Post
autor: jeryk10 » czw lut 17, 2011 22:31
Ogolnie sprzegielko mozna sprawdzic bez sciagania paska klinowego Wkladamy cienki srubokrent w zeberko alternatora i popychamy wewnatrz alternatora wiatrak w jedna i druga strone jezeli w dwie strony jest opor sprzegielko do wymiany Jezeli w jedna strone jest opor a w druga nie to sprzegielko jest dobre Ogolnie sprzegielko wymieniam w aucie w silnikach VP popuszczam alternator odchylam go sprzegielkiem do gory zakladam klucz nasadowy koronkowy z kluczem pnelmatycznym i odkrecone zakladam drygie skrecam rownierz kluczem pnelmatycznym i po sprawie
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32