Golf MK3 1.8 8V ABS SWAP

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
AraL
16V Mafija
16V Mafija
Posty: 182
Rejestracja: wt mar 01, 2011 18:12
Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle

Golf MK3 1.8 8V ABS SWAP

Post autor: AraL » śr mar 02, 2011 00:31

mam pytanie dotyczace SWAP-a a mianowicie chodzi mi czy jest mozliwosc Wsadzenia silnika 2,8 VR6 do mojego golfa i czy jest wiecej pracy z tym silnikiem czy z 2.0 16V ABF lub 2.0 8V albo po prostu silnik z mk2 1.8 16V co myslicie o tym i jeszcze jednno pytanie dotyczace mojego silnika czy jest mozliosc wlozenia glowicy z mk2 16V...?? z gory dzieki za odpowiedzi



Awatar użytkownika
radek108
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 12:19
Lokalizacja: toruń

Golf MK3 1.8 8V ABS SWAP

Post autor: radek108 » śr mar 02, 2011 10:39

wystarczy poszukac te pytania na forum juz byly
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=141&t=387168" onclick="window.open(this.href);return false; swap na vr6
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=333736" onclick="window.open(this.href);return false; swap na abf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=73&t=163698" onclick="window.open(this.href);return false; swap abs na kr

a odnośnie głowicy to lepiej zrobić kompletny swap niż samej głowicy bo zostanie ci sam blok z abs-a


golf chociaż mały prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=479036 byle mk3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=541756&p=6503804#p6503804 zwykly dupowoz na wekendy
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=562191&p=6648397#p6648397 aktualne mk3

Awatar użytkownika
AraL
16V Mafija
16V Mafija
Posty: 182
Rejestracja: wt mar 01, 2011 18:12
Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle

Golf MK3 1.8 8V ABS SWAP

Post autor: AraL » śr mar 02, 2011 12:35

ale teoretycznie dalo by rade zmienic glowice przy czym podniosla by sie moc i przy tym bylo by wieksze sprezanie nastepnie wieksza mieszanka i wiecej powietrza i troche wiecej konia byloby prawda czy zle mysle??



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Golf MK3 1.8 8V ABS SWAP

Post autor: Paweł Marek » śr mar 02, 2011 13:03

Dobrze ale zbyt ogólnie, to jest temat na dział tuningowy, przecież potrzebne jest jeszcze odpowiednie sterowania dawką paliwa. Zresztą napewno tam się dowiesz że taka operacja niema sensu ponieważ porządne zrobienie takiej modyfikacji musi przekroczyć znacznie cenę potrzebną na wstawienie mocniejszego silnika


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
AraL
16V Mafija
16V Mafija
Posty: 182
Rejestracja: wt mar 01, 2011 18:12
Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle

Golf MK3 1.8 8V ABS SWAP

Post autor: AraL » śr mar 02, 2011 13:18

dobrze rozumiem tylko ze interesuje mnie fakt czy da sie cos takiego zrobic... cena za silnik ABF ze wszystkimi potrzebnymi gratami to okolo 3tys zl silnik przejechane ma cos okolo 150tys i jest w dobrej kondycji jeszcze za silnik 1.8 16V cena to okolo 700-900zl a potrzebne graty pewnie jeszcze z tys albo mniej wiec chce wiedziec ktora przekladke oplaca mi sie bardziej zrobic ...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości