Pojedyńczy stuk szarpnięcie przy zmianie biegów.....

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

rutek32ef
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn mar 29, 2010 22:01
Lokalizacja: Białystok

Pojedyńczy stuk szarpnięcie przy zmianie biegów.....

Post autor: rutek32ef » ndz lut 13, 2011 09:46

Mam taki nietypowy problem, a mianowicie:
Podczas zmiany biegu lub gdy raptownie wcisnę gaz lub puszczę czuć szarpnięcie i słychać głuchy stuk co to może być bo już jeździć nie mogę z czymś takim.
Poduszki pod silnikiem wymienione,przeguby zewnętrzne też wymieniłem, wewnętrzne dobre co sprawdzić jeszcze?
Autko to golf 3 tdi 1z.



Awatar użytkownika
Vagoviec
Demon prędkości
Demon prędkości
Posty: 378
Rejestracja: wt wrz 21, 2010 09:47
Lokalizacja: Gorlice

Pojedyńczy stuk szarpnięcie przy zmianie biegów.....

Post autor: Vagoviec » ndz lut 13, 2011 11:09

Wjedź na kanał wrzuć bieg i niech ci druga osoba popycha samochodem w przód i w tył a ty patrz dokładnie na czym jest jakiś luz.


Numquam Desperaveris...

lecky
GTD Polo
GTD Polo
Posty: 413
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:33
Lokalizacja: Rosnowo/Koszalin
Kontakt:

Pojedyńczy stuk szarpnięcie przy zmianie biegów.....

Post autor: lecky » ndz lut 13, 2011 11:48

dokładnie jak kolega Vagoviec, napisał.
w 1z dość często siadała poduszka zawieszenia silnika ta przy skrzyni biegów od strony grodzi, sprawdź ją dokładnie


Turbo Klekot TDI/AMF+ 104hp/238nm - Polo 6n2 / sprzedane :(
Turbo Klekot HDI/RHS+ 138hp/320nm - Peugeot 307sw / rodzino-wóz.

rutek32ef
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn mar 29, 2010 22:01
Lokalizacja: Białystok

Pojedyńczy stuk szarpnięcie przy zmianie biegów.....

Post autor: rutek32ef » ndz lut 13, 2011 18:31

Ok jutro wjadę na kanał i zrobię tak jak radzicie i dam znać.
Pozdro.



lecky
GTD Polo
GTD Polo
Posty: 413
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:33
Lokalizacja: Rosnowo/Koszalin
Kontakt:

Pojedyńczy stuk szarpnięcie przy zmianie biegów.....

Post autor: lecky » pn lut 14, 2011 14:28

rutek32ef pisze:jutro wjadę na kanał i zrobię tak jak radzicie i dam znać.
jutro już dziś.....14.02 jakie efekty poszukiwań??


Turbo Klekot TDI/AMF+ 104hp/238nm - Polo 6n2 / sprzedane :(
Turbo Klekot HDI/RHS+ 138hp/320nm - Peugeot 307sw / rodzino-wóz.

rutek32ef
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn mar 29, 2010 22:01
Lokalizacja: Białystok

Pojedyńczy stuk szarpnięcie przy zmianie biegów.....

Post autor: rutek32ef » pn lut 14, 2011 23:12

Sorki za nie dotrzymanie obietnicy ale cały dzień miałem zajęty czym innym rozumiesz pracuje,jak się uda to jutro dam znać bo mają mi przyjść wtryski 216 i jak zajmę się wtryskami to przy okazji sprawdzę tak jak mi mówiliście te luzy. Dzięki za przypomnienie :pub:



rutek32ef
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn mar 29, 2010 22:01
Lokalizacja: Białystok

Pojedyńczy stuk szarpnięcie przy zmianie biegów.....

Post autor: rutek32ef » śr lut 16, 2011 01:03

Witam,
Dzisiaj sprawdziłem, wjechałem na kanał braciak zaciągną ręczny i napinał układ napędowy na jedynce i na wstecznym, z tego co zaobserwowałem to poduszki ok. przeguby też wyglądało mi to na sprzęgło lub coś w skrzyni może mechanizm różnicowy ma luz nie mam pojęcia trzeba chyba będzie rozebrać i luknąć czy to sprzęgło czy skrzynia. Co do wtryskiwaczy to właśnie dwie godzinki temu założyłem do mego autka, golfik dostał takiego kopa że szok kumpel ma passata afn i mówi że mój 1z to teraz rakieta w porównaniu z jego afn-em on sam się napalił na wtryski 216 :helm:



Awatar użytkownika
Vagoviec
Demon prędkości
Demon prędkości
Posty: 378
Rejestracja: wt wrz 21, 2010 09:47
Lokalizacja: Gorlice

Pojedyńczy stuk szarpnięcie przy zmianie biegów.....

Post autor: Vagoviec » czw lut 17, 2011 13:38

A po co ręczny zaciągnął? Wystarczy bieg wrzucić i na zgaszonym silniku oczywiście popychać do przodu i do tyłu


Numquam Desperaveris...

rutek32ef
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn mar 29, 2010 22:01
Lokalizacja: Białystok

Pojedyńczy stuk szarpnięcie przy zmianie biegów.....

Post autor: rutek32ef » pt lut 18, 2011 22:11

Nie zrozumiałeś mnie brat odpalił silnik wrzucał 1 lub wsteczny i na zaciągniętym ręcznym próbował ruszać (jak to wcześniej nazwałem napinał układ napędowy) a ja patrzyłem czy jest gdzieś luz , tak jak ty mi podpowiadasz też robiłem i ten luz nie wiadomo gdzie jest :-( Co mogę jeszcze sprawdzić i jak?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości