Grzeje się bardzo szybko pomocy

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
GTD-MILEK
GTD_POWER
GTD_POWER
Posty: 144
Rejestracja: wt sie 17, 2010 16:57

Grzeje się bardzo szybko pomocy

Post autor: GTD-MILEK » pt mar 11, 2011 18:32

Witam. Jeżeli był już taki temat to przepraszam ale może nie potrafię go znaleźc . Zwracam się z prośbą gdyż mam problem ze swoim mk2 , Wczoraj rano chcę jechac do pracy a tu po ok kilometrze auto sie zagrzało bardzo szybko a w środku zimno , do tego obrotomierz nie działa może to ma jakiś związek i piszczy pasek od alternatora , pompa i termostat wymienione kilka miesiecy temu. Głowica również robiona , dodam że również miałem problemy z za dużym ciśnieniem i wywalało mi krócce i węże teraz też czasem tak jest. Jazda jest niemożliwa bo zaraz sie grzeje silnik. Płyn jest czasem ucieka poprzez za duże ciśnienie. Proszę o poradę co mam robic ? Czy możliwe że pompa wody znów do wymiany i nie wymusza obiegu ? Proszę o pomoc . Silnik to ,16 TD JR


1. Opel Calibra 91 2,0CNE sprzedane
2. Audi b2 coupe 81 1,6 sprzedane
3. Golf MK2 GTD 88 sprzedane
4. Golf MKIV 2,3 VR5 1997sprzedane
5. Golf MKIII 1,4 ABD 1994 sprzedane
6. Seat Ibiza II 1996 r. 1,4 sprzedane
7. VW Jetta A2 1985 1,6 GTD SB
8. na pewno VW

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Grzeje się bardzo szybko pomocy

Post autor: Haki » pt mar 11, 2011 20:47

Termostat zawieszony ...


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
GTD-MILEK
GTD_POWER
GTD_POWER
Posty: 144
Rejestracja: wt sie 17, 2010 16:57

Grzeje się bardzo szybko pomocy

Post autor: GTD-MILEK » pt mar 11, 2011 22:00

Właśnie nie wiem , bo przecież termostat jest zamknięty w czasie jazdy i silnik schładza powietrze a tu pojechałem od domu kilometr do sklepu i on już 90+ łapał , do tego strasznie skrzypi pasek a jest nowy czy możliwe że to kółko od pompy się wyrobiło czy coś ? W poniedziałek oddaję auto do mechanika i się okaże lecz jutro posiedze i popatrze... dziś rozbierałem od dołu ten króciec to termostat jest zamknięty. Pozdro


1. Opel Calibra 91 2,0CNE sprzedane
2. Audi b2 coupe 81 1,6 sprzedane
3. Golf MK2 GTD 88 sprzedane
4. Golf MKIV 2,3 VR5 1997sprzedane
5. Golf MKIII 1,4 ABD 1994 sprzedane
6. Seat Ibiza II 1996 r. 1,4 sprzedane
7. VW Jetta A2 1985 1,6 GTD SB
8. na pewno VW

Awatar użytkownika
GTD-MILEK
GTD_POWER
GTD_POWER
Posty: 144
Rejestracja: wt sie 17, 2010 16:57

Grzeje się bardzo szybko pomocy

Post autor: GTD-MILEK » sob mar 12, 2011 13:04

Panowie , czy kółko od pompy wody na które jest naciągniety pasek możę się obracac ? bo to moje kółko się wręcz ślizga po pasku , pasek jest nowy , to może byc przyczyna że pompa nie napędza wody ?? Proszę o odpowiedź , dodam że kółka alternatora i to od silnika są nieruchome tylko to od pompy kręci sie mi w dłoni. Pozdro


1. Opel Calibra 91 2,0CNE sprzedane
2. Audi b2 coupe 81 1,6 sprzedane
3. Golf MK2 GTD 88 sprzedane
4. Golf MKIV 2,3 VR5 1997sprzedane
5. Golf MKIII 1,4 ABD 1994 sprzedane
6. Seat Ibiza II 1996 r. 1,4 sprzedane
7. VW Jetta A2 1985 1,6 GTD SB
8. na pewno VW

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Grzeje się bardzo szybko pomocy

Post autor: Haki » sob mar 12, 2011 21:03

Trzeba pasek naciągnąć ... pewnie za luźny jest ..


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
GTD-MILEK
GTD_POWER
GTD_POWER
Posty: 144
Rejestracja: wt sie 17, 2010 16:57

Grzeje się bardzo szybko pomocy

Post autor: GTD-MILEK » sob mar 12, 2011 21:06

Haki , naciągnołem jest napięty bardzo a to kółko sie kreci i ślizga po nim ;/


1. Opel Calibra 91 2,0CNE sprzedane
2. Audi b2 coupe 81 1,6 sprzedane
3. Golf MK2 GTD 88 sprzedane
4. Golf MKIV 2,3 VR5 1997sprzedane
5. Golf MKIII 1,4 ABD 1994 sprzedane
6. Seat Ibiza II 1996 r. 1,4 sprzedane
7. VW Jetta A2 1985 1,6 GTD SB
8. na pewno VW

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Grzeje się bardzo szybko pomocy

Post autor: Haki » sob mar 12, 2011 21:07

W takim razie - 2 opcje w właściwie 3...

1 = koło już ma dość
2 = pasek nie taki ...
3 = za mocno naciągnięty ...


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
GTD-MILEK
GTD_POWER
GTD_POWER
Posty: 144
Rejestracja: wt sie 17, 2010 16:57

Grzeje się bardzo szybko pomocy

Post autor: GTD-MILEK » sob mar 12, 2011 21:13

Haki dzięki za odpowiedź :) W poniedziałek odstawiam auto do znajomego i się okaże , pasek jest raczej dobry , możliwe że za mocno ale raczej myśle że kółko ma dośc , napiszę w tygodniu co się okazało z tym ;) Pozdrawiam


1. Opel Calibra 91 2,0CNE sprzedane
2. Audi b2 coupe 81 1,6 sprzedane
3. Golf MK2 GTD 88 sprzedane
4. Golf MKIV 2,3 VR5 1997sprzedane
5. Golf MKIII 1,4 ABD 1994 sprzedane
6. Seat Ibiza II 1996 r. 1,4 sprzedane
7. VW Jetta A2 1985 1,6 GTD SB
8. na pewno VW

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Grzeje się bardzo szybko pomocy

Post autor: Haki » sob mar 12, 2011 21:15

Czekam na info .... 3m się .. :popcorn:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
GTD-MILEK
GTD_POWER
GTD_POWER
Posty: 144
Rejestracja: wt sie 17, 2010 16:57

Grzeje się bardzo szybko pomocy

Post autor: GTD-MILEK » czw mar 17, 2011 21:29

Tak więc problem rozwiązany , uszkodzeniu uległa półroczna pompa wody doltz czy jakoś tak kółko się kręciło ale środek pompy nie pracował , zamontowana pompa rouvielle czy jakoś tak i śmiga teraz elegancko. Dzięki Haki za sugestie :)


1. Opel Calibra 91 2,0CNE sprzedane
2. Audi b2 coupe 81 1,6 sprzedane
3. Golf MK2 GTD 88 sprzedane
4. Golf MKIV 2,3 VR5 1997sprzedane
5. Golf MKIII 1,4 ABD 1994 sprzedane
6. Seat Ibiza II 1996 r. 1,4 sprzedane
7. VW Jetta A2 1985 1,6 GTD SB
8. na pewno VW

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Grzeje się bardzo szybko pomocy

Post autor: Haki » czw mar 17, 2011 22:16

Cieszę się ,że pomogłem w problemie ...


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Grzeje się bardzo szybko pomocy

Post autor: twardy » czw mar 17, 2011 22:22

Jak poznać że koło am juz dość?


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
GTD-MILEK
GTD_POWER
GTD_POWER
Posty: 144
Rejestracja: wt sie 17, 2010 16:57

Grzeje się bardzo szybko pomocy

Post autor: GTD-MILEK » pt mar 18, 2011 16:50

jak pasek się po nim ślizga , jak przy zgaszonym silniku swobodnie sie kreci , chyba tylko tak...


1. Opel Calibra 91 2,0CNE sprzedane
2. Audi b2 coupe 81 1,6 sprzedane
3. Golf MK2 GTD 88 sprzedane
4. Golf MKIV 2,3 VR5 1997sprzedane
5. Golf MKIII 1,4 ABD 1994 sprzedane
6. Seat Ibiza II 1996 r. 1,4 sprzedane
7. VW Jetta A2 1985 1,6 GTD SB
8. na pewno VW

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości