Kupa dobrej roboty Kolego.
Często na forum pojawiają się pytania "czy da się z benzyny na diesla?". Ten temat na pewno rozwieje wątpliwości.
Swap golf 3 1,4 ABD na 1,6 D
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- lukasfenix
- Gadatliwa bestia
- Posty: 648
- Rejestracja: sob sie 04, 2007 19:14
- Lokalizacja: Poznań
Swap golf 3 1,4 ABD na 1,6 D
Wszystko się da jak się chce dziś okazało się że poszła uszczelka pod głowicą jejku jak ja się tego bałem 20 minut wszystko było rozebrane jutro składam Jak by ktoś nie wiedział co jak zrobić ze swapem polecam się dodam że zrobiłem to samo kumplowi ale to była prostsza sprawa gdyż biorca był na miejscu kompletny a dawca był z silnikiem 1.8 na monowtrysku wiec wszystkie części były nie trzeba było dokupywać a instalacje zrobiłem na tej która była z benzyniaka dokupił tylko zegary choć wystarczyło tylko obudowę zmienić no ale chciał mieć obrotomierz tak jak ja
-
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: ndz gru 27, 2009 22:23
- Lokalizacja: Łomnica/Trzcianka/Piła
- Kontakt:
Swap golf 3 1,4 ABD na 1,6 D
hmm a tam nie ma czasem poduszki pod skrzynie ? i łapy specjalnej ? bynajmniej tak było w 1,9TD ps na ilu łapach trzyma się silnik ? 2 czy prawidłowo na 3 ?
Swap golf 3 1,4 ABD na 1,6 D
jedna łapa z tyłu silnika druga z przodu trzecia i czwarta z tyłu na skrzyni
Z tego co wiem wszystkie silniki były mocowane na 3 łapach
Z tego co wiem wszystkie silniki były mocowane na 3 łapach
-
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: ndz gru 27, 2009 22:23
- Lokalizacja: Łomnica/Trzcianka/Piła
- Kontakt:
Swap golf 3 1,4 ABD na 1,6 D
no tak na 3, ps mozna prosić o fotki z przebiegu wymiany uszczelki pod głowicą ? jak tuleje ? progu nie ma ?
Swap golf 3 1,4 ABD na 1,6 D
oj nie robiłem fotek Powiem tak na początku jak pomyślałem o tym to mi się słabo zrobiło ale pomyślałem jak ja nie zrobię to kto zrobi?
Poodkręcałem wszystko głowice wyczyściłem na cacy i przede wszystkim wyczyściłem blok z takich różnych syfów które trzeba było skrobać Tuleje w środku jak nowe aż byłem w szoku żadnej ryski potem WD - 40 i szmata najmniejszego syfka wyczyściłem podejrzewam że mechanik by się nie srał tak jak ja Cały dzień się bawiłem z tym ale efekty są konkretne wystygniemy silnik na zero dziś rano 7 stopni mrozu podgrzałem świece 3 razy obrócił wałem i zaskoczył czyli jednak dobrze to zrobiłem zobaczymy co będzie dalej
Jestem przede wszystkim zadowolony że zrobiłem to sam Bałem się ustawiania rozrządu le to takie proste że dziecko by sobie z tym poradziło
Poodkręcałem wszystko głowice wyczyściłem na cacy i przede wszystkim wyczyściłem blok z takich różnych syfów które trzeba było skrobać Tuleje w środku jak nowe aż byłem w szoku żadnej ryski potem WD - 40 i szmata najmniejszego syfka wyczyściłem podejrzewam że mechanik by się nie srał tak jak ja Cały dzień się bawiłem z tym ale efekty są konkretne wystygniemy silnik na zero dziś rano 7 stopni mrozu podgrzałem świece 3 razy obrócił wałem i zaskoczył czyli jednak dobrze to zrobiłem zobaczymy co będzie dalej
Jestem przede wszystkim zadowolony że zrobiłem to sam Bałem się ustawiania rozrządu le to takie proste że dziecko by sobie z tym poradziło
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości