VR6 - Wymontowanie Silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
VR6 - Wymontowanie Silnika
Kupilem Passata B4 Vr6 w celu uzycia silnika w innym projekcie. Pierwszy raz robie cos takiego i pierwszy raz dlubie w aucie z grupy VW, wiec na co powinienem zwracac uwage przy wyjmowaniu silnika? Co bedzie potrzebne z Passata (oprocz oczywistych rzeczy) aby uruchomic silnik w nowej budzie?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
VR6 - Wymontowanie Silnika
Na to co w każdej innej marce, żeby nie uszkodzić niczego.G@briel pisze:na co powinienem zwracac uwage przy wyjmowaniu silnika?
Mało info. Jeżeli to inna marka to z połowę instalacji el. moduły itd.G@briel pisze:Co bedzie potrzebne z Passata (oprocz oczywistych rzeczy) aby uruchomic silnik w nowej budzie?
Kupię rurę powietrza i odpływ oleju do turbo K24
VR6 - Wymontowanie Silnika
Powiedzmy ze silnik idzie do czegos w rodzaju "kit-car." Co to za moduly i jakie czesci instalacji beda potrzebne aby to chodzilo?
VR6 - Wymontowanie Silnika
Dawca to B4 VR6 kombi z 94 roku, ale silnik ktos wymienil na ten nowszy bez aparatu.
VR6 - Wymontowanie Silnika
wiązka, komp to na pewno, co jeszcze ... zależy jeśli idzie też i skrzynia to weź i zmieniacz biegów z kabiny wraz z linkami
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
VR6 - Wymontowanie Silnika
Skrzynia bedzie inna, a wiazka jest w jednej czesci, czy jest np. "wiazka silnika" ktora moze byc odlaczona od reszty?
VR6 - Wymontowanie Silnika
G@briel, wiązka silnika może być odłączona od reszty ale co np z pozostałymi kablami dla kompa (zasilania immo), dla licznika itd?
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
VR6 - Wymontowanie Silnika
Licznik bedzie inny (na linke prawdopodobnie), a z immo jak mozna sobie poradzic?
VR6 - Wymontowanie Silnika
dawcę masz masz. A jak nie to sa urządzenia co to obchodzą. Nie bardzo rozumiem - bo trochę dziwnie podchodzisz do sprawy - pierwsze co bym zrobił to wypruł całą instalację i zaadaptował ja do tego auta co chcesz. Licznik jest na linkę a co to ma do rzeczy - licznik to nie sam prędkościomierz to też i kontrolki od temp, ciśnienia oleju, ładowanie itd. Pewnie powiesz - większość tak ma - no to bierz schemat i rozgryzaj który pin to dana kontrolka - podstawa przy tej robocie to schematy, opisówki napraw tym bardziej że z tego co widzę nie masz pojęcia o tym aucie od strony elektryki/elektroniki. Pokaz mi elektryka który będzie się potem chciał bawić ( za małe pieniądze) w ustaleniu czemu np ci auto nie chce zapalić jak sam sobie zrobisz wiązkę i przerobisz elektrykę na pałęG@briel pisze:a z immo jak mozna sobie poradzic?
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości