Nie równe obroty silnika

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Krzyhu01
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: sob sty 16, 2010 19:04
Lokalizacja: Tychy

Nie równe obroty silnika

Post autor: Krzyhu01 » sob lut 12, 2011 13:53

Witam
Mam problem z obrotami silnika tzn nierównomierna praca, na wolnych obrotach silnik chodzi dobrze a za chwilę obroty na moment spadają, natomiast podczas jazdy na chwilkę silnik jakby "się dławił" by po chwili jechać dalej normalnie i tak co kilka - kilkanaście sekund, zauważyłem również że podczas tych wahań obrotów "pyka" któryś z przekaźników pod kierownicą. Proszę o poradę forumowiczów którzy mieli styczność z takim przypadkiem, jak temu zaradzić gdyż częstotliwość w/w objawów zaczyna się nasilać i jest delikatnie mówiąc denerwująca.
Z góry wszystkim dziękuję za porady i pozdrawiam.



wojtas46
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2487
Rejestracja: pt lut 06, 2009 19:47
Lokalizacja: łęczyca

Nie równe obroty silnika

Post autor: wojtas46 » sob lut 12, 2011 14:35

Kolego na początek zrób reset kompa , jeśli to nie pomoże to może być dziurawa podstawa wtrysku , silniczek krokowy itd. Ale pierwsze co , to reset kompa



Krzyhu01
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: sob sty 16, 2010 19:04
Lokalizacja: Tychy

Nie równe obroty silnika

Post autor: Krzyhu01 » sob lut 12, 2011 23:39

To aż tak poważny problem ???
Ja myślałem że to któryś z przekaźników nawala :-(



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Nie równe obroty silnika

Post autor: Paweł Marek » ndz lut 13, 2011 17:49

Krzyhu01, z podłączeniem do VAG to dobra rada, z resetem i podstawą wtrysku nie bardzo ( resetu bez VAG nie da się a podstawy jak w monowtryskach niema ), spróbuj palcem wyczuć który przekaźnik cyka, może zasilający wtrysk nr 30 lub od lini X nr 18 na te zwróć uwagę, wystarczy że mają niekontakt na nóżkach. Na razie nie da się przewidywać czy to jakaś banalna czy poważna sprawa


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Krzyhu01
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: sob sty 16, 2010 19:04
Lokalizacja: Tychy

Nie równe obroty silnika

Post autor: Krzyhu01 » śr lut 16, 2011 20:47

Zacząłem sprawdzać od przekaźników ale nie mogłem znaleźć przekaźników o tych numerach ??? czy mogą one być już wymienione i mieć inne numery ???



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Nie równe obroty silnika

Post autor: Paweł Marek » śr lut 16, 2011 22:58

Opisz w tej sytuacji w jakiej pozycji jest ten przekaźnik, schemat skrzynki z oznaczeniem pozycji przekaźników znajdziesz na forum, wspólny dla wszystkich MK3, moga być tylko różnice w przekaźnikach dodatkowych nad skrzynką, wówczas podaj raczej jego numer a nie pozycję bo może być różna


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości