tylko jak to nie zadziała to bede musiał urywać i nową uszczelke kupować ;/
uszczelkę wymieniłem, nie spojrzałem czy kapa nie jest krzywa a silikon nałożyc na uszczelke medzy pokrywa a silnikiem ?
tylko jak to nie zadziała to bede musiał urywać i nową uszczelke kupować ;/
- janek1350
- VW MANIAK
- Posty: 459
- Rejestracja: śr paź 28, 2009 19:44
- Lokalizacja: Tarnowo Podgórne
- Kontakt:
Wyciek z pod kapy zaworowej problem
Silikon daj tylko na te tzn łudki ta która wchodzi na wałek rozrzadu i dokręc lekko tak jak byś sruby tylko załapywał i bedzie ok
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Wyciek z pod kapy zaworowej problem
Zadnego silikonu nie dawaj, uszczelka dobrej firmy np Reinz, upewnij się że pokrywa prosta i zakręć z umiarkowaną siłą - tyle w temacie. A jak koniecznie chcesz silikon to nie można dokręcić ostatecznie póki nie zwiąże, czyli lekko zakręcasz, zostawiasz auto na noc i dopiero rano mocniej
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- golfista_1993
- Mały gagatek
- Posty: 111
- Rejestracja: wt sty 04, 2011 11:54
- Lokalizacja: Myszków
Wyciek z pod kapy zaworowej problem
Żadnego silikonu nie dawaj Ja także nie dałem ani grama silikonu i jest wszystko w porządku - żadnych wycieków. Ja w swoim przypadku zamontowałem uszczelkę Elring (korkowa) oczyściłem płaszczyznę głowicy aby nie zostały żadne nawet najmniejsze szczątki po starej uszczelce. Następnie rozpuszczalnik czy coś podobnego. Trzeba pamiętać aby pokrywa nie była krzywa i żeby blaszki nie były wygięte jak na fotce którą pokazałem wyżej. Także te ''gumki po bokach należy dobrze włożyć. Na końcu całą pokrywę równo i z czuciem dokręcić
Pozdrawiam !
Pozdrawiam !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości